رییس کمیسیون شکایات انتخاباتی از کشور فرار کرد
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۰۳    ۱۳۹۷/۵/۲۴ کد خبر: 153784 منبع: پرینت

عبدالعزیز آریایی، رییس کمیسیون شکایات انتخاباتی پس از نشر فهرست ۳۵ تن از نامزدهای حذف شده انتخابات مجلس همراه با خانواده خود به خارج از کشور فرار کرد.

در همین حال یک گزارش دیگر حکایت دارد که دو تن دیگر از اعضای اصلی کمیسیون شکایات انتخاباتی از افغانستان بیرون شده اند.

شماری از نامزدهای حذف شده مدعی هستند که رییس کمیسیون شکایات انتخاباتی پس از اعلام فهرست نامزدهای حذف شده همراه با خانواده اش به خارج از کشور فرار کرده است.

کميسيون شکايات انتخاباتى افغانستان، روز شنبه (٢٠ اسد)، ٣٥ تن از نامزدهای انتخابات مجلس را واجد شرايط نامزدى ندانسته و آنها از لیست نهایی حذف کرد.

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شایعات
کمیسیون انتخابات
نظرات بینندگان:

>>>   خوب این ها همه زورگویتن بودند نباید به مجلس راه پیدا کنند.

>>>   او ابتدا 104 نامزد را از لست اخراج کرد بعدا که ازانها شیرینی گرفت دوباره آنهارا شامل لست ساخت وبا استفاده ازین چانس خودرا خود کفا ساخت او صاحب لک ها دالر شد دیگر چی میکرد اینجا حالا آرام درخارج زندگی میکند واز پول وکلای نامزد مصرف میکند

>>>   اگر واقعا این خبر درست باشد و اقای اریایی کشور را ترک کرده باشد هیچ کار خلافی نکرده چون اشخاصی مثل ملا تره زرداد... گوسفند خیل و امثال هم چو حیوانات را از لست حذف کرده باید مواظب جان خود و خانواده اش باشد چون بالای غنی فاشیست اعتبار کردن نادانی مطلق است .

>>>   افتضاح تا چه حد

>>>   او برای همین اشخاصی که او نام هایشان را حذف کرده است، خبر داده بود که بر علیه شما شکایت ها وجود دارد و شما نمیتوانید خود را کاندید کنید، مگر آن که شما با نماینده من در سرای شهزاده تماس بگیرید، تا یک راه حل پیدا کنیم.
او همچنان از نماینده های جدید نیز بخاطر شمولیت شان در لست کاندیدات ها پول گرفته بود.
بنأ همه پول ها را یکجا کرده فرار را بر قرار ترجیح داد.
زیرا او فکر کرده است که افغانستان شهر خربوزه است و هرکس هرکاری از دست اش آمد میکند و به خارج فرار میکنید.
اما او خبر ندارد که انترپول افغانستان آنقدر قوی است که در هرکجای دنیا باشد، او را دوباره به افغانستان خواسته محاکمه میکند.
تا بحال خبر ندارید که انترپول چند هزار دزد و قاچاقبر و رشوه خور و غاصب زمین و قاتل
و غیره را از کشور های مختلف دوباره به افغانستان خواسته است و آنها را محاکمه علنی کرده است؟
ویا این که شما فکر میکنید که انترپول افغانستان به این گریختگی ها زنگ میزند و میگوید: (خیر است از همان پول های قاچاق و دزدی و رشوت و غیره،یک چند دالر به همی برادرک حقیر و فقیر خود نیز کمک کن ، صواب ات میشه)؟
و بدین ترتیب پشت جلب آنها نمیگردد.

>>>   Abdul Ali Faiq
دشمن از پشت #قصر_سپيدار ما را به رگبار گلوله ميبندد و از ما هر روز قرباني ميگيرد..دروازه هاي اين #جنده_خانه هر چي عاجل تر بايد بسته شود!

