طالب گناهی ندارد، او فقط یک وسیله است
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۰    ۱۳۹۷/۵/۲۵ کد خبر: 153796 منبع: پرینت

طالب را می توان مانند يک ابزار اسلحه، نارنجک، گلوله يا هر شی ديگر دانست، می شود به زبان ساده تر گفت طالب يعنی موشک ارزان پاكستانی.

طالب مانند موشک، مرمی و... در كارخانه های مذهبی پاكستان توليد می شود به قيمت ارزانتر از كارخانه های توليد موشک در آمريكا. يک موشک آمريكايی كه قدرت تخريب يک ساختمان هزار متر مربع با صد كشته داشته باشد هزينه حمل و نقل استفاده آن ممكن است بيش از ده هزار دالر باشد اما از يک طالب صد دالر است.

پاكستان هزاران موشک به نام طالب براي تخريب سرزمين ما توليد و آماده شليک دارد و هر از چند مدت تعدادی شليک می كند پشتونيست ها مانند كرزی، غنی، اتمر و استانكزی تسليحات ارزان قيمت را از مدارس دينی پاكستان خريداري می كنند و برای هدف قرار دادن جامعه غيرپشتون استفاده می كنند.

تسليحات توليد شده به نام طالب در پاكستان هوشمند است حتی پيشرفته تر از موشک های آمريكايی و روسی. آنها مانند آدم ها راه می روند، می بينند، می شنوند حتی قيافه هايشان هم مانند آدم ها است گاهی تشخيص آنها دشوار است.

آنها نمی دانند يک ابزار هستند در دست پاكستان، غنی، كرزی و كشورهاي استفاده كننده از اين تسليحات. شما هم می توانيد از اينها خريداری و بعنوان وسيله استفاده كنيد!

گل امیری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
طالبان
وسیله
تروریستان
نظرات بینندگان:

>>>   طالب هم در سطوح مختلف است و حتی امروز استخبارات منطقه گروههای دیگر را فعالتر از طالب کرده اند تا موافقه صلح را منحرف کنتد
اس پ هزاره


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است