از مکاشفات رییس جمهوری در مورد آیسکریم!
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۳۶    ۱۳۹۷/۵/۲۰ کد خبر: 153619 منبع: پرینت

چندی پیش، رییس جمهور اشرف غنی در ولایت کاپیسا گفتند: "در عیدِ پیش رو، در بدل آتش‌بس، به طالبان آیسکریم خواهیم داد" و علاوه نمودند: "زنده باد آیسکریم!".

این ساده‌سازی‌انگاره‌ی پیچیده‌ی آتش‌بس با طالبان و دادن بستنی به آنان -به‌منظور خنک شدن و دور شدن از حرارت- ما را نیز واداشت تا همراه با کوچکترین عضو خانواده‌ام مرتضی جان، به خوردن بستنی یا آیس‌کریم اقدام کنیم.

با توجه به افزایش تبلیغات درمورد این سوژه‌ی خنک‌کننده ، احتمال آن می‌رود که قیمت آیسکریم افزایش یافته و برای خنک شدن طالبان به لانه‌ها و کاشانه‌های آنان نیز با پهباد یا دیگر وسایط ووسایل رسانندگی صادر گردد.

محمد عیسی رحیمی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
آیسکریم
رحیمی
نظرات بینندگان:

>>>   Abdul Lalzad
توپ در میدان «رهبران ایتلاف نجات» است!
==========================
* داستان قیصاری و آنچه این حکومت فاشیستی بر سر او و همرزمانش آورده (برخورد وحشیانه و شکنجه قرون وسطایی)، در مقابل چشم همگان قرار دارد... و فردا ممکن است بالای هر شخص دیگری (به شمول این رهبران) نیز بیاورند...

* حال، مهم این است که «رهبران ایتلاف نجات» چه می کنند؟

* در اهداف و خواست های خود جدی و مقاوم ایستاده می شوند و آرمان های مردم خود را برآورده می سازند و یا با گرفتن چند چوکی وزارت و سفارت و معینیت، باز هم خاموش گردیده و می خواهند چند روز دیگر بر عمر این حکومت ننگین بیفزایند؟

* توپ در میدان «رهبران ایتلاف نجات» است، مردم همیشه آماده قربانی اند...

>>>   بله اشرف خان حالا دیدی که بدل آتش بس غزنی را دادید نه آیسکریم انشاالله که کابل را هم میدهی با این گپای لوده ات

>>>   به انها ایسکریم نده به اولاد های سربازانیکه روزانه از طرف کالبان به فتل میرسند چیزی بده که در روزهای عید بخورند بی عقل.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است