طالبان و غنی به کودکان هم رحم نمی کنند
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۵    ۱۳۹۷/۵/۲۵ کد خبر: 153801 منبع: پرینت

افغانستان میان «تبارگرایی» غنی احمدزی و «افراطگرایی» طالبانی/داعشی می‌ سوزد.

آنها حتی به‌ کودکان مکتب هم رحم ندارند. قتل‌ عام روز گذشته دانش‌آموزان در صنف آمادگی کانکور بخشی از همان سیاست «متوازن‌سازی» است که از چهار سال به‌ این‌ سو ادامه دارد از همه دردآورتر اینکه دنیا همه نظاره‌گر جنایت‌های این آدمکشان وحشی‌ صفت هستند و کسی حاضر نیست برای تغییر بایستد.

روح کودکان در خون‌خفته‌ی حمله‌ی اخیر در مرکز آموزشی موعود شاد. تنها جرم این نونهالان این بود که بجای تفنگ‌ برداشتن به‌ دستور بیگانگان برای ویرانی وطن، جانب درس و مشق و تعلیم را گرفتند تا وطن را آباد کنند.

حسیب معترف


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
طالبان
انتحاری
مرکز آموزشی
غنی
کودکان
نظرات بینندگان:

>>>   اسلم سلیم
دیگر ماتم نگیرید ، انتقام بگیرید!
دیگر ماتم گرفتن بس است ، روح انتقام را درخود زنده کنید ، قبیله وحشت سه صد سال است خون می ریزد و می سوزد و یران می کند ، چقدر تحمل و تا چند این همه جوانان ما قربانی توطئه های سران قبیله وحشت شوند ، چند روز است از زمین و آسمان این کشور خون می بارد و مردم در سوگ فرزندان و خانواده های شان خون می گیریند ، دیگر بس است ، غنی ، کرزی ، طالب وداعش همه از یک قبیله اند و یک برنامه دارند به زنجیر کشیدن غیر خودی ها و حاکم بودن بالای دیگران .
ناگفته نماند همه شرکای غنی ، خلیلی ، سرور دانش ، محقق ، عبدالله ، ویس برمک نیز شریک جرم غنی و وحشت قبیله اند و درکشتار مردم ما دست های شان تا آرنج در خون جوانان ما غرق اند ، اینها قابل بخشش نیستند با غنی وکرزی دریک دادگاه مردمی بایدبه اشد مجازات محکوم شوند.
راه دیگری جز مقاومت مسلحانه و انتقام از گروه وحشی وجود ندارد .
این است واقعیت های تلخ خون آشامی قبیله وحشت !

>>>   عبدالحمید خراسانی
می‌گویند در شهرستان کلکان زادگاه امیر بزرگ، کدام اولاد ناخلف پیدا شده و می‌خواهد که از کارکردهای تازی امان الله بیناموس، دزد و قهرمان کاباره‌های اروپا تقدیر کند.
مردم قهرمان مجاهد، مسلمان و مبارز کلکان!
نگذارید چنین مردمان بی‌نسب و ناخلف، در زادگاه امیر بزرگ مان، از کارکرد های دشمن اش تقدیر کنند.
به دهن چنین موجودات پست فطرت با تیر بزنید و اگر شما نمی توانید که ما اقدام کنیم؟
#خراسانی

>>>   Haroon Amirzada II
فرهنگ عزاداری و جنبش انتقام شهدا
در ۱۸ سال اخیر فرهنگ عزاداری‌ و شهید پروری عجیبی در افغانستان شکل گرفته است. چون سلسله شهدا و عزاداری ها بی انتها است، شهیدای تازه جای شهیدان روز گذشته را به بسیار آسانی می گیرند. در نتیجه همه شهدا فراموش شده منتظر شهدای جدید گلگون کفن میشوند.
بدین ترتیب جنایات قاتلان و سیاست مداران خونخوار زود فراموش میشوند.
جالب اینست که حتا بازماندگان قربانیان روزی دیگر به ملاقات قاتلان عزیزان شان به دیدن جلاد بزرگ به ارگ می روند ، عکس های یادگاری می گیرند و با گفتن دوعا، تسلیت و اشک‌ تمساح و چند پول ناچیز ارواح شهدا شاد میشود. بدین ترتیب فاشیزم شمشیر خونین خود را بیشتر تیز می کنند و برای گرفتن جان های بیشتر آماده میشوند.
کرزی، غنی و گلبدین ازین طریق به بسیار آسانی به بابای ملت شهید پرور تبدیل شدند. آنها با بسیار شجاعت قاتلین عزیزان مانرا فرزندان دلیر و اصیل قبائل پشتون می شمارند.
اگر یک جنبش انتقام شهدا و همبستگی میان بازماندگان قربانیان در کشور بوجود می آمد تا انتقام خون عزیزان خود را از اهریمنان بگیرند، امروز شاید فاشیزم و برادران تروریستی شان و حامیان خارجی شان تا این حد گستاخ و جلاد نمی شدند. ازینرو باید قبل از همه خود را ملامت کرد، که بحیث طعمه آسان شکار چیان میشویم.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است