باید سران حکومت را به جرم خیانت ملی محاکمه کنیم
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۶    ۱۳۹۷/۵/۲۳ کد خبر: 153742 منبع: پرینت

جنگ غزنی یک جنایت جنگی است. گروه های تروریستی طالبان و دیگران باید در فهرست جنایتکاران جنگی که مردم را قتل عام کرده‌اند افزوده شوند.

ما در برابر پروسه صلح این حکومت خواهیم ایستاد از آغاز جنگ لحظه به لحظه گزارش دادیم، تماس های فراوان گرفتیم، هر شهروند به نوبه خودش برای نجات جان شهروندان تلاش کرد ما با سران حکومت تماس داشتیم، فشار آوریم حتی گریستیم هیچ‌کس تمکین نکرد.

در نشست هایمان کارمندان شورای امنیت رخنه کردند آنان فشار آوردند که اوضاع بد گزارش ندهیم ما واقعیت ها را نوشتیم و همگانی کردیم ما بعنوان شهروندان غزنی از تمام گزینه‌های دست داشته استفاده کردیم همینقدر در توانمان بود حال همه چیز را از دست داده‌ایم.

جنگ جان مردمان زیادی را گرفت دار و ندار مردم سوخت و آتش گرفت و غارت گردید. زخممان ناسور است هیچ واژه و جمله ای درد مردم را دوا نمی‌تواند. بعنوان یک شهروند می‌توانیم در برابر پروسه صلح بایستیم ما می‌توانیم این پروسه را متوقف کنیم. ما می‌توانیم سران حکومت و سران نیروهای امنیتی-نظامی را به جرم خیانت ملی محاکمه کنیم و می‌کنیم.

بیایید بایستیم و مبارزه کنیم.

صبور بیات


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
جنگ
غزنی
جنایتکاران
سران حکومت
نظرات بینندگان:

>>>   خدایا!غزنی باستانی دودش برامد.
شهر غزنی مرکز اسلامی وفرهنگی افغانستان وجهان نامگذاری شده است لذا تخریب این شهر به هر شکل و بهانه ازنظر شرعی وعرفی خیانت آشکار به ولایت باستانی و فرهنگی غزنی میباشد.ولایت غزنی مدارس دینی، عالمان،سلاطین و مورخین مشهوردرطول تاریخ این ولایت باستانی افغانستان داشته اند مانند البیرونی،حکیم سنایی غزنوی،پادشاهان سلسله غزنویان وغوریان ومورخ مشهور کشور فیض محمد کاتب وامثالهم که هرگز فراموش نمیشوند.غزنی مرکز تولید اجناس قیمتی ازجمله پوستین های باکیفیت خیلی عالی و ظروف مسی دیگ وانواع چلم ها وانواع البسه های پشمی گوسفند و بز مانند دستکش،جوراب،جرسی،کرتی وپطلون شالی وبالاکوت وهم فرش های پشمی مانند گلیم،نمد وقالین که بعضی های شان در خارج از افغانستان نیز صادر میگردد.مردم زحمت کش ومومن ولایت غزنی در تربیه و نگهداری حیوانات گاو،گوسفند و بز مهارت خاص دارند وسالانه صدها هزار ازین نوع حیوانات برای گوشت درداخل و خارج مورد استفاده قرار میگیرند..علاوه بران‌ انواع میوه جات تر وخشک در صادرات کشور نیز دولت قابل توجه داشته اند ودرعواید دولت سهم بسزایی دارند.این ولایت ازنظرعلمی وفرهنگی نیز خیلی درحال رشد و ترقی هستند طوریکه بیشترین مکاتب لیسه های دولتی ومراکزتعلیمات عالی را در خود جاه داده اند.آثار تاریخی چند صد ساله منارهای تاریخی غزنی نیز مرکز توجه فرهنگی وآثار تاریخی درغزنی موجود است .لذا با نهایت تاسف که این خصوصیات و دارایی های خیلی ارزنده و مفید این ولایت در جنگ های بیفایده نیست و نابود گردند. دولت باید تلاش کنند که صلح و آشتی ملی درجامعه و ولایت غزنی باهر قیمت وهزینه که باشدحکمفرما گردد.اکثر ولسوالیهای ولایت غزنی صلح حکمفرماهستند با آنهم راه گیری وگروگان گیری دراکثر راه های مواصلاتی این ولایت تا هنوز دیده میشود.هرجنگ چه داخلی باشد و چه خارجی باشد پایانش صلح وآشتی است جنگ های اول ودوم جهانی وجنگهای دیگری مانند جنگ ویتنام وباقی جنگ های پارتیزانی وداخلی سرانجامش به صلح وآشتی منجر گردیده اند.لذا بهتر است که هرچه زودتر صلح درجامعه جنگ زده افغانستان با شرکت و رهبری سیاست مداران داخلی و همکاران بین المللی حل و فصل گردد.خداوند متعال مردم شریف غزنی را ازین ناامنی و هرج و مرج داخلی برای همیشه نجات دهد وصلح وآرامش در جامعه افغانستان هرچه زودتر حاکم گردد.
ومن الله التوفیق والسلام علی عبادالله الصالحین
الحاج انجنیر عبدالرشید ناصری از آسترالیا

