زلزله هشت ريشتری در ساختار شوراى حراست و ثبات
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۵۰    ۱۳۹۷/۵/۲۱ کد خبر: 153645 منبع: پرینت

كارشناسان زلزله هاى سياسى براساس قراین مشهود پيش بينى نموده اند كه قرار است بزودى زلزله ى هشت درجه ريشتر اركان شوراى حراست و ثبات را به لرزه درآورد اما احتمال فروريختن سقف آن متصور نيست.

شوراى حراست و ثبات كه همانند ده ها شورا و ایتلاف ديگر بعد از انتخابات جنجالى چهار سال قبل از سوى رهبران و خرده رهبران تنظيم ها و جريانات شكست خورده در انتخابات ايجاد شد در طول اين سال ها توجه و تلاش خود را به اين نقطه متمركز نموده بود كه در انتخابات پيشرو با قوت و قاعده وسيعتر حضور يابند و گويا از حوزه جهاد و مقاومت نمايندگى نمايند.

اما طرح حكومت موقت آرزوى اصلاح يا دور زدن قانون اساسى و احتمال به صحنه آمدن مجدد حامد كرزى تنش و تشتت را در اردوگاه شوراى حراست بوجود آورد قرار اطلاعات موثق تنى چند از مهره هاى درشت آن شورا كه در معامله ها و زدوبندهاى سياسى يد طولانى دارند در مغايرت با تعهداتشان در پغمان بناى سَر و سِر را با برادر بزرگشان حامد كرزى اين مافياى بدنام قدرت نهاده و به وعده هاى سرخرمن و رسيدن جو لغمان چشم دوخته و دل خوش نموده اند.

بدون شک اخبار پس لرزه هاى اين زلزله را در روزهاى آينده خواهيد شنيد اما هرگز قابل نگرانى نيست و اتفاق تازه و بكرى رُخ نخواهد داد زيرا آغاز و انجام ایتلاف ها و شوراها در كشور ما اينگونه بوده است و خواهد بود.

محمد عارف منصوری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
شورای حراست
ابتلاف
نظرات بینندگان:

>>>   شورای حراست و ثبات از چه حراست میکند؟

>>>   ......های شورای نظار وقتی ببینند دونفر دریکجا نشسته اینها هم به امید رسیدن به چیزی خودرا شریک آن دو میسازندووقتی دورتر لقمه چرب تری تشخیص دادند فورا عهد وپیمان را کاغذ تشناب می سازند ودور می اندازند اینان به هیچکس حتی به خود هم وفادار ومتعهد نیستند فقط شب وروز چوکی وپول غصب قانون شکنی خواب می بینند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است