عید قربان فرارسید و هنوز امت های اسلامی عزادارند
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۲۰    ۱۳۹۷/۵/۳۰ کد خبر: 153990 منبع: پرینت

عید سعید قربان که یکی از اعیاد بزرگ ما و همه مسلمان های جهان است. برای همه امت اسلام و بخصوص برای مردم مسلمان افغانستان مبارک باشد.

گرچه ملت مسلمان افغانستان و مسلمانان بعضی از کشوهای اسلامی دیگر چون سوریه، یمن، فلیسطین، عراق و بعضی کشورهای دیگر در حالی به استقبال عید سعید اضحی می روند و می رویم که تعداد کثیری از فرزندان، برادران، خواهران، مادران، همسران و پدران ما به اثر جنگ های تحمیلی و نیابتی و عملیات های انتحاری و انفجاری تروریست های غدار و ظلم دیکتاتورها و تجاوزگران و جباران زمان جان های شیرین خود را از دست داده و تعداد زیادی مجروح، معلول و آواره داریم.

امروز همه ما به ماتم از دست دادن عزیزان خود نشسته ایم بنابراین از خداوند بزرگ می خواهیم تا عید پر از ماتم و غم را برای همه ما به شادی مبدل سازد و غم و اندوه همه را آسان گردانیده و همه ظالمان و جنایتکاران را به عذاب سخت و ابدی خود گرفتار نماید و روزها و ماه ها و سال های خوب و خوش دور از مصیبت ها را نصیب همه گرداند و ارواح همه قربانیان مظلوم را که در این اواخر بنا به ناحق و معصومانه به قتل رسیدند شاد داشته و به مجروحین و معلولین عزیز شفای کامل و عاجلی عنایت گرداند و به آوارگان جنگ های تحمیلی زندگی آرام از جانب خود نصیب کند.

سید محمد خیرخواه


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ماتم
عید قربان
نظرات بینندگان:

>>>   Farid Nasrat
ایکاش بزرگان ما .... از تاریخ و جغرافیای خود آگاهی می داشتند ، از گذشت زمان تجربه گرفته دوست را از دشمن تشخیص کرده میتوانستند تا این هیولای فاشیست بالای ما حاکم نمی شد.

>>>   با این پیام :" عید همگان مبارک باد " خجالت نمیکشید ؟
مگر خانه هزاران انسان که دراین هفته فرزندان اش را ازدست دادند عید است؟ این چه عید مذخرف خونین است که یک دیگر را خجسته با د میگویید ؟بلاخره وجدان انسانی است یاخیر؟ یا اینکه اینهاعضو فامیل وخانواده شما نیست؟
عید خونین ؟ عید اشغالگری ؟ عید بدیختی وفحشا ؟ عید فروش فرزندان بخاطر گرسنگی ؟؟؟؟؟پس چه عیدی؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است