>>>   اشرف غني بايد به محاكمه international court معرفي شود

>>>   تا زمانیکه مردم همه متخد ویک پارچه در برابر نسل کشی حکومت فاشیستی عمل نکنند واین حکومت را از پاه نندازید افغانستان روز خوشی را نخواهد دید بلی بهترین راهش اینست که هر کس از ولایت خانه دیار خود دفاع کنند مردم شمال هزاره اذبک ترکمن وسایرین گوسفندان در ایام خج باین اندازه ذبخ نمیشود که ماه مردم ناتوان بی اتفاق بقتل میرسید در هر جاه ومقامیک هستیند به فرزندان وجوانان تان هدایت بدهید تا ثفوف این حکومت لعنتی بی مسهلیت را ترک کنند اینست که ذمینه سقوطش فراهم میشود در غیر ان مرده سوخته یک بر دیگر نظاره کنید .

>>>   کیها این سران را محاکمه کند امریکا .
انگلبس پاکستان اگر اینها محاکمه کنند
طالب داعش القایده تروریستها کرزی غنی وسران حکومت خودشان در ناامنی وسقوط ولایات وجنگ ودهشت رول بازی میکنند،
مردم هر روز قتل میشوند .

>>>   Haroon Amirzada
جنگ غزنی، نبرد میان دو فرهنگ آشتی ناپذیر است
جنگ غزنی، جنگ چند نفر طالب وحشی زیر فرمان آی اس آی نیست.
این جنگ بخاطر "آیس کریم" هم نیست.
پس این جنگ بخاطر چیست؟
این جنگ قدرت نمائی فاشیزم حاکم در ارگ کابل است، که مدیریت سوختن غزنی، یکی از گهواره های تمدنی خراسان بزرگ را در دست دارد. این جنگ، جنگ عقده حقارت و انتقام از فرهنگ های والا و انسانی است.
اما این جنگ، نخستین و آخرین جنگ عقده حقارت یک فرهنگ روانی و خشن نیست. این جنگ تداوم جنگ سه قرنه است، که از یک طرف میان فرزندان وحشی سلیمان اوغان و از طرف دیگر مدافعین فرزندان کوه پایه های هندوکش، نمادی از یک تمدن بزرگ و پر افتخار جریان دارد.
در نتیجه این جنگ های خانمانسوز خراسان بزرگ همه هست و بود، نام و نشان خود را از دست داد و در زیر نام اوغان و افغانستان در اشغال این و آن قدرت تجاوز گر خارجی افتاد. در حال حاضر این کشور در اشغال بیش از ۴۰ کشور جهان قرار دارد.
آتش این جنگ خانمانسوز محدود به غزنی نخواهد ماند، دیر و یا زود به کابل، هرات و یا بلخ خواهد رسید و در آتش عقده حقارت و انتقام محمد گل مومند طوریکه بار ها سوخت باری دیگر هم خواهند سوخت.

