آتش بس با طالبان خیانت ملی است
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۲    ۱۳۹۷/۵/۲۵ کد خبر: 153797 منبع: پرینت

آتش بس با طالبان حتی برای انجام نماز عید هم خیانت ملی و جنایت نابخشودنی می‌ باشد.

روز گذشته حاکم ارگ کابل بی پروا و گستاخانه شعار ننگین آتش بس با طالبان را به تکرار فریاد زد و به آنها مشورت داد که بگویند: «جنایت غزنین کار آنها نبوده است». کدام وجدان می تواند تا این حد فاقد احساس انسانی و مملو از محبت با جنود شیطان و باند تبهکار طالبان تروریست باشد؟ چه کسی غیر از یک روانپریش فاشیست می تواند در روز خونین غرب کابل و ماتم و عزای غزنین شعار آتش بس با جانی ترین و منفورترین تروریست های تاریخ جهان بشریت را عربده بکشد؟

آتش بس با طالبان حتی برای انجام نماز عید هم خیانت ملی و جنایت نابخشودنی می‌ باشد وقاحت هم حدی دارد و بی شرمی هم مرزی. فقط یک ذهن بیمار و اندیشه ی مریض می تواند در صبحگاه فاجعه غم انگیز کمپ چینایی غورماچ و شبیخون خونین بغلان چنین همایشی را راه بیاندازد و شعار آتش بس با دشمن را فریاد برآورد.

سخنرانی اخیر او را می توان شرم آورترین سخنرانی اشرف غنی در روز خونبار غرب کابل و ماتم و عزای غزنین برشمرد. آتش بس با این جنایتکاران خون آشام و جنود‌شیطان خود خیانت ملی و به معنی مشارکت در جنایت طالبان می باشد.

عبدالحی خراسانی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اشرف غنی
طالبان
آتش بس
نظرات بینندگان:

>>>   برادرعزيز درجنگل اگرشير قوى است تا جاى حد وحدود خودرا تعين نموده است ولى افسوس وصدافسوس كه أين دارو دسته ارگ نشينان خصلت سگ ديوانه را دارند هر چه بدرند وخون اشامى كنند مثل اينكه هرگز هيچ حادثه رخ نداده وبه يك كليمه ي ساده تقبح ويا محكوم مردم را اغواميكنند البته در عقب اين وحشيگريراسپاهيان ابوجهل كدام دسيسه شوم وپليد روى دست است (از شومى شوم خراب شد شهر روم)
س ظ ع


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است