تایید طالبان در گرهمایی چهار هزار نفری علما (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۰۹    ۱۳۹۷/۵/۱۸ کد خبر: 153560 منبع: پرینت

(متن زیر عینا از سایت امارت اسلامی طالبان نقل شده است)

در این اواخر خبرهای زیادی در مورد نشست ها و کنفرانس هایی که از سوی اشغالگران و رژیم مزدور با استفاده از نام علما صورت می گیرد به نشر می رسد نشست هایی که گاهی در اندونزیا، گاهی در کابل و گاهی هم در عربستان سعودی صورت می گیرد اما از سوی دیگر مشایخ، روحانیون و علمای جدید افغانستان که نمایندگان واقعی منبر و مسجد اند نیز موقف شرعی خود را در نشست ها و جلسات مختلف ابراز داشته اند و در حق جهاد کنونی صدای حمایت بلند کرده اند.

به تاریخ 14 اسد 1397 گردهمایی بزرگ علما و مشایخ افغانستان به سرپرستی سجاده نشین خانواده ی بزرگ روحانی کشور حضرات قلعه جواد، قطب المشایخ حضرت امین جان محددی برگزار شد در این گردهمایی حدود چهار هزار علما، روحانیون، مدرسین، طلبا و بزرگان قومی از بخش های مختلف کشور شرکت نمودند.

در این گردهمایی جهاد کنونی افغان ها به سرکردگی امارت اسلامی افغانستان علیه اشغال، بر حق و فرض عین خوانده شد و از تمام ملت و امت اسلامی خواسته شد که از جهاد کنونی پشتیبانی کنند. علمای کرام علاوه بر سخنرانی، یک قطعنامه را نیز در اخیر جلسه صادر کردند که قرار ذیل است.

بسم الله الرحمن الرحیم
الحمد لله الذي نور قلوب المؤمنین بنور الایمان و شرح صدور العارفین بانشراح الایقان و الصلوة و السلام علی محمد سید المرسلین و علی آله و اصحابه أجمعین. قال الله تعالی: يا أيها الذين آمنوا اتقوا الله وقولوا قولا سديدا. يصلح لكم أعمالكم ويغفر لكم ذنوبكم ومن يطع الله ورسوله فقد فاز فوزا عظيما. صدق الله العظیم.

ما علما، روحانیون و مشایخ افغانستان به نمایندگی از این مجلس بزرگ موقف شرعی خود را در مورد اوضاع کنونی افغانستان قرار ذیل اعلام می داریم:

1: ما در افغانستان خواهان یک نظام خالص اسلامی و افغان شمول که همه اقوام افغانستان در آن سهم داشته باشند هستیم.

2: در افغانستان مبارزه ی جاری ضد آمریکایی های اشغالگر و متحدین آنها جهاد بر حق است، حمایت و پشتیبانی از آن بر هر مسلمان فرض است.

3: از آمریکا، کشورهای عضو ناتو و همه آن دولت هایی که در افغانستان حضور نظامی دارند به قاطعیت می خواهیم که عساکر خود را از افغانستان بیرون کنند، تهاجم نظامی آنها عامل اساسی جنگ در افغانستان است.

4: در این اواخر نشست های با استفاده از نام علما در اندونزیا، کابل و جده صورت گرفته و در قطعنامه های آن جهاد و مبارزه در برابر اشغالگران در افغانستان جنگ ناروا و فتنه خوانده شده ما چنین نشست ها و فیصله را به جدیت رد می کنیم، این نشست ها به اشاره و خواست آمریکایی ها و مقامات اداره ی کابل صورت گرفته است.

5: از همه آن علما که به بهانه های مختلف فریب داده شده اند و به فرمایش اداره ی کابل در نشست های نمایشی شرکت کرده اند می خواهیم که به رسالت اصلی خود متعهد باشند به اهداف و دسایس اشغالگران و دست نشاندهان آنها متوجه باشند و با سهم گیری در برنامه هایی که از سوی مقامات رژیم کابل طرح ریزی می شود نام مقدس علما را بدنام نکنند بلکه صدای حق را علیه اشغال بلند بکنند.

6: از کنفرانس اسلامی تقاضا داریم که نقش خود را در قبال قضایای امت اسلامی آزادانه به پیش ببرد و زیر اثر فشارهای کفار قرار نگیرد.

7: دشمنان اسلام و کشور تلاش می کنند با استفاده از شعارهای قوم پرستی، زبان پرستی و سمتگرایی در میان اقوام افغانستان تفرقه ایجاد کنند، آتش تعصب را داغ سازند و برای تجزیه ی کشور بکوشند این عملکرد آنها برای ما هرگز قابل تحمل نیست ما از تمامیت ارضی کشور به تمام معنی دفاع می کنیم و در این راستا آماده ی هرگونه قربانی هستیم.