>>>   Parwani
والی غزنی را با اعزاز بر می گردانند
والی صاحب منتظر تصرف دوباره شهر توسط نیروی های امنیتی هستند تا برگردند و بر خاکدان های پر از خاکستر شهر غزنی حکم برانند.
گفته میشود که ایشان در روز های نخست حمله بر شهر غزنی کابل تشریف آورده بودند.
وقتی رهبری حکومت و رهبری نیرو های امنیتی خجالت و نادم نباشند والی صاحب چرا احساس مسوولیت کنند.

>>>   Abdul Hai Khurasani
انتخابات پارلمانی و دو گفتمان ،افغانیسم قومی و خراسان خواهی فراقومی و تمدنی.
رئیس حکومت وحدت ملی در همایش روز جوانان گفت:
«اینجا کشور افغان و اسلام است».
این سخنرانی در روز ماتم غزنین چنان شرم آور و ننگین بود که حتی خود اشرف غنی هم از باز نشر ویدیوی آن در صفحه ارگ پرهیز نمود.
این گفتمان فاشیسم از عصر امیرعبدالرحمن خان است که هویت افغانی را به قرائت رسمی و دین پیوند زده است.
در برابر این گفتمان،گفتمان فراقومی و انسانی یی خراسان می باشد:
که اینجا سرزمین خراسان و انسانیت است و کاخ بلند قرائت تفکر خراسانی نمادی از معنویت،اخلاق ،خرد(عقل) و انسانیت می باشد و این سرزمین برای تمام انسان‌هاست.
با توجه به این دو گفتمان؛ مردم ما باید از میان کاندیدای پارلمان نزدیکترین چهره ها را انتخاب نمایند.
اگر مردم توانستند؛ ار سد فاشیسم،مافیا، فاسدان ،تاراجگران و آقا زاده های معلوم الحال گذشتند،به یقین می توان گفت: که روزنهٔ روشنی را در افق خراسان می توان دید .
به تمام مافیای فاسد و لندکروزر سواران تاراجگر و اوباش مشرب و حواریون آنها، نه بگویید تا پارلمان از شر فاسدان رهایی یابد.

>>>   معروف است که نادر افشار دریکی از جنگها شاهد شمشیر زنی ودلاوری یکی از سربازان ایران دوره شاه سلطان حسین بود که دشمن را یکی بعد از دیگری با ضربات خود بکام مرگ می فرستاد نادر تحت تاثیر شجاعت او قرار گرفت وگفت :
( مگر تودر اصفهان نبودی که افغانها آن بلارا برسر شاه سلطان حسین ومردم اصفهان آوردند؟)
آن سرباز جواب داد : آری بودم اما تو نبودی !
بلی حقیقت همین است وقتی شخصی محافظه کاری مانند ویس برمک وزیر داخله باشد ووزیر دفاع به اساس واسطه رتبه های غیر مشروع اخذ کند نتیجه اش همین است که سربازان رمه وار یا تسلیم شوند یا فرار کنند یا تلف شوند ! حیف خون این جوانان وطن!
برگترین هدف برای وزیرداخله حفظ چوکی است وبرای ئوزیر دفاع بدست آوردن بیشتر رتبه های که مستحقش نیست میباشد ،
اگر نادری در راس این سربازان می بود مزدئوران پاکستانی را در یک روز نابود میکردند واز تباهی شهر ومردم جلو گیری میشد!
چوباد خزانی درافتد بباغ
زمانه دهد جای بلبل به زاغ
وزیر دفاع .و داخله اگر ذره ننگ وغیرت درخونشان می بود حالا استعفا میکردند ، اما برعکس طوری صحبت میکنند ومی بینند که گوئی هیچ خبری نشده!!!
تلاریخ در مورد بی کفایتی شما صفحاتی بیشماری خواهد نوشت !
( ر )

