راز ايتلاف نجات، ايستادگی عليه حكومت پوليسی است
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۲۴    ۱۳۹۷/۵/۲۱ کد خبر: 153635 منبع: پرینت

افشاگری های بابر فرهمند در پيوند به چگونه شكنجه شدن نظام قيصاری را خواندم. آنچه در اين افشاگری ها به شدت تكانم داد دخالت نيروهای امنيتی در مسايل سياسی است.

قيصاری به فرهمند گفته است كه مرا ضرب و شتم و شكنجه می كردند تا راز ايتلاف نجات را بگويم. ايتلاف نجات يک جبهه سياسی است و بر بنياد قانون اساسی و قانون احزاب هر كس حق دارد دست به تشكيل ايتلاف ها و جبهه های سياسی بزند. پرسش من از حكومت اين است كه از چه زمانی بدين سو ايتلاف سازی و تشكيل احزاب و نهادهای سياسی، تهديدی برای امنيت ملی تعريف شده است كه حكومت می خواهد با توسل به شكنجه راز آن را بداند؟!

راز ايتلاف نجات همين است كه غنی دارد قانون اساسی را زير پا می گذارد و حكومت پوليسی ايجاد می كند، اقوام را به جان همديگر مي اندازد و كشور را به سوي فروپاشي سوق مي دهد.

يک حرفي با روشنفكران كشور دارم:
حرفم اين است كه اگر آزادی و مردم سالاري برايتان مساله است اين رسوايي را جدي بگيريد. حكومتي كه به نيروهاي امنيتي دستور بدهد تا در مسايل سياسي دخالت كند و با توسل به روش هاي سركوبگرانه عليه احزاب و جبهه هاي سياسي اعترافات گردآوري نمايند حكومت پوليسي و استاليني است در چنين نظامي بايد فاتحه دموكراسي را خواند.

توقع من از شما اين نيست كه به طرفداري از ايتلاف نجات بنويسيد بلكه به طرفداري از حق مردم براي تشكيل ايتلاف ها و جبهه ها بنويسيد. شكنجه نظام الدين قيصاري را اگر جدي نگرفتيد ممكن است فردا شتر داكتر ياسين ضيا و شوک برقي دم در خانه ي هر كدام شما زانو بزند.

عبدالشهید ثاقب


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ایتلاف نجات
حکومت پولیسی
نظرات بینندگان:

>>>   این مسله به چند دلیل حقیقت ندارد ، بدون درنظر داشت اینکه قیصاری درزندان است . قیصاری درموقف نیست که به سطح ایتلاف فکر بکند وازسوی دیګر سویه علمی وموقف سیاسی قیصاری ایجاب اینرا نمیکند که ازرازهای ایتلاف باخبر باشد وکسیکه چنین سوالهارا ازقیصاری مطرح مینمایند شاید به نوع بهمان ایتلاف مورد نظر بستګی داشته باشدوبه این شکل حکومت را بدنام نمایند .

>>>   دقیق نوشته اید شرم آور و خجالت آور است . یاسین ضیا و امثال آن در چنین حکومت پولیسی باد خدمت کند و جنایت نماید عکس های اجساد و زنده های سربازان قیصاری در رسانه و شبکه های اجتماعی نشر شد برای این حکومت مایه شرم است.

>>>   ائتلاف نجات حالا مردی کند قیصاری را رها کند و تا مردم بالای این ائتلاف باور کنند

>>>   راز ایتلاف نجات یعنی اوغان کشی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است