8: علمای کرام پرلت ها (تحصن ها)، کاروان های صلح و ایجاد فتنه داعش در کشور را پروژه های آمریکایی می دانند اشغالگران می خواهند که از این راه ها به اشغال و جنگ در افغانستان ادامه بدهند.

9: از همه منسوبین، عساکر و پولیس دولتی که در صفوف اداره ی کابل خدمت می کنند می خواهیم که حقیقت را درک کنند، از خدمت به اشغالگران خود را نجات بدهند و با مجاهدین راه آزادی یکجا شوند همچنان از مقام رهبری امارت اسلامی نیز می خواهیم که به کار دعوت و جلب و جذب بیشتر توجه کنند و افرادی را که در صفوف دشمن قرار دارند تشویق کنند که از همکاری با اشغالگران دست گیرند.

10: از همه باشندگان، علمای کرام، بزرگان قومی، متنفذین، روشنفکران، محصلین و اقشار مختلف کشور می خواهیم که برای آزادی کشور از اشغال کفر با مجاهدین همکاری کنید به دست، زبان و قلم جهاد کنید و مسوولیت خود را ایفا نمایید.

11: در اخیر یکبار دیگر به این تاکید می کنیم که جهاد در برابر اشغالگران و متجاورین کافر فریضه ی دینی است. ملت مسلمان ما هیچگاه حاکمیت کفار را نپذیرفته اند بلکه همواره در برابر کافران متجاوز جهاد کرده اند صلح در افغانستان تنها زمانی آمده می تواند که اشغالگران خارجی از کشور بیرون شوند و افغان ها در میان خود یک نظام متحد اسلامی بسازند.

و ما علینا الا البلاغ
امارت اسلامی افغانستان


علمای طالبان در گردهمایی

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
علما
طالبان
امارت اسلامی
نظرات بینندگان:

>>>   ... بر رهبر به اصطلاح امارت اسلامی و دارو دسته ...ان و انعده اشخاصی که توسط ای اس ای و ام اک ای بنام ملا و شیخ در خاک پاکستان دور از انظار عمومی گرد کرده شده تا بطرفداری از امارت خود ساخته پاکستا حمایت کنند لعن ونفرین به این اشخاص که با اخذ پول لنگی را بسر کرده و در بد نامی نام ملا و مشایخ هستند مردم افغانستان نه امارت اسلامی خود ساخته پاکستان را قبول دارد ونه کسانی که در زیر این نام قرار گرفته و بدستور ای اس ای در خرابی و بربادی کشور بودند و هستند به همه انها .....از زمین تا اسمان دیگر عوام فریبی ها بزیر نام حکومت اسلامی و امارت اسلامی طالبانی در کشور ما افغانستان اسلامی چلند و خریدار ندارد .....پیشه رهبران طالبان و دارو دسته منافق انرا مردم ما خوب شناخته اند دیگر به لفاظی و اسلام پ اسلامی گویی و استفاده از نام اسلام اما در اصل جابجایی حکومت خود ساخته وبافته پاکستان را بهر نام ونشانی که باشد ما قبول نداریم و انرا بحیث دشمن کشور و مردم خود میشناسیم نه چیزی دیگری.

>>>   شاید جلسه پاکستانی هاباشد

>>>   راستی که اوغان که ....نبود اوغان نیست شما سگ های آی اس ای پاکستانی به شوخی که هم باشد رول انسان را بازی کرده نمیتوانید شما جاهل و بیغیرت استید شرم ندارید که مزدور پاکستان دال خور استید شما از دوره جاهلیه کرده هم جاهل استید به بهانه دین پاکستان.....کرد هنوز هم شرم ندارید .کسی که نان از سفره ی پاکستان خورد هرگز ...... بسلامت نبرد.
ملا عمر از دوزخ

>>>   مفکوره ی تشکیل گروه طالبان نه تنها از دل جامعه ی افغانستان بر نخواسته بلکه در پشت به وجود آمدن گروه ....صفت طالبان و در اصل امارت .....آنها منافع چند کشور به چشم میخورد،هرچه جنگ در افغانستان دوام داشته باشد همسایه هایی که ما نهرها و رودخانه هایمان به سرزمین آنها جاری است داشتن یک همسایه قدرتمند را به ضرر خود میدانند که اگر یک دولت قوی و قدرتمند در افغانستان شکل بگیرد مانع از هدر رفتن آبهای خود به خاک دیگران میشود و همین امر سبب مداخلات بیش از پیش همسایه ها و کمک به گروههای تخریب گر میشود .طالبها در اول خیرات خوری را از عربستان آغاز کردند و حال دست به سوی ایرانی ها و روسها دراز کرده اند و این نشانه ای از درماندگی و ضعف این .....است.