>>>   چی کسی شایسته است بانی انقلابی برای رفع مشکل کشور؟
گفته های زهرا فرخنده نادری درعملی پیاده نشد و متفکر روانی دو جهان داکتر بنام اشرف غنی بی برنامه انسان مریض و متعصب کشتی لرزان افغانستان را در طی چهار سال به ساحل کشیده نتوانست. متاسفانه كه غني نه تنها كشور ره نجات داده نتانست بلکه به غرق شدن نزديك اش ساخته است
چی کسی شایسته است ، کشور ما را از عقب ماندگی تاریخی، جهل، فقر و وابستگی، و جنگهایِ خانمان سوزِ بیرون آورد و به جاده‌یِ آسایش و رفاهیت ، وحدت و امنیت رهنمون کند. هموطنان در بسیاری از کشورجهان نشانداده است که سپردن کار به اهل کار آن در جامعه تحول ایجاد می کند .
بنا ؛ زهرا نادري براي كمپاين از اغراق گويي كرد ولی غنى احمد زی و اطرافيان اش مانند يک باند مافياىی يک گروه فاشيستى را در ارگ جمع كرده است و هر روز مصروف توطئه علیه مخالفین سياسى اقوام غیر افغان ، منتقدین و نیروهای است كه به تبار اش ربط ندارند مصروف است و شكى ندارم كه نیم قلب قبیله ای اش با طالبان است و نیم دیگر آن با آمريكای ها و اسرائیل برای بدنام ساختن مردم شریف شجاع افغانستان است .
.
هموطنان نظر به گزارش نهاد های اجتماعی به دلیل بی کفایتی و بیکارگی حكومت ضعیف غنی كه از طریق تلویزیون طلوع به نشر رسيد، ١٦ مليون انسان يعنى بيشتر از نيم شهروندان افغانستان زير خط فقر قرار گرفته اند، كه این آمار برای آگاه هان سیاسی خیلی تكاند هنده است.
قابل يادآوريست كه مافياىی ارگ بجاى اينكه فكرى بخاطر إيجاد فرصت هاى كارى و فراهم آورى لقمه نانى به اين فقرا نمايند، تلاش دارند تا در پهلوى نان شان هويت پنچ هزار سال شان نيز گرفته شود و مردم شریف کشور بى هويت شوند.
ضمناَ با ید بپذیریم که این حکومت مستبد ثابت ساخت که اهل حکومت وسیلست نیست, بجای وفاق، نفاق را در جامعه ترویج مي كند و بجای عدالت استبداد را پايگذاري مي نمايد، بجاي صداقت خيانت را رشد مي دهد، بجاي وطندوستي وطن فروشي را تعليم مي دهد، بجاي ازاد منشي، غلامي را آموزش مي دهد و بجاي اخلاق، بد اخلاقي را مروج مي نمايد فرض است

>>>   Salem Wahdat
بعد از ۱۷ سال بزرگ ترین سود و یا نفع مردم افغانستان از حضور نظامی امریکا در افغانستان و داشتن پیمان استراتژیک افغانستان با ایالات متحده امریکا به نظر تان چی است ؟

>>>   نتیجه آتش بس غنی با برادران کرزی این نا امنی ها وکشتار ها میباشد.آنها حق دارند قتل عام کنند .دولت بگوید زنده باد آیسکریم درشهر کابل هم این حالت تحمیل میشود زیرا درعید به بهانه آتش بس به کابل باسلاح می آیند.وجابجا میشوند
بااحترام عبید الله.نجرابی.

>>>   دادفر اویانی
«۲۱۰ موتر از غزنی بسوی کابل روان است که در هر موتر، سه تابوت گمنام وجود دارد» - آریانا نیوز.
..................
آری؛ باور کنید که دلسوز ترین های شما جوانان پاسدار میهن، بار ها گفته اند که خدمت به این رژیم فاشستی، خودکشی است؛ یعنی خود را سپردن به چنگ خونین طالب افغان.
باور کنید‌ که در پاسداری از خانه و ده و روستای خود، جان دادن و با شکم گرسنه، فدای خانواده و زادگاه خود شدن، بایسته و شایسته هر یک ما باشد؛ نسبت به سوختن و تیر باران شدن بدست لشکر فاشستی که نامش «طالب» است.

