حزب اسلامی: خلیلزاد برای افغانستان مناسب است
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۱    ۱۳۹۷/۶/۹ کد خبر: 154223 منبع: پرینت

حزب اسلامی به رهبری انجینر گلبدین حکمتیار، از تعیین زلمی خلیلزاد به صفت نماینده ویژه امریکا برای افغانستان استقبال نموده است.
خبرنامه اى که از سوى دفتر مطبوعاتی حزب اسلامی به تاریخ ۸ سنبله به پژواک مواصلت ورزید، نگاشته است، آنها از طریق رسانه ها مطلع شده که زلمی خلیلزاد منحیث نماینده خاص امریکا برای افغانستان گماشته شده است.

منبع می نگارد که زلمی خلیلزاد امریکایی افغانی الاصل است و به صفت سفیر امریکا در افغانستان اجرای وظیفه نموده، نه تنها از بحران جاری افغانستان آگاهی کامل دارد، بلکه به سطح منطقه و جهان دیپلومات برجسته و مجرب شناخته شده است.

منبع علاوه می کند: ((امید می بریم که نامبرده با درنظرداشت به خواست های افغان ها، افزون بر تامین صلح، ثبات و امنیت دایمی در افغانستان، در عرصه انتخابات شفاف، عادلانه و سرتاسری تلاش های خسته گی ناپذیر انجام خواهد داد.))

در خبرنامه درج است که حزب اسلامی افغانستان، تقرر زلمی خلیل زاد توسط ایالات متحده امریکا منحیث نماینده خاص آن کشور برای افغانستان را نسبت به هر تبعه دیگر امریکایی را اقدام مثبت و بجا می داند، بیشتر می افزاید که نامبرده نسبت به هر کس دیگر در مورد زبان های رسمی، فرهنگ و سیاست افغانستان خوبتر بلدیت دارد.

حزب جهادی مذکور، پیروزی در ماموریت جدید را برای زلمی خلیلزاد آرزو کرده است.

شایان ذکراست که چند روز پیش، رسانه های امريکایی، از تعیین زلمی خلیلزاد منحیث نماینده خاص امریکا برای افغانستان خبر داده بود، اما قصر سفید تاکنون در مورد طور رسمی ابراز نظر نکرده است.

کد (10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
خلیلزاد
حزب اسلامی
نظرات بینندگان:

>>>   حكمتيار خودرا به كوچه حسن چپ ميزند. مثليكه هميشه از مشوره امريكاييها به افتخار ياد ميكند، باز هم حتمن همرايش مشوره شده و وعده هايي برايش داده شده است.

>>>   گلو ارام بشی توره چه به تعین سفیر امریکا درافغانستان.خیز های کلان نزن که ...

>>>   تا این اندازه گلبدین حقیر وبیچاره شده اصلا باور نمیکردم.
داود !.

>>>   مشکل اصلی پشتون بودن وضد فرهنگ بودن زلمی خلیل زاد است ومتاسفانه حامی تروریسم هم می باشد

>>>   گاو. پیر. کنجاره. خواب. میبیند.
تو. چی میفهمی. یکتسلیم شدهگی استی
. نظر. نده همه بد بختی ها دراینکشور عاملش شماشتید اگر اوایل جور میامدین
حالی طالب وداعش نمیبودند.
شاکر

>>>   بالاخره راکتیار این نماینده دائم cia در افغانستان با کمال بیشرفی و بیشرمی نقاب از چهره کثیف و جنایت کار خود بر میدارد و اظهار نظر در مورد همکاران خود مینمایند.

