برخورد ناشایست با زیردستان یک امر معمول است
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۰    ۱۳۹۷/۶/۳ کد خبر: 154054 منبع: پرینت

در اینکه جامعه‌ی افغانستان در اوج بی‌اخلاقی قرار دارد جای هیچگونه تردیدی وجود ندارد. برخورد ناشایست و غیراخلاقی مقامات حکومتی با زیردستانشان و برخورد غیرانسانی و تحقیرآمیز کارمندان دولتی با شهروندان به یک امر معمول و یک قانون‌ نانوشته تبدیل شده است.

جلسه‌ی امنیتی که در آن برخورد تحقیرآمیز و غیرانسانی وزیر داخله با یک افسر به نمایش گذاشته شد و از سوی کاربران شبکه اجتماعی بعنوان سوژه‌ی روز مورد بررسی قرار گرفت را می‌توان از یک زاویه‌ای دیگر نیز به تحلیل گرفت.

آن اینکه در دیدگاه مقامات بلندپایه امنیتی و حکومتی فقط جان ارگ‌ نشینان و مقامات حکومتی از اهمیت برخوردار بوده و جان مردم کوچکترین ارزشی برای آنها ندارد بنابراین وقتی صدها شهروند در نقاط مختلف کشور و غرب پایتخت قتل‌ عام و به‌ خون کشیده می‌شوند، وقتی شهر و مردم غزنی در آتش می‌ سوزد و نیروهای امنیتی سلاخی می‌شوند آب از آب تکان نمی‌ خورد اما وقتی مقر مقامات حکومتی مورد حمله قرار می‌گیرد فورا جلسه‌ی امنیتی تشکیل و مقامات امنیتی به جان یکدیگر می‌افتند.

محمدنسیم جعفری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
وزیر داخله
جنرال مرادی
برخورد ناشایست
نظرات بینندگان:

>>>   وقت یک کچالو فروش وزیر داخله باشد او به امنیت چه می فهمد وبه ارزش یک جنرال چه میفهد وزیرداخلی به بال هما وزیرداخله شده اما جنرال عزیز کشورما به صد زحمت وخون دل خوردن رتبه جنرالی گرفته این وزیر بی کفایت وبی لیاقت که دستش به خون صدها بیگناه آلوده است باید به زودی از وزارت داخله برطرف شود اگر اشرفی این وزیر بی کفایت را برطرف نکند صدها جوان به اعتراضات مدنی دست خواهند زد ومهر بی کفایتی را به پیشانی اشرفی غنی خواهند زد
فهیم غوری

>>>   معاون امتیتی وزارت داخله میفهمد که وزیر داخله بی صلاحیت است و از طرف داکتر عبدالله مقرر شده است و وزارت داخله و خورد و برد بودجه آن نیز به داکتر عبدالله تعلق میگیرد.
بخاطر آن که خود را به مقامات بالا برساند،خود را نزدیک به ارگ و مخالف وزیر داخله نشان میدهد،تا در دور دیگر ریاست جمهوری اشرف غنی،کدام چوکی بالاتر نصیب خود کند.

>>>   وقتی غنی دیوانه هم زیر دستان خویش را بچه خر خطاب میکند پس وزیر داخله جمله توهین امیزی نسبت به غنی دیوانه استفاده نکرده.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است