نروید برای خدمت به رژیم باند تبهکار احمدزی که شما را هر روز به چنگ برادران خود می سپرند و می کشند!!!

آری که بسا راست میگوید دکتور لعلزاد:
«خطاب به سربازان دلیر و سنگر داران مقاومت!
===========================
شما که انگیزه ضد طالبانی دارید؛ شما که روحیه دفاع از مادر وطن دارید؛ شما که خود را پیروان مسعود، یا مزاری، یا دوستم و... می دانید؛ شما که در سنگر های داغ مقاومت قرار دارید؛ شما که با شکم گرسنه در مقابل طالبان می رزمید...

* آیا می دانید که در دفاع از چه حاکمیتی قرار دارید؟

* آیا می دانید که خون خود را در دفاع از چه رژیمی می ریزانید؟

* آیا می دانید که در رهبری شما چه کسانی قرار دارند؟

* آیا می دانید که سرنوشت شما را چه کسانی تعیین می کنند؟

* آیا می دانید که هر روز چند نفر شهید می شود؟

* آیا می دانید که غنی با راس گوسفندان به قدرت رسید؟

* آیا می دانید که این رژیم کاملا غیر قانونی است؟

* آیا می دانید که این رژیم کاملا غیر مشروع است؟

* آیا می دانید که این رژیم کاملا قبیله گرا است؟

* آیا می دانید که این رژیم کاملا غرق در فساد است؟

* آیا می دانید که این رژیم با ورثه شهدا چه می کند؟

* آیا می دانید که این رژیم، طالبان را برادر خود می داند؟

* آیا می دانید که این رژیم در صدد گسترش طالبان است؟

* آیا می دانید که این رژیم در پی عملی سازی برنامه سقاوی دوم است؟

* آیا می دانید که این رژیم در پی حذف هویت و فرهنگ تو است؟

* آیا می دانید که هنگام محاصره برای شما نان و مهمات نمی رسد؟

* آیا می دانید که زخمی ها و جنازه های شما انتقال داده نمی شود؟

* آیا می دانید که سنگر های شما فروخته می شود؟

* آیا می دانید که این رژیم از پشت بر تو خنجر می زند؟

+ + +

* حوادث و فجایع کندز، فاریاب، فراه، غزنی و تمام ولایات کشور در پیش چشمان شما و ثبوت حقایق تلخ و جانسوز بالاست!

* شاید همین امروز ولایت، ولسوالی، قریه و حتی خانه تو در معرض حملات طالبان قرار داشته باشد، یا فردا و یا در ماههای آینده قرار گیرد...

* کمی فکر کنید! به مادر، پدر، خواهر، برادر، زن و کودکان خود فکر کنید که شب و روز به این می اندیشند که آیا توته های جسد تو را هم خواهند دید و یا نه!

* به این فکر کنید که در بدل معاش ناچیزی، خود را گوشت دم توپ نسازید؛ خون خود را ارزان نفروشید و قربانی بیهوده ندهید...

* پس به خانه و کاشانه خود بر گردید و یکجا با برادران خود، اول از خانه و ناموس خود دفاع کنید و بعد، مسعود وار پایگاه مقاومت را گسترش دهید (این رژیم قابل اصلاح نیست)!

* اختیار با شما و انتخاب با شماست!»

>>>   Mardanyar heeft een bericht gedeeld.
کی میگوید طالب مسلمان است ؟
کسیکه عزت ندارد کسیکه ناموس ندارد کسیکه جاسوس است کسیکه قاتل و شریک قاتل است
کسیکه دشمن اولاد این سرزمین است .
مجاهد و مسلمان صرف سربازان قوای مسلح کشور را میتوانید خطاب کنید

>>>   Anwar Rawi heeft een bericht gedeeld.
هر شهر و قریه ای که سقوط می کند ، وزیر دفاع از طرف جلالتماب اشرف غنی احمدزی مورد تشویق و تقدیر قرار می گیرد ؛ اگر اینها بخواهند چند طالب جا کش یک قدم هم بطرف شهرها مانده نمی توانند چه رسد به اینکه داخل شهر ها بشوند و شهر ها را غارت کنند و به آتش بکشند ! طالبان هیچ قدرتی ندارند ، دولت با آنها همدست است ؛ سربازان و مردم باید برای نجات خود فکر کنند ؛ توقع نیکی از این دولت فا شیستی احماقت و لوده گیست ؛ طالب نیروی غیر قانونی دولت است ..