>>>   ماهم قبول داریم بګذار صلح بیاید.

>>>   این واقعن مجلس و فیصله علماست که گپ ندارد

>>>   شما خود نوکر امریکا هستید.
شاید پشتونهای نادان فریب شما را بخورند ولی دیگر مردم چهره شیطانی وکفر شما را شناخته اند.

>>>   ملیارد ها حیف نام بسم الله که سری زبان هر آدم
کشی ناروا است ملیارد حیف نام مسلمان که سری
زبان هر .....است
ملیونها حیف نام انسان که اینها دم از انسانیت میزنند
رفتار اینها هیچ فرق با فرعون ندارد
علما اسرائلی علما وهابی علما آمریکائ
علما انتحاری آدم کش سیاه دل
گدام علما وهابی یا طالبی برضد صهیو نیست نجیس
فتوا دادنند خود اینها بدتر از صهیونیست است

>>>   پشتون اگر باسواد شود متعصب میشود، اگرجاهل شود طالب میشود.

>>>   به سخنان تان درین اعلامیه زمانی باور میکردیم که:
1. جهاد تان واقعاّ علیه اشغالگران می بود. ما که نمی بینیم که شما در ماه یک عسکر اشغالگر را بکشید.
2. اگر تمام انتحار و انجار شما علیه مردم عوام و بیچاره افغانستان نمی بود. شما اگر در ماه یک نفر جنگسالار را می کشتید، باز به سخنان تان اعتماد میکردیم.
3. اگر رهبران تان خود را از غلامی پاکستانی ها رها کنند، بعد به سخنان تان اعتماد می کنیم.
در غیر آن شما جزء گودیگک های اید که کلید تان بدست پاکستان است.

>>>   دروغ میگویند که خواهان نظام برای همه اقوام هستند.
زیرا همه این مواد بیانیه شان به لسان پشتو بود و در اکثر نقاط افغانستان به زبان پشتو بلدیت ندارند و نمیفهمند. بر عکس زبان فارسی را در همه نقاط افغانستان، بشمول نقاط و ولایات پشتون نشین میفهمند.

>>>   غزنی متاسفانه در خطر سقوط قرار دارد

>>>   .... افرادوابسته به ای اس ای بخاطر رد فیصله عملمای بزرگ جهان اسلام که در شهر جده و مکه مکرمه از طالبان ترورست خواسته بودند تا از جنایات و ادم کشی و حملات انتحاری ضد دساتیر اسلامی شان در افغانستان دست بکشند و به پروسه صلح دولت افغانستان لبیک گویند ای اس ای پاکستان که حامیان و طراحان اصلی گروه طالبان است بخاطر رد فیصله علمای جهان اسلام جاسوسان خودرا از مدارس تربیگاه ترورستی بنام مدارس دینی با لنگوت سفید شان بیرون کرده تا بنفع طالبان ترورست دشمنان اسلام و مسلمان خلاف ایات قرانی و احادیث نبوی فتوای و فیصله جاهلانه شانرا که هیچ همخوانی با قران و حدیث ندارد صادر کردند و یکبار دیگر ترورستان طالبان جاسوسان پاکستان دشمن خاک و مردم مسلمان افغانستان نشان دادند که به به قرانکریم و نه به احادیث نبوی و نه به علمای بزرگ جهان اسلام و حتی مفتی اعظم خانه مکه احترام و ارزش قایل نیستند فقط و فقط حلقه بگوش فرمان ای اس ای و نظامیان پاکستان هستند وبس ...

>>>   پشک را پرسیدند که کیست شاهد و تایید که زیاد مو زده اید گفت که کسی دیگری نیست شاهد من دمم است حال تایید طالبان ترورست از جلسه بنام علمای اسلام که همه انها را از مدارس ترورست سازی در پاکستان است در یک محل خاص در خاک پاکستان توسط ای اس ای جمع گردیده بود بنام علمای اسلام جا زده و نوشته ای اس ای را در رسانه بنام فیصله علمای اسلامی پخش و نشر کرده اند در حالیکه هیچ گونه اعتبار و حیثیت اسلامی و انسانی برای ترورستان طالبان باقی نمانده ای اس ای به چنین کاری دست زده تا مگر اعمال ضد اسلامی و انسانی را که ترورستان طالبان در کشور ما افغانستان انجام داده اند و هنوز ادامه دارد بتوانند به ان اعمال ننگین شرم اور ضد اسلامی و انسانی طالبان سرپوش گذاشته باشند اما مردم افغانستان و تمام جهان ماهیت ضد اسلامی و انسانی و ضد بشری طالبان اله دست پاکستان را خوب اگاه اند به هیچ وجه با چنین ساختکاری ها و عوام فریبی ها نمیتوانند که چهره های ....و اعمال خاینانه انها را پنهان کنند .

