غنی، محب را موفق ترین سفیر جهان می داند
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۰۰    ۱۳۹۷/۶/۵ کد خبر: 154136 منبع: پرینت

احمدزی می گوید "یکی از موفق ترین سفیر نه تنها میان سفرای افغانستان را بلکه موفق ترین سفیر درمیان کشورهای جهان را در پست شورای امنیت ملی کشور گماشته است" اما هیچ کسی نمی داند که کدام موفقیت؟ رییس جمهور غنی می گوید "با توجه به منافع علیای کشور استعفای حنیف اتمر را پذیرفته است" باز هم هیچ کسی نمی داند که کدام منافع علیای کشور؟

اگر هر یکی از کشورهای جهان را در نظر بگیریم پست شورای امنیت ملی یک پست تخصصی است که تمام کشورها افراد باتجربه، کارکشته و مجهز به دانش نظامی و سیاسی را در آن انتخاب می نمایند برخلاف معمول در افغانستان از تقرر نابغه ها در چنین پست ها استفاده می نمایند.

حمداالله محب بدون دانش حقوقی و مسلکی از راه نبوغ بهترین سفیر در بین سفرای تمام جهان شده است اکنون بدون اینکه یک روز در قشله عسکری سپری کرده باشد و یا از الفبای نظامی باخبر باشد جنرالان را درس می دهد، امر و نهی می کند و در عمق استراتژی نظامی کشورهای منطقه و جهان داخل می‌ گردد و بر مبنای آن استراتژی کوتاه مدت و دراز مدت افغانستان را تعیین می نماید حالا افغانستان تبدیل شده است به کشور نابغه خیز.

در گذشته ها وقتیکه ترکی را پیروانش نابغه شرق خواندند و به نام او هورا کشیدند ایشان هم باور کرد که نابغه است و هیچگاه پیروان خود را منع نکرد که به ایشان نابغه شرق نگویند تا اینکه حفیظ الله امین از گفتن شاگرد وفادار نابغه شرق احساس شرمندگی می کرد و به حساب نابغه شرق رسید بعد ها طرفداران احمدزی ایشان را متفکر دوم جهان خواندند بدون اینکه از متفکر اول و سوم جهان نام ببرند احمدزی هم قبول کرد که متفکر دوم جهان است و هیچگاه به پیروان خود نگفت که در این جهان مملو از متفکر و دانشمند چنین تهمت را بر من برچسب نزنید.

اکنون هنگامیکه احمدزی در هنگام معرفی حمداالله محب او را موفق ترین سفیر جهان قلمداد می کند محب هم باور می کند که نابغه است و به رییس جمهور وعده می‌ سپارد که از همان نبوغ که در سفارت کار گرفته بود از همان نبوغ در پست شورای امنیت ملی نیز کار می گیرد حضار هم قبول کردند و برای رییس جمهور و رییس شورای امنیت ملی کف زدند.

حسن علی عدالت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اشرف غنی
حمدالله محب
نظرات بینندگان:

>>>   اقای عدالت! عادلانه ومعقول نوشتی.
عاقل

>>>   همین حرف را معین جوانان وزارت اطلاعات و فرهنگ در وصف غنی چنین بیان داشت که از تلویزون ها به شکل مسخره آمیز نشر شد. (( ریس جمهورما محترم داکتر صاحب اشرف غنی در سطح جهان یگانه ریس جمهوری است که به رای تمام مردم اپگانستان کاندید و ریس جمهور انتخاب شده است ...)) بناٌ میدان شغالی است معلوم نیست که کی چه می گوید زیرا این حرف مفت بوده و مصرف ندارد آنچه مصرف دارد درد و رنج مردم افغانستان است که با این هیولا ها در مانده اند.

>>>   خنده آور است، سفير افغانستان در أمريكا؟ افغانستان خودش أمريكا است، آفرين دختر و پسر غني كه تا حال از شرم آوري پدر شان خود كوشي نكرده اند، چه گپها ميزند و چه كار ها ميكند، بخدا مثل همان تنبل هاي نقال هستند كه خودشان خط خود را خوانده نميتوانستند باز ميگفتند كه خطم حالا خشك شده و گر نه خوانده ميتوانستم.

>>>   غنی نگفت که حمدالله محب چندمین
"مغز متفکر جهان" است؟؟!!

>>>   محب یک پشتون پشتون خوا قوم پراست یکی از.پشتونیزیم هچی فارسی گاپ نمیزند نفر خاص امریکا است به خاطر سلطنت پشتون از دستش ارچی بیاید میکند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است