>>>   نمیدانم که چرا و به چه دلیلی باند جنایتکار گلبدین را که تا کنون قوماندانان ادم کش ان سلاحهای شانرا به زمین نگذاشته و تسلیم دولت نکرده هنوز در قتل و غارت اموال مردم و زرور گویی مشغول و مصروف هستند و علاوتن بنام حزب اسلامی در جمله سایر احزاب سیاسی ثبت و راجستر نگردیده است مزید بران حزب اسلامی ثبت و راجستر شده به رهبری ارغندی وال رسمن در وزارت عدلیه ثبت و راجستر است بیک نام دو حزب بوده نمیتواند و قانونی هم نیست چرا باند ادم کش و قاتل گلبدین حکمتیار را بنام حزب اسلامی یاد میکنید از ترس باند ترورستی است و یا از روی عدم توجه تان به قانون احزاب کشور .

>>>   با آمدن خلیل زاد داره ای دزدان پوره میشود گلبدین راکتیار بدِه ای خود را پیدا میکند زیرا باهم وجه مشترک زیاد دارند اولی در خفا برای بربادی ودیگری برملا اینکار را میکند

>>>   منافقت هم سرحد ندارد .
تا دیرور می گفتند او امریکائی است از دهنش بوی شراب می آید اما امروز میگوویند فرشته نجات است!!!
ر

>>>   یکی خلیل زاد مناسب است یکی مردک راکتی !

>>>   درزمان ریاست جمهوری داود خان کسینجر وزیر خارجه امریکا بکابل آمده بود دیدکداطراف داود خان توسط عناصر طرف داران شوروی محاصره گردیده است پلان ساختن که برای آینده بایداشخاص وفادار تربیه .درزمان جهاد هم به گلبدین حکمتیار بسیار خدمت کردند کمک های زیادی شدند شود تا به امریکا وفادارترین باشد ودرافغانستان گماشته شود تا خدمت خوبی به امریکا کرده بتواند ومنافع امریکارا بالاتر ازهمه ترجیح بدهند.همان بود که برای دانشگاه امریکایی دربیروت محصل انتخاب کردند ازجمله تعداد زیادی انتخاب شد وبه بیروت انتقال داده شدندازجمله همه آنها 3 نفر وفادرترین برآمدند که زلمی خلیلزاد اول نمره وفادار . اشرف غنی احمدزی به درجه دوم وانوارالحق احدی درجه سوم تثبیت وازبیروت به امریکا انتقال شدندبلای شان مصارف صورت گرفت باحکمتیار صاحب درارتباط بودند کمک زیاد نمودند.اکنون باید جناب حکمتیار از ایشان بخوبی پشتیبانی کند همه حلقات وابسه به امریکا اند چه پس چه پیش معلوم میشوند وامریکا اختیار دا کشورماست.

>>>   گلبدین خان حق دارد چنین موضع داشته باشد او سالها برای امریکایی ها خدمت کرده و میکند در زمان جنگ علیه قوای تجاوز گر شوروی قسمت اعظم کمک های مالی و تسلیحاتی و امریکاو دیگر کشور عربن توسط ای اس ای پاکستان به همین گلبدین قرار داده میشد ودر مقابل گلبدین به آنها در صورت موفقیت وعده کانفدراسیون را باپاکستان داده بود به همین اساس بود گه وقتی به مقاومت مردم موجه شد شهر کابل را را به راکت های که پاکستان به اختیار اش گذاشته بود مورد حمله فرار داد که منجر به کشته شدن ده هاهزار شهروند کابل شد در ان زمان اقای خلیلزاد کجابود که تااز عمال جنایتکارانه گلبدین جلوکیر میکر د خلیلزاد در زمان جهاد خود را بحیث یک خارجی عضو حرب اسلامی میدانست که در واقع عضو یک باند ویا به عبارت دیگر عضو یک داره جنایت کار بود شاید هم امروز به عضویت خود افتخار هم کند

>>>   به خاطر این خوب است که خلیل زاد لغمانی هم فکر و هم زبان راکت یار است

>>>   بالاخره راکتیار این نماینده دائم cia در افغانستان با کمال بیشرفی و بیشرمی نقاب از چهره کثیف و جنایت کار خود بر میدارد و اظهار نظر در مورد همکاران خود مینمایند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است