اشرف غنی به سران دوای سکوت داده است
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۱۹    ۱۳۹۷/۶/۵ کد خبر: 154147 منبع: پرینت

آيا می دانيد چرا سران غيرپشتون و مجلس نمايندگان در برابر تمام اتفاقات ناگوار كشور سكوت كرده اند؟

شايد اين سوال برای بيشتر عزيزان مهم باشد. شوونيسم همه سران غيرپشتون را آلوده به فساد كرده است و در واقع به بيشتر بزرگان زهر سكوت داده است، رشوت داده اند، از آنها فيلم گرفته اند و صداهايشان را ضبط كرده اند و ... به اين علت است که آنها ديگر در برابر غنی و كرزی چيزی برای گفتن ندارند.

پول از خزانه دولت به آنها داده اند خودشان هم چند برابر گرفته اند اما قدرت را در دست دارند و جرم را به گردن ديگران می اندازند اگر سران غيرپشتون بخواهند اعتراضی كنند اسنادشان برملا می شود.

تصور كنيد وقتی از شخصی رشوت دريافت كنيد آيا عليه آن شهادت می دهيد؟

گل امیری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اشرف غنی
سران
مهر سکوت
نظرات بینندگان:

>>>   گد 91 برای همین است پول های بی حساب مشاوریت امنیت ملی برای همین گونه مسایل مصرف میشود

>>>   فشار استراتژی ترامپ نقش مخربین اصلی منطقه را که روسیه و ایران بوده را در افغانستان مثلاً در فراه ، نشست صلح مسکو اخیر با طالبان که بتعویق یا لغو افتاد ، حمله روسیه بر درقد تخار روزبروز برای سران غیرپشتون معلومتر از گذشته ساخت و مشاهده جدیت و قدرت امریکا در تحولات اخیر جهانی و روند های افغانستان امروز، رهبران شمال را ترساند که دیگر نمیتوانند خود را به نافهمی بزنند و با دولت اشرف غنی امریکایی ضد کنند ، و بله در نهایت سقوط اعتبار و نقش آنها و احزاب شان نزد مردم باعث سکوت سران شده وگرنه رشوت را خیلی ها خورده.
اس پ هزاره

>>>   أميري گل بايد بدانيم كه اين سران خود ساخته اند، و ميدانند كه حالا ملت بعد از چهل سال مشكلات سياسي و نظامي و مهاجرت و فقر ، ديگر أوامر اين رهبران و سران خود فروخته و فريبنده ملت را قبول ندارند، اين سران و راه بران در غم جيب خود هستند، و ازهمين سبب براي استعمار هميشه بلي گفته اند، و گرنه مجنوني مانند غني با خانم خارجي چطور ميتوانست رهبر و رئيس رهبران جهاد، كمونستان گلو پاره و حتي رهبر طالبان شود، از خاطر پول هم خود را فروختند و هم وطن را ، و اميد كه خداوند هم در اين دنيا و هم در آخرت اين اجيران ترسو را شديداً مجازات نمايد،

>>>   حرف های شما به این معنی است که سران غیر از پشتون همه خود فروش بودند و همیشه ملیت های خویش را با پول و کرسی فروختند، اگر چنین است پس چرا به دنبال آن خود فروخته ها باشیم. بهتر خواهد بود مثل گذشته در کنار برادران پشتون خود ایستاده شویم تا خوش و‌خوشبخت زندگی نمائم چون رهبران ما همیشه خود و ملیت را فروختند روز خواهد رسید که خواهر، مادر، زن ‌ملیت خود را آشکارا خواهد فروخت باز چی کنیم؟؟؟ همین پشتون ها را خدا ز ما کم نکند با ناموس با غیرت خو هستند... بنا مشوره من به همه ملیت های غیر از پشتون و پشتون همین است زبان های تعصب را قفل نموده مثل گذشته زیر یک چتر به زندگی خویش ادامه بدهم تا از این بی ناموسی، خود فروشی، وطن فروشی خلاص شویم، میدانم پشتون ها کمی کاستی خود را دارند ولی کشور را به امریکا جمعیت ، جنبش و حزب وحدت فروخت دیروز صدای مخدوش مارشال پلاستیکی را شنیدم در بی بی سی میگفت دوستان امریکایی ما بیاید همرای ما هم در جبه سهیم شود ما طالبان را در ۲ روز گم می‌کنیم و بعدآ در ویب سایت خبری آشنا صدای امریکا سرچ‌ کردم صدای یونس قانونی و بدل عبدالله دریافتم که میکفت دوستان امریکایی ما هر چی بیشتر بمبار کند این به نفع ماست و بد عبدالله با صدای ... میکفت تنها بمبار کافی نیست هر چی عاجل تر در صفوف ما نیروهای زمینی خود را پیاده نماید که تا طالب را از بین ببریم.... امیری صاحب گرامی شما بجا فرمودید و شما عدالت خواهی و حقیقت بینی باید باشید.
باحرمت
جمشید ترشتی ‌

>>>   کسانی که در مقابل رییس جمهور غنی سکوت کرده اند همه شان دزد غارتگر غاصب جنایتکار و قاتلین مردم بیگناه هستند اگر اشرف غنی چیزی برای شان داده باشد یا نداده باشد انها خود شان جرات ندارند بخاطریکه همه شان دزد و جنایتکار هستند باید سکوت کنند در غیر ان به محاکمه کشانده میشوند و جای این جنایتکاران در عقب میله های زندان است
وحیدی از پوهنتون کابل

>>>   جمشيد جان ، در اين خود فروشي تمام راه بران بشمول پشتون، تاجك، هزاره و ازبك سهيم هستند، سياف ، حكمتيار ، ملا نبي ، محسني، رباني، حضرت، گيلاني، خليلي، محقق ، و غيره همه شان بشكلي در اين فروشات دخيل بوده و هستند.

>>>   برادران ملیت پشتون یک خواص خوب دارند دزد را دزد و خوب را خوب میگویند هیچ نشنیدیم که گفته باشند حکمتیار خوب است آنها حکمتیار را راکتیار خطاب می‌کند ، سیاف، زرداد قلم ،چمن... را قاتل و دزد میګویند و اما من تو فهیم ... و مثل اینها را بسیار به صفت های بالا یاد می‌کنم ... اگر متوجه شده باشید هر روز از نفوس سیاف، حکمتیار و دیگران شان در بین پشتو نها کم رنگ شده و سیاف در صدد این است که در کنار جمعیت پنهان شود تا جمعیت از آنها مثل گذشته دفاع و زمینه سازی بشتر دزدی غصب ... را آماده کند...
جمشید ترشتی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است