چرا وزیر داخله مستی می کند؟
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۵۲    ۱۳۹۷/۶/۳ کد خبر: 154051 منبع: پرینت

متاسفانه در افغانستان هر وزیر با پشتیبانی یک کشور خارجی به قدرت می رسد از همین جهت است که در حکومت فعلی افغانستان هیچ کسی حساب ده در پیشگاه مردم افغانستان نیست و هیچ وزیری از مردم افغانستان عذرخواهی هم نمی کند.

از کوتاهی امنیت که بگذریم چون دیوار امنیتی در افغانستان ورشکسته شده است در مشاجره لفظی بین وزیر داخله و جنرال صادق وزیر داخله ملامت است زیرا جنرال صادق می گوید من حاضر هستم حساب بدهم.

هنگامیکه می خواهد وضعیت را تشریح کند وزیر داخله از ترس اینکه بی کفایتی خودش افشا گردد عصبانی می گردد و از دایره اخلاق خارج می شود و به جنرال صادق نه تنها ادامه صحبت را نمی دهد بلکه با الفاظ کوچه بازاری از کلمه چتیات استفاده می کند و بدون اینکه صلاحیت قانونی داشته باشد یک جنرال برحال را به خلع جنرالی تهدید می کند.

وزیر داخله که هیچگونه مهارت مسلکی در پولیس ندارد می خواهد با بدماشی بزرگنمایی نماید زیرا نامبرده از یک جانب دیسانت شده کشورهای خارجی است و از جانب دیگر صادق ترین فرد برای توجیه سیاست شوونیزم و فاشیزم در افغانستان است.

حسن علی عدالت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
وزیر داخله
جنرال مرادی
نظرات بینندگان:

>>>   گپ زدن یک فرد عادی تا جنرال فرق میکند.
یک جنرال باید اخلاق و آداب و ادبیات کپ زدن را مراعات کند.
در جواب سوال وزیر داخله راجع به کوتاهی امنیتی در روز عید،باید معاون امتیتی شهر کابل چنین پاسخ میداد:
ازین که در روز عید در امور امتیتی شهر کابل کوتاهی صورت گرفته است،ما معذرت میخواهیم.
غرض تأمین خوبتر امنیت شهر کابل ما به مشوره های عالمانه و خردمندانه شما ضرورت داریم.
ما میدانیم که مصروفیت های کاری شما خیلی زیاد است و فرصت مساعد نمیشود تا ما از مشوره های جناب عالی شما مستفید شویم.
اما باز هم اگر فرصتی نصیب ما شود که بتوانیم شما را از نزدیک در دفتر ببینیم و از مشوره های عالمانه شما مستفید شویم،نهایت ممنون خواهیم بود.
حیف که مه معاون امتیتی شهر کابل نیستم،وگرنه با این بیانیه خود،وزیر داخله خود را درپای اشرف غنی می انداخت تا من را منحیث معاون وزیر داخله برایش مقرر کند.

>>>   وزیر داخله معلوم است که یک لچک پنچشیری است

>>>   وزير برمه كار خودش را برمه كرد. حالا ميبينيم وزير بعدي كدام شياد خواهد بود. جنرال يك شخصيت عاليست كه خودش مثل مردم عادي ساعت ها پشت دروازه هامنتظر ميماند تا مشوره و رهنمايي امنيتي دريافت كند.
گند وزير بيرون زد.

>>>   وزیر داخله با ادبیات بسیار بازاری وسرکوچه صحبت کرد فکر کنم او قطآ لیاقت وزارت داخله را ندارد ،همیشه وارخطا و مذبذب در امور کاری خود است ،چون خودش در امور پولیس چیزی نمیداند باید مشاورین خوب داشته باشد تا بتواند او را رهنمایی نیک کند
عبدالله ریحان

>>>   مستي وزير نمايانگر اخلاق فاميلي اش است، ديگر اينكه پنجشيري است و اينها فكر ميكنند كه حيات و ممات ملت بدست شان است، و همرچنان وقتي كه زوال مورچه ميآيد پر ميكشد، بسيار زود برمك از وزارت برطرف ميشود انشاءالله، خليلزاد با آمدن خود بسيار امريكائي هاي افغان را مانند جلالي ديوانه و ديگران را در كابينه جاي ميدهد، و حتي سبب گريختن دوستم هم خواهد شد، و امكان دارد كه شوراي موجود را هم ملغي نمايد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است