اتمر دیگر توان برگشت به قدرت را ندارد
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۵۷    ۱۳۹۷/۶/۴ کد خبر: 154087 منبع: پرینت

فاتحه سیاسی اتمر خوانده شد. او دیگر توان نقش آفرینی در مسایل کشوری را نخواهند داشت.
اتمر فقط می توانست در حکومت خوب نقش بازی کند و از خوده چهره اثر گذار و حتی ترسناک بیرون دهند، اما در بیرون از قدرت اتمر دیگر کارت برای انداختن به روی تخته بازی ندارد.

او از کلیدی ترین و پر قدرت ترین پست حکومتی کنار زده شده است، در حالیکه به ظاهر مشاور امنیت ملی بود اما در واقع چنین نبود، او سر قومندان اعلی قوای مسلح کشور بود؛ به همین دلیل رییس جمهور بارها چیغ میزد و تکرار میکرد که من سر قومندان اعلی هستم چون در واقع نبود.
اما اکنون حنیف اتمر دیگر در قدرت نیست در عین زمان چنان مورد نفرت مردم قرار گرفته است، که به استثنای چند افغان افراطی دیگر کسی از سایر اقوام حتی جرات نمی کند در کنار او عکس بگیرند.

برای او بهتر این است، که جول و پلاس خود را جمع کرده و پیش اربابش (انگلیس) برود ایشان دیگر در سیاست افغانستان جایگاهی نخواهند داشت. هیچ تیمی نیز حاضر نخواهند شد تا با اتمر تبانی کند چون هیچ کسی نمی خواهد خودش را منفور مردم بسازند.
اتمر دیگر به تاریخ پیوسته است.

محمد حیدری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حیدری
اتمر
نظرات بینندگان:

>>>   یک تفرقه انداز بود وخلاص
مجاهد رسولی

>>>   اتمر و امسالش در هفده سال گذشته غرض خدمت مردم و آبادي مملكت كار نكرده و نميكنند، هدف أصلي شان استفاده از قدرت و اندوختن مال و پول است و بس، كه اتمر هم در اين امر موفق بوده است، اگر غني عدل ميخواست، بايد با قبول استعفاء اش ممنوع الخروجش ميكرد، و تمام جائيدادش را ضبط نموده و خودش را بدون چوب دستش به انگلستان ميفرستاد.
كساني كه اتمر را ميشناسند، ميدانند كه قبل از حكومت كرزي چه داشت؟ و حالا چقدر تعمير و ملكيت منقول و غير منقول جمع كرده است. اين در حالي است كه مأمورين پائين رتبه را بجرم فساد و رشوت چند دالر به بند انداخته كسي پرسان شانرا نميتواند. يا رب از تو أنصاف ميخواهيم.

>>>   ان شا ء الله که همینطور خواهد بود و برای ابد دیگر این چهره ....پنج پدره را نخواهیم دید بسیار شخص بی ...و دون همت و وطن فروش بود.
اکنون با ید برای همه گان روشن شده با شد که وی اجنت و مزدور و غلام حلقه به گوش انگلیس بود.
شیر بچه

>>>   نا گفته نبایدگذاشت که باید جایدادهای این شخص ارزیابی میشد جندین منزل را به کرایه های بالا گرفته بود برای مردم آزاری و تخطی کاری. این پول ها را از گجا پیدا نموده بود دولت نجیب بنام کمونیست بود اما با بودن این شخص در اداره کمونست ها هم پاک و وابسته به نورم شان باقی نماده جرا این شخص خاد نجیب بوده از همان وقت دزدی را آغاز نموده تا یک تجربه کار ماهرو تمام عیار که با دستان دگران دستبرد زده رسیده همیشه از آدرس دگران و با اندیشه خودش مردمرا به یغما و غارت میبرد مورد محاسبه خداوند قرار گیرد .

>>>   حنیف اتمر لنگ لنگان به دیار اصلی خود انگلیس روان است زیر ا کار های بدی انجام داده مظاهرات صلح آمیز مردم را در کابل به خون کشیده و نفرت و انزجار وسیعی از مردم را به خود کمایی کرده است. داعش را تقویه و جنگ را به شمال کشور کشانیده است که همه این از جمله کار های سیاه اتمر است. توطیه قتل جنرال دوستم و دسیسه ایسچی همه و همه کار های سیاه اتمر است. مشاورت به تفرقه افگنی میان اقوام برادر افغانستان که خود غنی را هم در تاریخ افغانستان منحیث یک رهبر راسیست مشهور و ثبت کرد . خلاصه همه بد بختی های این کشور طی سالهای حاکمیت غنی محصول مشاورت اتمر است اگر خوب است و اگر بد است مردم و خود غنی قضاوت میکند. زیرا در افغانستان مردم مرده پرست هستند تا زمانیکه یک نفر زنده است کس در برابرش قضاوت نمیکند اما زمانیکه مرد خوبی و بدی هایش برملا و مردم در موردش قضاوت می کند . حالا هم حنیف اتمر از لحاظ سیاسی مرده است اعمال که در دوران قدرت سیاسی خود انجام داده محک قضاوت مردم بر خوبی و بدی وی است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است