آیا انتخابات پارلمانی برگزار می شود؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۰    ۱۳۹۷/۵/۲۸ کد خبر: 153934 منبع: پرینت

اختلافات بسیار شدید بین کمیسیون سمع شکایات و کمیسیون انتخابات و ایراد اتهامات علیه همدیگر در رسانه های جمعی معضل بزرگی برای انتخابات شفاف است و با این اختلافات نمی توانند انتخابات را برگزار نمایند.

معترضان رد صلاحیت شده در 18 ولایت دفاتر کمیسیون را بسته اند و جدول انتخابات و 28 میزان را که سرور دانش معاون رییس جمهور در مذاکرات با ما خط قرمز اعلام کرده بود حالا تبدیل خط آبی شده و اعضای ارشد کمیسیون می گویند که از خط قرمز گذشته و انتخابات را در 28 میزان برگزار نمی کنند.

احزاب و جریان های سیاسی گفته اند که طرح احزاب باید تطبیق شود و هرگز زیر بار تقلب نمی روند انتخابات شفاف و عادلانه می خواهند. سیستم اس ان تی وی همانند کشتی شکسته با ناخدایان کم تجربه ساکنانش را غرق می کند و نمی تواند انتخابات را برگزار نماید. لج بازی کنار راه منطقی همان طرح احزاب و سیستم ام دی آر است.

محمد ناطقی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
انتخابات پارلمانی
کمیسیون انتخابات
نظرات بینندگان:

>>>   Abdul Lalzad
کرزی - احمدزی: یا ما و یا طالبان!
=====================
(حاکمیت تکنوکراتان و یا بنیاد گرایان)

* بعضی ها آگاهانه و یا ناآگاهانه تبلیغ می کنند که اگر حکومت غنی تقویه نگردد، اگر از حکومت غنی پشتیبانی صورت نگیرد و اگر حکومت غنی سقوط کند، بدیل آن حکومت طالبان است!

* در این موارد گفته می شود که حکومت موجود با همه «ضعف ها و کمبود ها»ی که دارد، بهتر از حکومت طالبان است... زیرا طالبان «بنیاد گرا» اند و تکنوکراتان «دموکراسی گرا»؛ طالبان مخالف حقوق بشر، دانش، رسانه ها و... اند، و تکنوکراتان طرفدار حقوق بشر، دانش و رسانه ها و...!

* ولی متوجه نیستند که طالبان را کی زنده ساخت؟ کی تقویه کرد؟ کی گسترش داد؟ چرا طالبان برادر خوانده می شوند؟ چرا طالبان سرکوب نمی شوند؟ چرا قریه ها و ولسوالی ها از وجود طالبان تصفیه نمی شود؟

* شاید ملا کرزی «تکنوکرات» بهتر از ملا عمر «بنیاد گرا» باشد؛ چون این تکنوکرات با خنده و دوستی، زهر می داد و می کشت، اما آن بنیاد گرا با قهر و غضب سر می برید...

* شاید ملا غنی «تکنوکرات» بهتر از ملا هیبت الله «بنیاد گرا» باشد؛ چون این تکنوکرات از پشت سر و مخفی خنجر می زند و آن بنیاد گرا از پیش رو و علنی با شمشیر می کشد!
+ + +
* باید طور دیگری اندیشید و طرح دیگری ریخت!

* در غیرآن، این تکنوکراتان و آن بنیاد گرایان در جهت افغان - سازی، پشتون - سازی و پشتو - سازی کشور، پشت و روی یک سکه اند...

>>>   خدا هرگز برگزارش نکند. اگر یکروز قدرت بدست من باشد این پارلمان کذایی را منحل مینمایم و بجای آن 350 گاو ماده شیرده خریداری میکنم و با یک ششم معاش ماهانه دزدان امروزی ( از یک فیصد وکلای خوب پوزش میخواهم) بنام وکیل و سناتور کاه و جو گاوها را تهیه مینمایم. والله آنقدر شیر بدهند که برای صبحانه 5 ملیون باشنده شهر کابل کافی و شافی باشد!!!!


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است