اتریش درخواست پناهندگی افغان همجنسگرا را رد کرد
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۱۰    ۱۳۹۷/۵/۲۵ کد خبر: 153790 منبع: پرینت

اتریش درخواست پناهندگی یک افغان ۱۸ ساله همجنس گرا را رد کرد.
(یکی ازشیوه های که به ندرت تا حال یک فرد افغان به علت همجنسگرایی درخواست پناهنده گی داده باشد )
یک جوان افغان دراتریش پناهنده داده و گفته است، او یک همجنسگرا بوده وبه همین علت درافغانستان مورد آزار و اذیت قرار گرفته است، اتریش درخواست پناهنده گی او را رد کرده است.

رسانه های اتریشی به نقل از مقامات آن کشور گزارش داده است که درخواست پناهندگی آن افغان به خاطری رد شده که لباس و حرکات وی به همجنسگرایان شبیه نیست. (همجنسگرایان دراروپا از خصوصیات ویژه گی های خاصی برخور می باشند گه گویا این جوان ۱۸ ساله افغان نداشته است)

این مقام دولتی در ادامه نوشته است که در این جوان ۱۸ساله «پوتانسیل خشونت» وجود دارد، چیزی که انتظار آن از یک فرد همجنس گرا نمی رود، زیرا این مرد با دیگران در یک موسسه خیریه که به او جای داده بود، مرتب با دیگران درجنگ و ستیز بوده است.

دربیانیه وزارت داخله اتریش آمده است که حکومت در حال حاضر با کمیساریای عالی سازمان ملل همکاری می کند تا در آینده به مقام های مسوول رسیدگی به درخواست های پناهندگی راجع به همجنس گرایان آموزش بدهد. هدف از این کار حفظ کیفیت در پروسه ارزیابی درخواست های پناهندگی است.

یک مقام دولتی درگزارشی گفته این جوان افغان دوستان زیادی ندارد و دوست دارد که بیشتر تنها باشد یا با گروه های کوچکی همراه شود این مقام دولتی با استناد به این طرز رفتار می پرسد: آیا این طور نیست که همجنسگرایان بیشتر اجتماعی هستند؟ این مرد افغان گفته است که در سن ۱۲ سالگی متوجه شده که به مردان تمایل دارد.

این مقام اتریشی همچنان در بررسی خود با توجه به درگیری که این جوان پناهجو با هم اتاقی هایش در مرکز تجمع پناهجویان داشته، نگاشته است انتظار نمی رود، یک همجنسگرا توانمندی تهاجمی داشته باشد.

درگزارش دیگر، یک مقام دولتی درایالت نیدراسترایش گفته است، دلیلی برای این پیدا نکرده که این جوان ۱۸ ساله درافغانستان به خاطر گرایش جنسی اش در معرض خطر باشد.

منجمزاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اتریش
پناهجو
منجمزاده
نظرات بینندگان:

>>>   این بی غیرت کثیف هر چه زودتر باید به کشور برگردانده شود و در میدان هوایی توسط نیروهای امنیتی دستگیر شده و بلا وقفه در یک چاه سپتیک که چانس زندگی دران اصلآ موجود نباشد انداخته شود و مرده کثیف ان برای دایم درانجا بماند
جیسور کوهستانی

>>>   درکندهار پناهنده شود نه تنها درخطر نیست بلکه حفاظت واستقبال هم میشود

>>>   جوان بد بخت هم دین را از دست داد هم دنیا را کجا کاری کند عاقل که بار ارد پشیمانی.

>>>   لعنت خدا بر این فاسد.در افغانستان همجنسگرای که خود اعتراف وافتخار کند وجود ندارد .فکر نمیکنم که در افغانستان جای داشته باشد.خداوند نابودش کند.
از افغان هائیکه در اطریش هستند خواهشمندم که ازاین فاسد بد نام دوری کنند .

>>>   خوب شد هم كون رفت و هم آبرو،


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است