راکت پرانی های روز اول عید آیسکریم...
 
تاریخ انتشار:   ۱۵:۴۵    ۱۳۹۷/۶/۱ کد خبر: 154027 منبع: پرینت

راکت پرانی هایی که در روز اول عید آیسکریم صورت گرفت و در همنگام نماز عید و دست پارچه شدن جناب غنی و لرزیدن پای های کرزی و بی نظمی های تمام ارگان های حکومتی نشان دهنده ای این هست که غنی و کرزی رهبران جهادی، وزیران سکتور های امنیتی و وکیلان پارلمان و در مجموع تمام دولت دست شان در تمام ناامنی ها، سقوط ولایت ها، انتحاری ها، کشت و کشتار ملت مظلوم ما دخیل است.
به این دلیل که در چند کیلو متری ارگ و وزارت دفاع چطور امکان دارد سلاح سقیله جای به جای شود و از آن به اصطلاح تحت تدابیری سخت امنیتی طالبان استفاده کنند و انهم با موجودیت نیرو های خارجی و 360 هزار نیرو های دفاعی کشور ما و از جانب دیگر تنها در شهر کابل بیش یک صد هزار تفنگ دار موجود است که تمام شهر را به قلعه جنگی مبدل کرده اند، چطور میتواند که این مهمات نظامی در نزدیگی ارگ بجای بجای شود؟ و از جانب دیگر ارگان های امنیتی هم از اطلاع رسانی به مردم ما از احتیاط کار میگیرنند و احساس مسوولیت نمیکنند.
انسانم آرزوست.
ضیا مجمر


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
آیسکریم
راکت
نظرات بینندگان:

>>>   بیش از پنجصد اذداره کشفی واستخباراتی درکابل معاش وامتیازات ورتب جنرالی ومدال ها میگیرند اما از دوصد متری ارگ ووزارت دفاع خبرندارند ، شرم باد براین افراد بی ننگ وناکام !

>>>   کارسازی وکنترل شده است

>>>   Soraya Baha heeft een bericht gedeeld
خليل زاد معمار نظام كنونى:
سکوت شبکه های اجتماعی در برابر خبر احتمال بازگشت خلیل زاد به صحنه‌ی سیاست افغانستان، مأیوس کننده است. زیرا چنین پنداشته می شود که بسیاری از هموطنان، نقش مهلک و مخرب این امریکایی افغان تبار را در رویدادهای دو دهه‌ی پسین افغانستان، با دقت لازم نه دیده اند.
این شخصْ با اينكه يك امريكايى تمام عيار مى نمايد؛ و مجال آنرا پيدا كرده كه در سطوح بالاىِ سياست امريكا ايفاىِ وظيفه كند؛ با اينحال، او در قضاياىِ افغانستان همسان آنانى فكر مى كند كه با وفاحت تمام در رسانه ها ظاهر مى شوند.
برخى ها مى پندارند چون خليل زاد با پاكستان مخالف است، بازگشت او به معناىِ افزايش فشار امريكا بر پاكستان خواهد بود. اين تحليل از ريشه اشتباه است؛ از نظر خليل زاد دشمن اصلىِ نظام قوم محوری که او معمار آن است، مردمان شامل جبهه‌ی شمال سابق است. او علاوه بر تسریع و تشدید پروسه‌ی حذف و به انزوا راندن همانها از محور اقتدار، موضوع مهمِ آشتی میان جناح هایِ هم تبار را، در محور حکومت رییس جمهور غنی رهبرى خواهد كرد. او خواهد كوشيد كه از شكل گيرى ائتلاف ها و اتحاد ها عليه حكومت كنونى جلوگيري كند. امريكا در پى آوردن فشار بر پاكستان نيست؛ سخن از چگونگى وارد كردن طالبان در نظام افغانستان است.
با توجه به اين نكات، بازگشت خليل زاد به عنوان نماينده‌ی امریکا به صحنه‌ی سیاست افغانستان، خبر ناخوشی برای تمام مردم افغانستان، مخصوصاً براى آنانى است كه پيش از اين «جبهه‌ی شمال» خوانده می شدند.

>>>   گفته ب.دند: ((زنده باد آیسکریم.))

>>>   Salam
لعنت بر ملت و مردم كه خود را مسلمان بخواند ولى امر به معروف و نهى از منكرش را حاكميت ترامپ تعين كند . شرم آور تر از اين نيست . مردم افغانستان لكه يى ننگى در اين سياره خاكى اند .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است