ارگ در تلاش اتحاد با حکمتیار، طالبان و شورای شمالی
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۵۹    ۱۳۹۷/۵/۱۷ کد خبر: 153516 منبع: پرینت

تشکیل ایتلاف بزرگ ملی و خبر کنار آمدن کرزی بحیث صدراعظم در تکت انتخاباتی این ایتلاف اردوگاه قدرت ارگ را سراسیمه کرده است و از همه توان برای ایجاد شکاف دست بکار شده است.

همزمان شایعاتی وجود دارد که ارگ در تلاش اتحاد سیاسی با حکمتیار، طالبان و شورای شمالی است تیم کرزی پذیرفته است با تکت 6 نفری ریس جمهور از ایتلاف و صدرات به کرزی و متحدین آن و بعد از انتخابات اولین فرمان تقرر صدراعظم با بخشی از صلاحیت های اجرایوی که تا تعدیل قانون اساسی از جانب ریس جمهور به آن تفویض گردد کاندید ریاست جمهوری و معاونین به فیصله جمعی ایتلاف صورت می گیرد.

در این میان کشورهای متحد ارگ برای خنثی سازی و شکست ایتلاف در نظر دارند به طالبان فشار آورند تا پشنهاد به تعویق افتادن انتخابات ریاست جمهوری 1398 را مطرح سازند و در گفتگوهای آینده طالبان شرایط جدید مطرح خواهند کرد پاکستان، سعودی، امارات و انگلیس از حامیان این طرح اند.

جاوید کوهستانی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ارگ
انتخابات
اتحاد
نظرات بینندگان:

>>>   شورای دزدان شمالی حتی حاضر است با اسرائیل هم ائتلاف کند

>>>   Arsalan.
" کفن کش قدیم"
بازی های براه انداخته شده توسط کرزی گروه های مختلف را وادار به مراجعه به مرکز فساد و تروریزم یعنی همان کفن کش قدیم نمود.
مراجعه به کرزی به معنی این است که:
طالبان را دوباره زنده نمودی وتقویت کردی خوب کردی
ترور های زنجیروی را سازندهی نمودی خوب کردی
جنگ را به شمال وغرب کشور انتقال دادی خوب کردی
بازی سازی را در شمال وغرب کشور توقف دادی خوب کردی
فساد را در سراسر کشور گستردی خوب کردی
در انتخابات با جعل وتقلب غنی احمدزی را برنده ساختی خوب کردی
وضعیت کنونی که ناشی از عمل کرد نا بخردانه و دشمنانه نسبت مردم و این کشور است خوب کردی
و ده ها جرم جنایت دیگری که کرزی با حواریونش مرتکب شده .
حالا این مراجعه به کفن کش قدیم به جز ادامه همین وضعیت اسفبار کنونی هیچ تغیر مثبتی را درپی نخواهد داشت .

>>>   همانطوری که شما یک دختر و پسر را در پارک دیدید و یا دو کارمند مرد و زن را هنگام قصه کردن در دفتر دیدید، دفعتآ اشتباهی میشوید که والله حتمآ این دو نفر باهم رابطه نا مشروع دارند، به همین منوال اگر شما دیدار اشرف غنی را با بعضی رهبران دیدید، دفعتآ اشتباهی میشوید که حتمآ کدام گپ است.
آیا عقل و منطق تان قبول میکند که کرزی منحیث صدر اعظم، زیر دست اشرف غنی کار کند؟
او حتی نمیخواهد در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کند و منحیث رییس جمهور دوباره به میدان بیاید،آیا منحیث صدر اعظم و یا رییس اجراییه مثل داکتر عبدالله خواهد آمد؟

>>>   در مقابل سیل مردم که در یک ایتلاف بزرگ ملی گرد امده اند کشور های خاین دشمن مردم و کشور ما چون پاکستان و سعود و امارت و انگلیس هیچکاری را کرده نمیتوانند و امریکا که از عملکرد حکومت اشرف غنی احمدزی نا راض است و جایگزین این حکومت بیکاره قانون گریز چپاولگر چشم امید بطرف ایتلاف بزرگ نجات کشور دوخته صد در صد همین ایتلاف بزرگ برنده انتخابات سال بعد است و هیچ خس و خاشاک مانع سد راه ایتلاف بزرگ که متشکل از تمام اقوام کشور است شده نمیتواند و پلان خاینانه انها جای را نمیگیرد چهار تا استفراغ شده حزب جمعیت اسلامی که نه پشتوانه مردمی را با خود دارد و ایجاد دفتر و خرچ و مصارف روزانه انها را مشاور بد نام شورای امنیت پرداخت میکند بادیگر جنایتکاران که نامبرده شده هم به رسیدن دوباره غنی احمدزی به چوکی ریاست جمهوری کمکی را کرده نمیتواند بلکه بد نامی و روسیاهی بیشتر بخودشان چیزی دیگری ثمره ی نخواهد بود .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است