>>>   ههههههههه اينها خوب مزدور ها استن شورباي گوشت خنزير را ميخوره ولي گوشت خنزير را حرام فتوا ميدهد
وقتي دالر أمريكاي اسلحه امريكاي حلال است معامله باانها حلال است چرا مثل اولاد إنسان بودن تان حرام است مزدور هاي فعلان و علان
طالب به معناي برده جنسي در فغانستان برده جنسي فتوا ميدهد خود فكر كنين كه حال و روز ملت چي ميشه
در حاليكه ارباب طالب مزدور و پا بوس امريكا است ولي براي طالب چونكه برده جنسي است اجازه داده شده تا فتوا بدهد حتا اگر إز كار خير امده باشد

>>>   خاموش :
نظامیان انگلیس صفت افرادوابسته به ای اس ای را تحت نام طالب بخاطر رد فیصله عملمای بزرگ جهان اسلام که در شهر جده و مکه مکرمه به خاطر پیدا نمودن راه حل صلح آمیزوتقبیع نمودن ترور علمای جید کشور زعمای ملی متنفزین ،استاذان، بزرگان قوم،کشورما که از سوی استخبارات ای . اس .ای پلان وتوسط طالب نما های خود فروخته بشهدت میرسندواز همه مهم تر جلوگیری از حملات انتهاری که از سوی طالبان به دستور مستقیم ای اس ای چرکستان بالای مردم مسلمان وبی دفاع ما به خصوص در مساجد وتکایابالای نماز گذاران که به درگاه خالق خو دسر به سجده مانده اند انجام میگرندو دهها انسان بیگناه عم از اطفال معصوم ، ریش سفیدان ، زنان را به شهادت میرسند در حالیکه کشتن یک انسان بیگناه از نقطه نظردین مبین اسلام کشتن تمامآ بشریت است از همین طالبان ساخته شده وگوش به فرمان ای.اس .ای سوال دارم اینکه عمل انتهاری از نقطه نظر شرعی بالای مسلمانان وانهم انساهای بیگناه چه حکم دارد قران واسلام این عمل حیوانی را اجازه نمیدهد جواب معلوم وروشن است که اسلام عزیز هیچ وقت این عمل شنیع را نه تنهااجازه نداده ونه میدهداگر این عمل روا میبود چرا در زمان پیغمبرعزیز وگرامی ما جناب حضرت محمد(ص ) بالای منافقین مانند شما چه که بالای یهود ونصرانیان وکفار دیگرهم که دشمن جان مبارک بو دند صورت نگرفت زیرا که امر خداوند نبودامروز فحاشی وجنایت که در کشور چتلستان است شاید در اروپا هم نباشد اما یک روزهم از دهن علمای ان نشنیده اید که بالای این مراکز فحاشی علنی که در سینما ها ومحافل شراب نوشی در میخانه ها جریان دارد ویا بالای نظامیان پنجابی حملات انتهاری را انجام دهید ویا مکتب هاوشفاخانه پل وپچک هاوسایر ساختمان های دولتی را انفجار دهید در حالیکه طالبان خود فروخته شده افغانی ما به دستور آی .اس .آی چرکستان در وطن خودما مکاتیب ، کلنیک ها ، پل وپلچک ها وسرک های عمومی را تخریب وانفجار میدهند وافتخار نگین وشرم آور راهم میکنند سوال دیگر دارم از طالبان اینکه همین چرکستان وطن تورا توسط جهالت ونادانی خودت خراب وبرباد میکند اگریک ذره وجدان افغانی داشته باشی وراست بگویی چونکه درشان شما راستی ایمانداری ووجدان پاک هم نیت ووجود هم ندارد باانهم جوابت چیست ؟چند روز پیش در فیسبوک واترنیت تصویر پدر معنوی شما مولانافضل الرحمان شیاد وبرادر ابلیس را دیدم که در یک اطاق تنها در پیش یک میز استاده وآرمونینه مینواخت واهنگ شیطانی رامانند سگ های زنجیری غوغومیکرد که شما از آن دستور جهاد وتخریب وطن را میگیرید آیا بشماجای شرم وخجالتی نیست که یک غلام انگلیس به شما وظیفه بدهد به کدام غیرت ووجدان انرا انجام میدهید معلوم است کنه غیرت دارید ونهم وجدان کسیکه غلام غلام باشد از او چه توقوع باید نمود میگویند که ارباب سگی داشت وسگی او سگی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است