چرا حملات انتحاری بر مراکز تحصیلی و تعلیمی؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۴۰    ۱۳۹۷/۵/۲۵ کد خبر: 153821 منبع: پرینت

انواع حملات تروریستی چه انتحاری و چه انفجاری در اصل نمایانگر ناتوانی، خود باختگی، یاس و ناامیدی باندهای تروریستی انتحار کننده، حامیان و عاملانشان را به نمایش می گذارد که هیچ امید دیگری به زندگی خود و باندهای منفور خود ندارند که با خودکشی خود ملتی را نیز به ماتم می نشانند که در قبال چنین حوادثی (انتحاری و انفجاری) هوشیاری نیروهای امنیتی، اطلاعاتی و کشفی کشور بسیار مهم و باارزش است.

آنها باید قبل از وقوع حوادث بتوانند از آن اطلاع حاصل کرده و قبل از انتحار و انفجار بتوانند از آن جلوگیری نمایند و از جانب دیگر هوشیاری و بیداری مردم ما که باید در چنین شرایط حساسی بیشتر متوجه خود اطفال و اولادهای خود بوده باشند و از تجمعات بی مورد بپرهیزند.

تمام مسوولین که بنحوی مسول تجمعات افراد مانند مسوولین دانشگاه ها، مدارس، مکاتب، تجمعات اعتراضی، تظاهرات ها، راهپیمایی ها و غیره همه شان باید متوجه شرایط امنیتی کشور خود بطور جدی بوده باشند و اقلا در زمان ورود افراد در تجمعات گاردهای امنیتی داشته باشند که در زمان ورود افراد همه را بازرسی بدنی کرده و از ناحیه امنیتی خود را مطمین بسازند.

بخصوص مراکز تعلیمی و تحصیلی، کتابخانه ها، استادیوم های ورزشی و غیره که جوانان کشور با اعتمادی که به مراکز تعلیمی و تحصیلی و ورزشی دارند حین ورود به چنین تجمعاتی خدای ناخواسته گرفتار چنین اعمال انتحاری و انفجاری در آینده نگردند.

سید محمد خیرخواه


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حملات انتحاری
مراکز تحصیلی
نظرات بینندگان:

>>>   ای اس ای با نزدیک شدن طالبان با مردم در زمان اتش بس اعصاب خود را از دست داده و حلا با اعمال انتحاری و کشت وخون را براه انداخته و نه طرفدار صلح و نه طرفدار اتش بس است باید حکومت افغانستان و استخبارات ریس ای اس ای و فضل الرحمان و سمیع الله را از بین ببرندو قصد کشتن مردمان بی گناه را از انها بگیرند
بصیر نظری


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است