از این حکومت نمی شود دفاع کرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۳    ۱۳۹۷/۵/۳۰ کد خبر: 153997 منبع: پرینت

به جواب آنهایی که بجای حکومت به نام وحدت ملی مدیران آموزشگاه ها، نمازگزاران مساجد، مسافرین شاهراه ها، راهپیمایان و اعتراض کنندگان، ورزشکاران ورزشگاه ها و... را مسوول میدانند.

تامین امنیت شهروندان مکلفیت حکومت است با این تحلیل نمی شود مدیران آموزشگاه ها، مساجد، معترضین، ورزشکاران، مسافران و... را مقصر دانست ولی حکومت را برائت داد اینگونه تحلیل ها دقیقا به این می ماند که به صاحبخانه گفته شود که چرا اطراف خانه ات را دیوار کانکریتی نگرفتی که دزد آمد و اموالت را برد. یک ضرب المثل اذرگی "کور هم می داند که دلده شور است" همه می دانند که این آدم ها به نحوی معاش بگیر این حکومت هستند باید هم اینگونه بنویسند اگر ننویسند چه بنویسند!

برادران عزیزم!
از این حکومت نمی شود دفاع کرد چون این حکومت مملو از خیانت، توطیه، دسیسه، دروغ، دورویی، تروریست پروری و نفاق افکنی است. روز گذشته مردم را از مسیرراه قندوز-تخار پیاده کردند لابد از نظر اینان این خواهد بود که چرا مردم مسافرت می کنند نمی دانند که طالب در هرگوشه وبیشه در کمین است؟

نخیر! این حکومت از منشا متقلب، غاصب رای مردم و فاسد است و نمی شود افکار عامه را با اینگونه تحلیل ها و توجیهات ناشیانه قانع ساخت ملت شریف افغانستان بیدارتر از آن است که نداند در این خرابه چه می گذرد و حاکم اعلی در پی چیست.

سکندر قیام


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ناامنی
حکومت
طالبان
مسوولیت
نظرات بینندگان:

>>>   در گ. چوبک زدن تعفن آنرا در همه جا پخش میکند!! دفاع کردن از آنرا بجای خود بگذارید!!!!!!

>>>   جناب قیام صاحب!
از این حکومت نمی شود دفاع کرد چون این حکومت مملو از خیانت، توطیه، دسیسه، دروغ، دورویی، تروریست پروری و نفاق افکنی است.
که واضح است.اما توصیه شما به این مسافران چه هست؟ ما چه کنیم ؟ من که امنیت ندارم و این حکومت کثیف نمی خواهد که امنیت من را بگیرد اگر من دیوار های خانه.ام را بلند کنم کارمن عادلانه هست یا خیر؟ اگر مسوول مکتب یا کورس کمی تدابیر بگیرد به معنی دفاع از حکومت کثیف می باشد؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است