>>>   مسیح خراسانی
کابل:
موتر باربری پولیس ملی روان طرف سرد خانه شفاخانه دو صد بستر پولیس.
یکی از ده ها پروژه ناتمام امان الله و سایر شاه های فراری که غنی طالبزی وعده اجرای آنرا داده بود در حال اجرا است.
شما پدران و مادران بی احساس در ریختن خون فرزندان خویش به نوعی دخیل و سهم دار هستید،خوب میدانید اشرف غنی احمدزی بر سر نادر غدار و گل محمد مهمند بابایش قسم خورده که غیر خودی را با همکاری برادران وحشی طالبش بکشند،شهرهای شان را به آتش بکشند و خانه هایشان را تاراج کنند.
او پدر و مادر مظلوم و روز ندیده لطفآ جگر گوشه خویش را برای دریافت ۷ هزار افغانی و بقای نظام فاشیستی،قوم پرست و فاسد غنی احمدزی و چهار شخص بی پای و دست به پرتگاه مرگ نفرستید،خداوند بزرگ از هر قطره یی خون این شهدا از شماهای روانی،دیوانه و بی پا و دست خفته در ارگ جهنمی حساب میگیرد.

>>>   فقط و فقط تجزیه از این وحشی ها راه حل است.
اوغان انسان شدنی نیست.
غیر اوغان ها بیغیرتی را بس کنید متحد شوید و خواهان تجزیه بین اوغان و غیر اوغان شوید. دیگر راهی وجود ندارد.

