اشرف غنی با طالبان آتش بس سه ماهه اعلام کرد
 
تاریخ انتشار:   ۰۷:۳۰    ۱۳۹۷/۵/۲۹ کد خبر: 153948 منبع: پرینت

اشرف غنی در برابر طالبان آتش‌ بس سه ماهه اعلام کرد.

غنی که در مراسم گرامیداشت از نودونهمین سالروز (به اصطلاح) استقلال کشور در قصر دارلامان سخن می‌زد، گفت که سر دوشنبه تا روز میلاد النبی در سراسر افغانستان آتش‌‍بس خواهد بود.

غنی افزود: بار دیگر سر از دوشنبه که عرفه است تا روز میلاد نبی مشروط به اینکه طالبان نیز آتش‌بس اعلام و رعایت کنند و یا تا هر زمان که طالبان به آن متعهد باشد، آتش‌بس را اعلام می‌کنیم.

کد (10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
آتش بس
غنی
نظرات بینندگان:

>>>   این آتش بس غنی کشور را به باد فنا می دهد. این آتش بس نیست بلکه دادن فرص به طالبان است که نیروهایش را بدون هیچ مانعی در شهرهها جابجا کنند. آتش بس فقط در جبهه جنگ معنا و مفهوم دارد نه اینکه به دشمن اجازه داده شود نیروهایش داخل شهره شده و اسلحه و مهمات و نیروهای نظامی خود را در شهرها جباجا نموده و آمادگی بهتری را برای جنگیدن پیدا کنند. از اتش بس گذشته چه سودی برای مردم حاصل گردید که حالا آتش بس دیگری را اعلام کرده است. به خدا این آدم هر قدمی که بر می دارد به ضرر کشور و مردم است.

>>>   Homayoun Paiez
وقتی، نان و خوان هموطنان به ماتم نشسته ام ، توسط منافق تمام عیاری، در همدستی با برادران متحجر دهشت افگن مخوفش، به خون بی گناهان شان تر باشد؛ من، با چه زبانی می توانم عید را برای شان مبارک گویم؟؟؟
آری، غنی، منافق متعصب متصلب متحجر لجوج و انعطاف نا پذیری که، حد اقل از دو دهه بدینسو، با قبولاندن جعل تاریخ و باور های قالبی اش به خارجی ها، به ویژه به امریکایی ها، توانسته است تاریخ را به تعلیق در آورد؛ وبعد، به مسیر منحرف هدایتش نماید؛ و حاصل این کارش:-
ایجاد تفرقهء هر چه بیشتر میان اقوام، خون ریزی ها و ویرانی های بیشتر در این دوزخ زمین؛ و در نهایت، پس زدن و نه گفتن به فرهنگ متعالی و راندن و زندانی کردن آن، در مغز های متعفن و متحجر می باشد و تمام!!!
به فکر من، اگر همین امروز هم صلحی در این کشور بیاید؛ با زخم ها و آسیب هایی که غنی بر پیکر این جامعه وارد کرده است؛ تا صد سال دیگر التیام نخواهد یافت؛ و این آسیب ها، جند نسل دیگر ما را رنج خواهد داد!...

>>>   احمد بهزاد
حکومت با دشمنان مردم آتش بس دارد
درحالی که فوج فوج زندانیان گروه های تروریستی از بند حکومت رها می شوند و آقای غنی فرمان آتش بس با طالبان را مطابق به میل و علاقه این گروه صادر می کند؛ از مسیر ارتباطی قندوز - تخار در شمال کشور خبر می رسد که ده ها تن از مسافرین توسط جنگجویان طالب ربوده شده اند.
تروریست ها که پس از کشتار، غارت و تخریب شهر غزنی و پس از قتل عام دانش آموزان در غرب کابل و انجام ده ها مورد شرارت، انسان کشی و ویرانی، از سوی حکام افغان مستحق پاداش آتش بس شناخته شده اند، پس از این ارفاق قبیلوی، توان مضاعفی خواهند یافت؛ چیزی که مردم را با موج تازه ای از جنایت ها و خشونت های تروریستی مواجه خواهد ساخت.
با این اوضاع آیا می توان در مورد همدستی و اتحاد عمل، رهبری حکومت و تروریزم علیه مردم تردید داشت؟

>>>   Ahmad Parwani
آتش بس یک جانبه با قاتلان کماندو ها
فرزندان هیچ یک از کارگزاران ارشد امنیتی در بین اجساد کوماندو هایی که در بین دشمن دیسانت شدند، قرار ندارند.
اعضای خانواده های جنرالان چند ستاره و بیکاره با پول های دزدی شده از خون و کفن سربازان در کشور های غربی مصروف عیاشی اند.

>>>   Nawed Jahish Nejrabi
ما با طالبان هیچ آتش بسی نداریم.
در روزهای عید اگر این جناوران وارد مناطق تان شدند بالایشان رحم نکنید.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است