غنی؛ سیاست حذف و توطیه‌ی تیمی-تباری
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۳۴    ۱۳۹۷/۵/۲۸ کد خبر: 153925 منبع: پرینت

اینکه هر روز در زندگی دستخوش جنگ و جنایت هستیم و در هیچ کجا امنیت نداریم پیامد بازیهای شوم سیاسی با نهادهای امنیتی است. بازی‌ های شومی که در بستر منازعه تاریخی قدرت به اجرا گذاشته می‌شود.

از آنجا که اشرف غنی، اتمر و استانکزی بازیگران اصلی عرصه امنیت و سیاست‌های راسیستی می‌باشند نباید فراموش کنیم که مسوولیت تاریخی فجایع جاری در کشور نیز متوجه همین حضرات می‌باشد. اینکه طالب قدرتمند شده است و به جنگ افزارها سنگین دست یافته‌ است، اینکه نیروهای امنیتی-دفاعی کشور به دلیل ضعف و مدیریت سوء در رهبری جنگ هر روز دستخوش قربانی‌ های سرسام‌آور اند، اینکه داعش با هلیکوپترهای اردو نجات داده می‌شود.

این مردم ملکی در گوشه گوشه افغانستان با گذشت هر روز بی دفاع تر از دیروز می‌شوند، همه شان به سیاست‌های شوم و برنامه‌های غیر ملی یک حلقه خبیث در ارگ ریاست جمهوری برمی‌گردد. فاجعه برچی، فاجعه غزنی، فاجعه فاریاب و کمپ چینایی ها، فاجعه بغلان، فاجعه تخار و بندر آی خانم، فاجعه اجرستان همه و همه پیامد بازی‌های سیاسی همین حلقه‌ی خبیث (غنی، اتمر و استانکزی) می‌باشد.

آصف آشنا


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اشرف غنی
فجایع کشور
سیاست حذف
نظرات بینندگان:

>>>   Rawi heeft een video gedeeld.
این ها پاده وحشی طالبان لشکروحشت و جنایت فاشیستان و نورچشمان آمریکایان اند ؛ اینها اینگونه در روز روشن با این همه ساز و برگ جنگی به شهرها و روستا های کشورمان می تازند و , مردمان بی گناه و مظلوم و بی پناه ما را قتل عام می کنند و دار و ندار شانرا با خود می برند و با دعا و آیات قران به مراکزو پناهگاه هایشان بر می گردند و آب از آب تکان نمی خورد ! آمریکایی ها ی که سفینه فرستاده اند تا از آفتاب ماهی آتشی بیاورند ؛ قسم میخورند که این چوچه سگ ها را دیده نمیتوانند !
بین خود استیم ؛ نکند همین جناور های طالب از جمله جنیات باشند و همدست شیاطین ؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است