>>>   خاموش :
صبور جان بیات :چیزی یکه عیان است چه حاجت ببیان است همه چیز مانند آفتاب واری روشن وهویدا است که درزیر کاسه نیم کاسه است سال های سال امریکادر پلان استراتیژی خود افغانستان را شامل نموده بودتا پای کثیف خود را درخاک پاک ما بگذارند وپایگاه دایمی نظامی را بخاطر تحت مراقبت داشتن کشور های روسیه ، ایران چین ومناطق آسیای میانه در افغانستان ایجاد نمایدخصوصآ زمانینکه در افغانستان در سال 1357 انقلاب به پشتیبانی وکمک اتحاد جمایر شوروی وقت از طرف حزب دیموکراتیک به پیروزی رسید زمینه مداخله مسقیم برای دولت امریکا مساعد گردید امریکا بخاطر تطبیق پلان های استراتیژیکی خودوانتقام جوی از شکست نگین نظامی خود درجنگ با ویتنام قهرمان از دست روسهادیده بودمجاهدین راکه بعداز انقلاب هفت ثور به پاکستان وایران فرار نموده بودندودرخاک آنکشورهااز طرف امریکا وانگلیس هابرای شان پایگاه هاومراکز نظامی وتعلیمی ساخته شد که از طرف مربیون نظامیان پاکستانی وایرانی به کمک مستقیم مالی امریکا ،انگلیس عربهابرای شان تدریس نظامی میگردید وبه خاطر جنگ به افغانستان اعزام میگردید مجاهدین راتابه دندان مسلح کردازسکر گرفته تا راکت های پیشرفته زمین به هوا بلوفایف وستنگروغیره تجهزات نظامی اکمال کرد و دراختیار مجاهین که درخاک پاکستان وایران پایگاه نظامی داشتن به خاطر منافع خود قرارمیداد ومجاهدین را به خاطر جنگ وویرانی با حکومت افغانستان روان میکردکه از کشتن ملازم مکتب ها گرفته تا قشر روشنفکر ومامورین ونظامیان از سوختن مکاتب گرفته تاسوختاندن شفاخانه ها ، کلنیک ها ، تخریب پل وپلچک هاوسایر تاسیسات دولتی وعام المنفعه تخریب نمایند واین کار راهم به دستور مستقیم امریکا وپاکستان اجرا میکردن تاوقتیکه حکومت داکتر نجیب الله درطی یک معامله درونی ازهم پاشید امریکا به خاطرمنافع خوددر منطقه واهداف استراتیژیکی خود مجاهین را حمایه مستقیم نمود وآنهارا در آغوش خود گرفت وآنها را به قدرت رسانید زمانی که مجاهدین به قدرت رسیدن امریکایی ها در گام نخست رهبران مجاهدین را سرگرم عیاشی ، وقدرت طلبی مشغول ساخت وافراد شان هم با تقلید از رهبران خود دست به دذدی وغارت بیت المال کشتن وبستن مردم ومخالفین تنظیمی خودنمودن وبعدآ به چور وتاراج مال ودارای ها ی مردم پرداختن که همین بینظمی وحرج ومرج خواست امریکایی ها بود تا تنظیم های جهادی برسر قدرت وتاراج بیشر ملت دربین خود درگیر شوند وهمان طور هم شداز همه بدتر اینک امریکایی ها تخم نفاق وتفرقه را بنام های سنی وشعیه وبعدآ بنام تاجک، پشتون ،هزاره ،ازبک وغیره وغیره در بین مجاهدین وملت ما انداخت امریکا ه در وجود مجاهدین در یک بخش از اهداف استراتیژی خود به مقصد خود رسید زمانینکه تنظیم های هفت گانه وهشت گانه ساخته وپرداخته دستگاه استخبارات سی .آی .ای امریکاوآی .اس آی پاکستان وایران برسر قدرت وتقسیم باهم زدوخورد نمودن وگرم زدوخورد بود در کابل باران راکت وبم از زمین وهوا شب وروزبالای مردم کابل از سوی همین تنظیم هامسلمان نما میبارید وبیشتراز 65 هزار شهروندان بیگناه وبی دفاع کابل به خاطر اهداف شوم وپلید رهبران قدرت طلب به شهادت رسید امریکادربرنامه دوم خود پلان گرفت که چگونه مجاهدین راضربه بزند واز صحنه دور نماید همان بود که پروژه دوم که ساختن طالب ها بودآغاز نمودطالب هارا وارد صحنه سیاسی نمود در مدت زمان اندک تنظیم های هفت گانه وهشت گانه را توسط طالب ها گم ونیست کردمجال به طالب ها داد طالب هارا هم طوری درس وتعلیم داده بود که باید خلاف شریعت اسلام اعمال غیر اسلامی وانسانی را در مقابل مردم انجام دهندطالب درگام نخست خود به دستور استخبارات امریکا وپاکستان مکاتب را برروی دختران مسدود نمودبعدآ بالای مردها امر ماندن ریش وبرسر کردن لنگی وبرای زنان امر چادری وحجاب را صادر نمود مردم در مجموع از قشر ذکور واناث از تعلیم به دور ماند ویک فضای وحشت وبربریت در کشور ماباز مانند زمان حکومت مجاهدین حکم فرما گردید پلان مرحله سوم امریکا به افغانستان مساعد گردید همان بود که پلان ساختگی وطراحی شده ازقبلواقعه یازده هم دیسمبر نیویارک را اجرانمود وعامل آن را هم اسامه بن لادن اعلان نمود که در افغانستان بود اسامه اصلآ یک باز شکاری ویکی ازافراد تربیت شده استخبارات خود امریکابودکه بر ضد کشور عربستان سعودی تربیت شده بود آن را بهانه ساخت امریکابرای طالبان اختار داد که در ظرف چندروز اسامه را برای ما تسلیم کنددر غیر آن صورت بالای شمااز قدرت نظامی کارمیگیریم ازسوی دیگر استخبارات پاکستان آی.