ازدواج دو آمریکایی و فاشیست های خطرناک
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۴    ۱۳۹۷/۶/۳ کد خبر: 154055 منبع: پرینت

آمريكایى ها از همان لحظات نخست نشست بن حاضر نبودند ایتلاف ضد طالبان را به رسميت بشناسند براى همين از بى خردى و عدم دور انديشى رهبران ایتلاف ضد طالبان سود بردند و براى تحقق بلندمدت اهدافشان مهره هاى جاسوس خود را كه با تفكر قبيله اى ملوث بودند در راس قدرت سياسى قرار دادند و در طول اين مدت ساير اقوام بويژه تاجيكان را كه در استراتژى شان دوست نمى پندارند از رده هاى قدرت سياسى بيرون راندند و اقتدار لجام گسيخته ى فاشيزم قبيله را تقويت كردند.

اكنون كه آمريكایى ها در مراحل و فاز ديگر تحقق اهدافشان قرار دارند و تلاش دارند تا نيروهاى افراطى سنى و سلفى را در ساختار قدرت با فاشيست هاى پشتون شريک سازند تصميم گرفته اند تا ازدواج سياسى خليلزاد را با غنى ممكن سازند.

خليلزاد را از آدرس امريكا يكبار ديگر براى تهديد و سركوب نيروهاى ناراضى غيرپشتون فرستادند خليلزاد در سال هاى گذشته موفقانه توانست نيروهاى غيرپشتون را با تهديد، تحقير، توهين و حتی حذف فیزيكى از صحنه سياست دور كند و باقى را مطيع و فرمانبردار سازد.

ازدواج غنى و خليلزاد زنگ خطر براى سرنوشت غيرپشتون ها است.

نجیب سلام


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غنی
خلیزاد
اقوام غیرپشتون
نظرات بینندگان:

>>>   خانم یکی اش یهود است و از دیگرش مسیحی.
خدا داند چقدر یکدیگر را موی کنک کنند.
حامد کرزی نیز با آنها یکجا شود که یک خانم مسلمان هم در مابین شان باشد که سه نفره یکدیگر را موی کنک کنند.

>>>   این یهودی و ان عسوی! خدا نام ان مسلمانان را ګم کند که ما در افغانستان بنام مجاهد تجربه کردیم! صدقه یهود و مسیحیان شوند!

>>>   همه چیز را از عینک تعصب میبیند سلام خان ، ولی وقعیت اینست تا کشور را از بحران و از چنگ افراطیت نجات دهیم ولی فکر شما اندیشه شما خیلی تنگ و کوچکم است بیرون از حدود قومی و سمتی کمار نمی کند. یاهو

>>>   خلیل زاد و اشرف غنی احمدزی این دو بر خلافی شان یکی علیه دیگر از دوران درس خوانی شان در فاکولته امریکایی ها در بیروت شروع شده و تا امروز دوام دارد حضور انها درین کشور بهاین معنا است که مهمان مهمان را خوش ندارد صاحب خانه هردوی شانرا مردم افغانستان نه غنی احمدزی فاشیست را خوش دارد و نه زلمی خلیلزاد فاشیست را هردوی انها نفاق افگن قومگرا معتصب عوام فریب اند .

>>>   بلی مکر همین قوم سی پنج نوکری انکلیس نبود
هر مکر و حلیه از انکلیس آموخت
وحالا شیطان و شیاطین هر دو از ارباب خود
از آمریکاه که خود مادر شیطان است میاموزد

>>>   خدا كند كه اينبار زلمي بتواند زور گوئي پنجشيري ها را از بين ببرد، و قرار معلوم دوستم باز به تركيه بر گشتانده ميشود.

>>>   تمام ادیان الهی هستن وبه امر خدای متعال با پیامبران مرسل مانند حضرت موسی وحضرت عیسی وحضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم به بندگانش فرستاده شده ولی درین میان اعمال ما بندگان وبدی شخصیت ما ربطی به دین ما ندارد .اساس ادیان الهی همه اش یکیست .

>>>   خاموش :
نجیب "سلام " طوریکه هویدا است نظر هرکس نزد خودش مهم وحایز اهمیت است به همین منظور من هم به احترام همه دوستان ونظریه پردازان عزیزخدمت شما خاطر نشان میکنم که لطفآ عینک های عینک تعصب را از چشمان خود وکینه دشمنی کور کورانه را فکر واندیشه خود منحیث یک صاحب نظر دور نمایدشما باید از فکر وسیع وهمه شمول نظر بدهید شخصآ من خود را هیچ وقت مربوط کادم ملیت خاص فکر نکردهام ونخوهمکرد به من تمامنآ ملیت های کشور ما گل یک باغ هستند هر آنکه بیشر به مردم خود ،به وطن ویرانه خود خدمت کند نور چشم من است وبر عکس هر آنکس که به وطن ومرد خیانت کند تفرقهدر بین اقوام ما بیندازد ولو که پدرم باشد برایش نفرین میفرستم دیگر به دهل رهبران فاسد وجاسوس شناخته شده مافیایی که در وطن ما تخم زهر آگین تفرقه ملیت پرستی را به دستور باداران خود در بین مردم ما به خاطر بقای زنده گی نگین وکثیف خود وخوشحال نمودن باداران خود کشت نموده اند نرقصید این به اصطلاح رهبران فاسد واستفراق شده ملت از الف تابه یا از هرقوم ونژاد که باشد باشد چه ازبک ، هزاره، تاجک ، پشتنو وغیره وغیره امتحان خود را به مردم داده اند دیگر این پلیدان را نباید باز امتحان کرد روی این این ها در سرمایه اندوزی ، بزنس چور وچپاول مال بیت المال ومردم ساختن بلند منزل هاوقاچاق انسان ها ومواد مخدر همچو قیر واری سیا شده اند تا زمانینکه در اریکه قدرت دولت بودند هیچ یک از این مفسدین چه در زمان حکومت کرزی وچه درزمان حکومت اشرف غنی نگفتن که نظام ناکاره وفاسد است به مجرد که از چوکی ومقام دور شان کرد باز مانند سگهای ولگرد هر طرف غو غو میکند ومردم را فریب میدهند وبس


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است