قتل عام قومی هزاره‌ها در تفاهم با دولت انجام می گیرد
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۰۹    ۱۳۹۷/۵/۲۷ کد خبر: 153907 منبع: پرینت

هزاره ها را در صنف مکتب بالای میز و چوکی مکتب درحالیکه کتاب به دست دارند قتل عام می کنند و هیچ کسی نمی داند برای چه؟

هزاره ها نه در قدرت هستند و نه هم کدام جبهه جنگی علیه طالب و داعش در افغانستان دارند من حیرانم که چرا طالب و داعش بجای قوای ناتو به رهبری آمریکا با هزاره ها که اصلا سلاح ندارند خود را مواجه کرده اند و پیوسته دست به قتل عام و پاکسازی قومی می زنند؟

گذشته از آن این چگونه دین و آیینی است که برای رفتن به بهشت و رسیدن به حور و غلامان باید هزاره ها را قتل عام کنن ؟ جالب تر از همه این است که هرکس و یا کسانیکه هزاره ها را قتل عام می کنند باعث رضایت سران حکومت وحدت ملی اعم از رییس جمهور، رییس اجرایی، وزیر دفاع، وزیر داخله، رییس امنیت ملی و بخصوص شورای امنیت ملی می گردد.

متهمین اصلی قتل عام هزاره ها در حقیقت همینها هستند اگر چنین نیست پس چرا امنیت هزاره ها را نمی گیرند؟ چرا یک نفر را به جرم صدها حمله تروریستی بالای هزاره ها دستگیر، شناسایی و مجازات نکرده اند؟ و بالاخره اگر اینها در قتل عام هزاره ها دست ندارند و امنیت هزاره ها را گرفته نمی توانند چرا از وظیفه که اجرا نمی توانند استعفا نمی دهند؟

پس معلوم است که قتل عام و پاکسازی قومی هزاره‌ها در تفاهم دولت و گروه های افراطی و تروریستی انجام می گیرد.

حسن علی عدالت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
نسل کشی
مردم هزاره
دولت تروریستان
نظرات بینندگان:

>>>   کاملا درست است . قتل عام هزاره ها ناشی از پاکسازی قومی است

>>>   حسین رضا تاجیک :
خدا لعنت کند کسانیکه مسلمان را به ریختن خون مسلمان بر می انگیزند . داعش و طالبان اگر عرضه و وجود دارند بروند خون ترامپ کثیف و فاسد و زنباره و زناکار و قمارباز و مست قدرت را بریزند نه خون مسلمان هزاره بدبخت و بیچاره را .
الا لعنت الله علی الظالمین .

>>>   نسل کشی میکنند تا قبیله فاشیست برای همیشه دراریکه قدرت تکیه زده باشد.هیچ کسی حق انتقاد وعدالت خواهی رانداشته باشد.فرمانهای شاهی بدون چون وچرا مورداجراقرار گیرد ونادرشاه غدار وعبدالرحمان جلادآرام شوند پلان ناتمام آنها تکمیل شودوقاتل نادر هم جزا بیبینند.اما این دیگر آن زمان نیست باکشتارنمیتوانیدمردم را محوکنید.
بااحترام عبید الله نجرابی.

>>>   عضو شورای ولایتی غزنی و اکثر مردم غزنی با همکاری با طالبان باعث کشتن مردم بیگناه در غزنی شدند
بصیر نظری

>>>   برادر محترم طالب عنصر بی فرهنگ است هزاره واوزبک وپشتون نمیشناسد انها مزدوران واجیران خود فروخته ای امریکا وانگلیس اند وجهت اهداف استراتیجی بیگانه ایجاد وبه وظیفه ای محوله ادامه میدهند بیشترینه کشتار انها در جلال اباد وقندهار میباشد انها سران هرطایفه وقوم را نشانه میگیرند ومیخواهند کشور را از مرد خالی نموده همه را مانند خود وطن فروش وخاین تربیه نمایند وطن فروش وخاین وطن وقوم وملت ندارد ایکاش انها به یک ملت یا قوم ار تباط میداشتند تا بت تنها به همان زبان صجبت مینمودیم بهتر اسا هر شکایت وگیلایه دارید از امریکا وانگلیس نمایپ چه انها اند که بلای داعش وطالب را بر ما مسلط ساخته اند
سمندر غوریانی

