دروغگویان حکومت بر دروغگویی خود پافشاری دارند
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۶    ۱۳۹۷/۵/۲۴ کد خبر: 153778 منبع: پرینت

وزیر داخله در مصاحبه با بی‌بی‌سی مدعی بود شهر غزنی سقوط نکرده است.

سخنگویان حکومت نیز همین حرف را می‌زدند درحالیکه ده‌ها فیلم و عکس از منابع بی‌طرف و مردمی نشان می‌داد که حکومت دروغ می‌گوید از سویی شاهدان عینی گزارش دادند که طالبان جنازه‌های خود را با کراچی‌های مردم منتقل می‌کردند.

رسانه‌ها فیلم‌هایی از مصاحبه با مردم را در مسیر کابل نشر کردند که در هر موتر دو، سه جنازه را طرف کابل انتقال می‌دادند. به تازگی هلال‌احمر با کمک حکومت 200 تابوت به غزنی فرستاده است این یعنی اینکه فاجعه ی انسانی به مراتب بیشتر از این است و صدها نفر از سربازان عزیز و مردم ملکی غریبانه قربانی دسیسه‌های غنی و توحش طالبان شده‌اند.

حکومت تا کی دروغ می‌ گوید؟

محمدحسین فیاض


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غزنی
وزیر داخله
حکومت
دروغگویی
نظرات بینندگان:

>>>   سخنگوی جذدید وزارت دفاع می گوید علت پیشروی اشرار درغزنی تغیر تکتیک آنها بود که مانتوانستیم مانع شویم !!!!
کدام تغیر تکتیک بود ؟؟ پتوپنهان آمدند ؟ با چادری آمدند؟ علنی باسلاح وهجوم دسته جمعی آمدند کجای این تغیر تکتیک بود که حکومت را برائت بدهد؟؟؟

>>>   Salam
نه غنى مقصر است و نه اتمر ، اين تاجيكان ، هزاره ها و ازبيك ها مقصر اند كه از حاكميت غنى دفاع مى كنند ، سرباز و افسر كه براى حكومت غنى مى جنگد بايد بفهمد كه خودش شمشير به قلب خودش فرو مى برد ، هيچ كسى مقصر مرگ او نيست جز خودش . مرگ كه براى يك شكم نان باشد شهادت هم نيست

>>>   در قتل و سوزاندن غزنی مرکز تمدن اسلامی برعلاوه از استخبارات و نظامیان پاکستان ریس جمهور غنی بگفتهخودش سر قوماندان اعلی قوای مسلح وزیر دفاع و داخله و ریس عمومی امنیت ملی و حنیف اتمر و سرور نادان و کریم خللی و داکتر عبدالله مسول وجوابگو پیش خدا و مردم اینکور مسول هستند دسته اول از عملکرد خاینانه شان و دسته دوم از زمینهسازی و کم توجه ی و دروغگویی های شان و معاش خوران دروغگوی چون مرتضوی و رادمنش و دانش فریبکاران و دروغگویان دستگاه های نظامی و استخباراتی همزمان و همردیف با غنی احمدزی و استانکزی و برمک و شاقدم یا بهتراست بگویم ناس قدم مسولیت دارند.

>>>   بعضی منابع خبری گفته ‌اند که عبدالعزیز آریایی رییس کمیسیون شکایات انتخاباتی پس از نشر فهرست نامزدان حذف شده از لیست نهایی نامزدان انتخابات پارلمانی، یکجا با خانواده‌اش به خارج از کشور فرار کرده است.

>>>   Ismail Azimi
وقتی طالب و داعش اوغان باشند .
سرباز ان همه تاجیک ، ازبیک و هزاره .
سر قوماندان اعلی قوای مسلح ، وزیر دفاع ، ریس عمومی استخباراتش هم اوغان .
پس واضحست که ، چرخبالهای دولتی طالب را اکمال میکند تا نیروهای اردو و پولیس را و سرنوشت شان جز این چیزی دیگری بوده نمیتواند.

>>>   حکومت تا وقتی دروغ میگوید که تو ، من و او ساکت نشسته و تماشا گر دروغ های شاخدار شان باشیم

>>>   حکومت تا وقتی دروغ میگوید که تو ، شما، من ، ما، او و آنها ساکت نشسته و تماشا گر دروغ های شاخدارش باشیم تنها کاری که بکنیم در فیسبوک ها به غنی ، عبدالله و اتمر ناسزا بگوییم و باد شکم خود را خالی کنیم و رهبران معامله گر و بدنام را که نزد حکومت اسناد اختلاس و غیره دارند و هر اندازه که در مقابل غنی زور بزنند باز آخر سر از ترس معرفی شدن به دادگاه های بین المللی و بلوکه شدن پول های باد آورده شان تسلیم خواست های غنی خان میشوند متاسفانه از اینکه هم ولایتی یا قوم و همزبان و یا هم هم مذهب ما است باز هم بیدار نمیشویم و متعصبانه از اش دفاع نموده و به چهار اطراف اش دمبک میزنیم در حالیکه ان رهبر تمام منافع قوم و مملکت خود را به غینش میزند.
وقتیکه دل از این رهبران پوشالی کنده نمیتوانیم و به فکر اینده خود و نسل های بعدی خود نیستیم پس چرا ناله سرمیدهیم و فحش و دشنام نثار این و آن میکنیم؟
هموطنان ! اگر میخواهید عزت ، شرف ، ناموس ، ملک ، مال، ثروت ،حقوق سیاسی و اجتماعی خود را مانند حدودا سه قرن گذشته از دست ندهید بیائید همه با هم ازبیک ، هزاره و تاجیک این رهبران حریص و خاین را به حال خود شان بگذاریم و ملا و مولوی های خاین به اوامر خدا و حضرت محمد را از خود برانیم و یگانه انسانی را که عدالت را برای همه ای اقوام میخواهد و کسی جز داکتر عبدالطیف پدرام نیست حمایت و پشتیبانی کنیم تا کشور را از چنگ افزون طلب ها نجات بدهیم . هموطنان !حد اقل حمایت از پدرام به امتحانش میارزد . بار ها رهبران موجوده را حمایت کردیم اما نزدیک به پیروزی با دولت معامله کردند و به آرمان مردم گ و ی خود را، یک بار داکتر پدرام را حمایه کنیم چون ضرر نمیکنیم حد اکثر همین وضعیت غلامی فعلی را خواهیم داشت.

>>>   امروز مردم از بیکاری داد میزنند اگر روزانه یک لغمه نانی بدست آرند وروز خود را بافامیلش بگزرانند هیچ یک حاضر نیستند تا به جنگ بروندو نمی خواهد زنش بیوه وطفل اش یتم شود
نادره بیوه


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است