>>>   این بینی بریده گی را ارگ بکجا خواهد برد روز ها با سیده دارمجادله ومقابله کرد تا نفر دلخواهخود را در چوکی های کمیشنران کمیسون انتخابات تعین و مقرر کرد و وقتیکهریس کمیسون قبلی احمدزی از جمله قوم غنی احمدزی از نام بدی خود ترسید و بزیر امر نادرست قومگرا غنی نرفت انرا سبکدوش کرد و صیاد را بجای احمدزی اورد اکنون که همان انتخابی های ارگ پس از جیب پری های زیاد از جمله اشخاص های چوکی کلان کمیسون های انتخاباتی و پس از حذف تعدادی از اشخاص و افراد از لست کاندیان پارالمانی فرار را بقرار با جیب های پر از دالر ترجیح داده اند بدون تردید گفته میتانم که درینکار هم بدون نظر و مشوره ارگ نبوده ارگ پلان دیگری ازینکار دارد این پلان خصمانهارگ بزودی واضح و اشکار خواهد گردید.

>>>   صد فیصد بیچاره را اخطار داده اند مجبور به فرار شده

>>>   هههههه تجارت دين إيمان و وجدان افغان ها
فكر كنم دالر بهترين دين براي افغان ها است چرا كه با گرفتن دالر سكوت اختيار ميكنه همه از غني گرفته تا طالب ووووو

>>>   مولوی تره خیل به تلویزیون افغانستان: اگر انتخابات بدون من برگزار شود، هیچ کارمند حکومتی صبح آن روز حاضری امضأ نخواهد کرد!
#مسلم_شیرزاد

>>>   آنانی که شمالی را آتش زدند و فقط بالای ناموس یک قوم خاص دست اندازی کردند، آنانی که در مزار و بامیان فقط هزاره‌ را کشتند، آنانی که در کندز و غزنی با همکاری عده‌یی از مردم وارد شدند و شهرها و سرمایه‌های مردم را به آتش کشیدند- ایدئولوژی جهاد نداشتند/ندارند، بلکه ایدئولوژی قومی داشتند/دارند. ایدئولوژی قومی دارند به اضافه‌ی ایدئولوژی جهاد که دومی برای شان اهمیت درجه دوم دارد. طالبان مسلمان استند، مسلمانانی که هنوز قبیله استند و در ظلمت پیش از مدرنیسم به سر می‌برند. طالب برای اهداف معین ساخته شده است. کرزی و اشرف غنی، بارها گفتند و می‌گویند که طالبان« افغان اند، برادران ما استند،‌ همانند نیروهای ارتش حق دارند شهری را سقوط بدهند و حاکمیت خویش را اعمال کنند». واقعیت این است که طالبان منشاء و فکر قومی و سمتی دارند. دکتر سید عسکر موسوی در یک مصاحبه‌ی خود گفته بود« طالبانی به خودی خود وجود ندارد، ما یک بستری را به وجود آورده‌ایم که طالب تولید می‌کند. طالب دفعه اول نیست که به کشور ما آمده است. با نادرخان هم همین طالب‌ها آمده بودند. این طالب‌ها همیشه خواهند بود...» طالب با حمایت و تشویق تعدادی در داخل و تعدادی در بیرون به حیات خویش ادامه می‌دهد، با حمایت و تشویق مقامات بلند پایه‌ای دولتی.
واقعیت این است که انگیزه‌ی ملی وجود ندارد. چون« مسأله ملی» حل نشده و فقط یک تبار خاص برای حل کردن «مسأله ملی» آماده نیست. برای همین، جنگ‌ها و وضعیت در تمام ولایات نا امید کننده است. در کل انگیره‌ای برای جنبیدن و پیش رفتن وجود ندارد، تلاشی برای با هم بودن و با هم زیستن دیده نمی‌شود. همه ملت‌های جهان کار شان را کرده اند و فقط ما مانده‌ایم،‌ ما مانده‌ایم با هزار دروغ و افسانه. هراسِ برباد رفتنِ زحمات هفده سال اخیر وجود دارد.
حبیب حمیدزاده

>>>   Najib Salam
هيچ گزينه جز سقوط حكومت غنى با هر وسيله يى كارا نيست ، ديگر حرف ها بى فايده ، غير موثر و ادامه فاجعه خواهد بود . ابتدا اين حكومت بايد ساقط شود و هدف بايد تغيير نظام باشد ، انتخابات تحت اداره يى اين حكومت فاشيستى فاجعه را چندين چند خواهد كرد و يكبار ديگر غنى را بر مردم تحميل خواهد نمود.
ما همه به واكنش هاى فيسبوكى و مطبوعاتى مصروف ايم و انرژى مان را بى هوده مصرف مى كنيم ، اما غنى در همه جبهات سرمايه گذارى كرده است ، او اگر فرصت بيشتر يابد آنگاه حلقه را بر همه تنگ تر خواهد كرد.