>>>   مردم شریف،مومن،زحمت کش علم پرور،صادق ووطن دوست هزاره های مناطق مرکزی افغانستان از زمان های خیلی طولانی برای پیشرفت و ترقی و وحدت ملی افغانستان جان فشانی وقربانی های داده اند.مردم زحمت کش هزاره های مناطق مرکزی افغانستان برای همکاری و خدمت به دولت مرکزی افغانستان بطور داوطلبانه به شکل ایلجاری و خدمت مقدس عسکری زیر بیرق ملی کشور افغانستان همیشه پیشگام بوده اند و شهدای را درین مسیر نثار وطن محبوب شان افغانستان نموده اند.مردم مجاهد هزاره جات قبل از هرمناطق دیگر افغانستان علیه رژیم دست نشانده کودتای برژنف خائن قیام نمودند ومناطق شانرا از دست دولت جنایتکار کودتای شوروی سابق آزاد نمودند و حوزه های دینی و نظامی باشرکت اشخاص باتجربه در مناطق شان تشکیل گردیدند.گرچه متاسفانه در مقطع کوتاه مدت تشنج بین گروپ های مجاهدین در هزاره جات بوجود آمدند با آنهم با زیرکی وخردمندی این تشنجات در مناطق مرکزی افغانستان رفع گردید.
مردم هزاره جات با اینکه در مناطق کوهستانی وسرد افغانستان زندگی دارنددرپیشرفت علم و ترقی و رشد وطن محبوب شان افغانستان نهایت سعی و کوشش دارند تا ازنعمات تعلیم و تربیه برخوردار شوند.متاسفانه این مردم زحمت کش ومومن که بیشتر در منطقه غرب شهر کابل سکونت داشت بعد از پیروزی جهاد مقدس در درگیری گروه های مجاهدین مورد اذیت و آزار قرار گرفتند و تعدادی از رهبران طراز اول مناطق مرکزی دریک توطئه خائنانه به رهبری مستقیم بعضی اعراب جاهل وخاین به شهادت رسیدند. بهترین سیاست مداران،روحانیون،روشن فکران و ،زحمت کشان این قوم مومن و صادق در زمان حکومت خلق وپرچم زنده زیر خاک شدند.دررمان بعددازحکومت مجاهدین نیز این ملیت مومن ازگزند مصون نماند بسیاری ازمسافرین این قوم زحمت کش و صادق ازموتر های مسافرین درمسیر های مختلف افغانستان پایین آورده شدند وبه قتل رسیدند.بدترازهمه چهار سال مناطق مرکزی مواد غذایی توسط حکومت طالبان تحریم شدند که این ملیت مظلوم هیچگاه چنین ظلم های پیاپی و متواتر را فراموش نخواهد کرد.حالا که دوران دیموکراسی وازادی بیان و تظاهرات و اعتراضات مدنی آمده اند متاسفانه بعضی گروپ های جاهل ونادان ازدین بیخبر با انفجارات و خودکشی های انتحاری بازهم این ملیت مظلوم ومومن را درمساجد،تکایا،مکاتب،مراکز تعلیمی و مجالس عمومی مورد حملات وحشیانه قرار میدهند وبه شهادت می رسانند.متاسفانه نظر به برداشت و فهم غلط حکومت و نیروهای امنیتی بطور لازم توجه به امنیت مردم هزاره مناطق مرکزی هزاره جات درکابل وولسوالی های مناطق مرکزی افغانستان نداشته اند.مردم شریف هزاره جات از دولت مرکزی احترامانه و صمیمانه تقاضا مینمایند که ازهرطریق ممکن امنیت ولسوالهای مربوطه هزاره جات ومسیر عبور ومرورمسافرین مردم هزاره جات را بطور جدی در نظر داشته باشد ویک لحطه امنیت مناطق هزاره جات فراموش نسازند.همچنین بخاطر دفاع و امنیت مناطق مرکزی هزاره جات یک فرقه عسکر مسلح برای مناطق مرکزی ازطرف دولت بلا درنگ منظور و عملی گردد تا مردم هزاره این مناطق با فکر آرام به رندگی شرافتمندانه شان ادامه دهند.
ومن الله التوفیق.
الحاج ع.ناصری ازآسترالیا

>>>   من طرف دار ریختن خون هیچ هموطنم نیستم . هزاره ها هم باشنده این وطن استند وحق دارند در همه امور این مملکت سهم داشته باشند.مگر انتقاد من بلای نویسنده این مضمون است.
اکر هزاره ها در قدرت نیستند پس چند سوال قابل جواب است.
اقای محقق چه کاره است؟
سرور دانش چه کاره است؟
خلیلی چه کاره است؟
سیما ثمر چه کاره است؟
ایا وکیل پارلمان ندارید؟
ایا استاد دانشگاه ندارید؟
ایا رییس ندارید؟ ایا ممعین ندارید؟
ایا وزیر ندارید؟
ایا والی ندارید؟
در قدرت بودن شاخ و دم دارد؟
....


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است