پرتاب راکت و درگیری مسلحانه در کابل پایان یافت
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۴۲    ۱۳۹۷/۵/۳۰ کد خبر: 153999 منبع: پرینت

صبح امروز سه شنبه در جریان ادای نماز عید در ارگ ریاست جمهوری، چندین راکت در نزدیکی ارگ، اصابت کرد.

رسانه‌های محلی اعلام کردند که ۱۲ راکت در نزدیکی کاخ ریاست جمهوری، سفارتخانه‌ها و ساختمان‌های دولتی در دوروبر ارگ اصابت کرده‌است.

گفته می شود که مهاجمان در مربوطات حوزه اول امنیتی در عقب مسجد عیدگاه جابجا شده و از آنجا به پرتاب راکت و درگیری مسلحانه با نیروهای امنیتی پرداختند.

وزارت داخله از پایان عملیات خبر داده و اعلام کرده است که تمامی مهاجمان از پا در آمده اند.

کد (10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
درگیری کابل
راکت
نظرات بینندگان:

>>>   ریاست امنیت نانملی یا بهتر گفته شود شرکت انحصاری پنشیر وردک کجاست ؟؟ منسوبین همیشه بیدارش کجا درخواب هستند ؟؟
رئیس جمهور باید این اداره ناکام را لغو نماید

>>>   با این جابجایی ترورستان در ناحیه اول نزدیک به ارگ ریاست جمهوری و پرتاب چند راکت بطرف ارگ باید که ریس عمومی امنیت ملی بشمول ریس کشف وزارت دفاع و ریس استخبارات وزارت داخله و ریاست عمومی جنایی و امر حوزه اول پولیس بشمول مسولین کنترول منطقوی و ان خود کشی کنند که دشمن در نزدیک ارگ با سلاح و مهمات خود را رسانده و در وقت ادای نماز عید راکت اندازی شانرا بجانب ارگ انجام دادند حالا با چنین حمل از جانب ترورستان درین روز خچسته عید قربان که با وصف اطمینان از امنیت مردم در شهر ها و بخصوص شهر کابل پایتخت وزرای دفاع و داخله و ریس عمومی امنیت ملی چه جواب قناعت بخش بمردم و دولت دارند و دیگر چگونه به سخنان انها و موجودیت شان در ارگانهای امنیتی و دفاعی و کشفی باور کنند.

>>>   ....شما انسان هستید واقعا شیر انسان خوردید نه نخوردید این روزی‌ خجسته روز عید مسلمان روزی محبت روزی درآغوش گرفتن همدیگر.چطور وجدان تان قبول که چنین کاری پست فطرتي را انجام دادم به .... گرفتار شوید انشاالله.واقعا از اینقدر خون ریزی مردم آزاری سیر نمی شوید. این کار خبیثانه.....صفتانه چه لذتی دارد شما ها آن بالای مردم انجام می دهید.قربان خداوند شوم .حادثه هیچ اتفاقی نیفتاده.چون خداوند نخواست که کسی آسیب ببیند.اما شما .ها مرتکب سخت گناه شدید....

>>>   در این دنيا.خیلی کار های است که انسان درطول عمری خود شان انجام بدهند.حفظ قرآن کریم.بجای آوردن پنج بنای مسلمانی.پرورش اولاد های خوب.ارتقاع سطح دانش فرزندان.باغبانی و زراعت.آبادانی مملکت.دامداری وپرورش بز و گوسفند در بیابان های زيباوسرسبزمملکت.دوستی و همدلی باهموطنان خود.اگر آدمی زاد خودش را مشغول چنین کار های خدا پسندانه بکند .هم زیاد ثواب دارد.وهم خداوند از آن شخص راضی میشود.نی این خرچ خودت و خانواده ات را از راه های خبیثانه بدست بیاوری مثلا با آن سلاحی که در دست داری به زور اموال مردم را غارت بکنی مردم را قتل عام بکنید آخر تا به کی از این نان بی ننگی ميخوريد .یک روز هم مفت درهمین راه های غیری قانونی کشته میشوید مستقیم میروی دوزخ


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است