اس .آی را وادار میکرد تا بالای طالبان فشار بیاورد که اسامه را تسلیم امریکانکند او یک مهمان ومسلمان است طالبان هم از دادن اسامه اباورزیدن همان بود مرحله تطبیق چهارم امریکاولشکر کشی وتعرض مستقیم بالای کشور ما تحت نام وپوشش از بین بردن تروریزم آغاز گردید قبل از آغاز تهاجم وحمله اشغالگرانه بالای خاک کشور ما به خاطراینکه برای خود دست آویز ساختگی ونمایشی داشته باشندتا در نزد جامعه جهانی مانند شوروی ها محکوم نشده باشد چند تا انجنت وخود فروخته شده از قبل کهدر نظر گرفته شده بود و برای شان پول انگفت دالرهم توزیع گردیده بود ووعده دوباره به قدرت رسانیدن را برایشان داده بودتحت نام به اصطلاح نماینده گان مردم افغانستان را روانه آلمان نمودتا از جامعه جهانی در راس از امریکا تقاضای کمک نظامی نماید همان بود که پای خبیث امریکا که سال های سال در انتظار چنین روزی بود که به کشور پاک مابیایند آماده گردیدوامروز که امریکااز مسافه بیشتراز (11)میل به کشور ما به بهانه کمک وسر کوب ترورست ها آمده است وکشور ما را اشغال نموده وروزان به صد ها انسان شهید میشود وشهر ها به آتش کشیده میشود یک ضرالمثل مشهور است که میگوید . پشک از برای رضای خداموش را شکار نمیکند در قران پاک به صراحت بیان گردیده است که شما با یهود ونصارا دوستی ومحبت نکنید.امریکا به خاطر بقای دایمی خوددر افغانستان خواهان پیمان امنیتی گردید که ریس جمهور قبلی حامد کرزی زمانینکه از پلان های شوم وپس پرده امریکاه آگاه شد سخت مخالف امضای پیمان امنیتی باامریکاگردید تاآنکه در زمان حکومت فعلی این پیمان به امضا رسید اما از جزیات این پیمان مردم ما بیخبر است که این چه نوع پیمان است ؟چه شرایط دارد ؟کدام مسایل در پیمان ذکر گردیده؟ تا چه وقت این پیمان مدار اعتبار است ؟ فایده ونقص آن برای مردم وملت ماچیست ؟آیا کدام تظمین بین الملی به خاطر نقض آن موجود است ویاخیر ؟تا جای که دیده میشود از زمان امضا نمودن پیمان امنیتی تاکنون وضع امنیتی روز برروز بدتر شده میرودبا موجود یت همین امریکا که حکومت ما با آن پیمان امنیتی امضا نموده است کشور پاکستان صدها کیلومتر در داخل خاک ما پیش روی نموده تاسیسات نظامی اعمار نموده وروزانه صدها فیر توپ بالای مناطق کشور ما انداخت مینمایند تا مردم ما که در سرحد با پاکستان است ساحه را ترک نمایند که پوسته های نظامی وپایگاه خود را در آن جااعمار نمایند همین اکنون امریکا ملت ما را در تعصبات قومی ، مذهبی ، لسانی وغیره سخت در گیر هم ساخته واز طرف دیگر برنامه ضعیف ساختن نیروهای امنیتی بخصوص اردورا دارندکه کارکشته های باتجربه ومسلکی بنام تقاعد جبری از صفوف اردوخارج نماید افراد واشخاص را برسر قدرت ونظام قرار دهند که به هر دهل شان رقص وپای کوبی نمایند ودلیل در مقابل شان نگوینددر حالیکه نظامیان 70 ساله خود راامریکایی ها بنام مشاور میاورد ویک دگروال ما را درسن 54 سالگی به تقاعد سوق میدهدرهبران سیاسی ونظامی ما یا در خواب غفلت وعیش ونوش خود غرق در قدرت است ویا حلقه های غلامی را در گردن آویخته خیانت، جنایت واسناد ومدارک شان در نزد امریکایی ها است خود را شور داده نمیتوانند دوستان صاحب نظر بیاید باهم یکی شویم دست به دست هم دیگر به دهیم تعصبات وگرایش های قومی ،لسانی ، مذهبی وغیروغیره را دور بیندازیم واز پلان های شوم وشیطانی امریکا خود را باخبر سازیم خمینی راست گفته بود که امریکا شیطان بزرگ است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است