>>>   مزدوران پاکستان مانند ملا تـــــــــره وگیلانی بااتکا به نیروی آی ای آی حکومت وهمه مردم را اخطار میدهند یکی میگوید همه افغانستان رابه آتش میکشم دیگرملای جاهلش میگوید مامورین را خانه نشین میسازم !
من باورذدارم هرچه هخواسته باشند میتوانند چون مزدو.ران وطن فروش پاکستان در داخل حکومت بیشتر از اعضای حکومت است
مثلا اشرار نزد امریکائی ها شکایت میکنند وقتی ما بانمایندگان حکومت تماس میگیریم جاسوسان پاکستان درداخل حکومت به آی اس آی گذارش میدهند وپاکستان همان فرد تماس گیرنده مارا ترورمیکند
این کلانترین خجالتی وشرم وننگ برای حکومت است !
ر

>>>   مصروفیت های خادمین حرمین:
گزارش‌های کارشناسان و تحقیقات مطبوعات غربی نشان‌ می‌دهد تابلویی را که بن سلمان اخیراً خریداری نموده اثر لئوناردو داوینچی نیست.
چهارصد و پنجاه میلیون دالر که بن سلمان برای خرید تابلو نقاشی «مسیح نجات بخش» هزینه کرده است بر باد رفت، زیرا فاش شد این تابلو از آثار نقاش مشهور «لئوناردو داوینچی» نیست بلکه یکی از شاگردان او این تابلو را کشیده است.
گزارش های کارشناسان و تحقیقات مطبوعات غربی، هویت نقاش واقعی این تابلو مشهور را برملا کرد. این تحقیقات نشان داد برناردینو لوئینی شاگرد و دستیار این نقاش مشهور ایتالیایی، این تابلو را نقاشی کرده است.
محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان سعودی سال گذشته، به صورت کاملا مخفیانه با پرداخت 450 میلیون و 300 هزار دالر این تابلوی نقاشی را خریداری کرد و رکورد خرید گرانترین تابلوی نقاشی جهان را از آن خود کرد

>>>   تحفه قصر سفیدار بود که از ده ها افراد بیهویت پول گرفت وگریخت گمیسیون را در مقابل 35 نفر قرارد اد تا ان ده ها نفر که به رشوت راه یافته سر در گم باقی ماند .

>>>   Ali Sajadi
آيا واقعيتها را ملت كه سالهاي متمادي تحت فشار استعمار فكري بودند ميدانند ؟
امروز تمام امتياز گيري قبائل پشتون از اكثريت شمردن دروغين شان بوده .
وملت مارا گوسفند فكر كرده غافل از آن هستند كه يكروز حقيقت برملا ميشود. گرسياروي شود هرآنكه در آن عِش باشد .
افغانستان 36,500,000 میلیون نفوس داره در سال (2018)
(تاجیک‌ها) 16,000,000
(پشتون‌ها) 8,500,000
(هزاره‌ها) 6,500,000
(ازبک‌ها و ترکمن‌ها) 3,500,000
(اقوام دیگر) 2,000,000
از جمله هشتاد يك درصد كشور غير پشتون است
28,000,000 میلیون نفوس افغانستان غير پشتون است

>>>   این شفتر غنی نظام الدین قیصاری دست و پا بسته لنگ آویزان به کابل آورد مگر زور این کل مرغ بخیرد به زور گویان مثل تره خیل وبادرنگ خیل و گوسفندی خیل که در زیر ریش اش میرقصند نمی توانددستگیر کند این بیغیرد فقط چیق زدن را یاد ندار نه غیرت را ....

>>>   دولت اشرف غنی دولت زی ها و خیل ها است. هرجا می بینیم که یک زی و یک خیل بر چوکی نشسته است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است