سران ایتلاف! شما درغگو و بی ظرفیت هستید؟
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۱۶    ۱۳۹۷/۵/۱۶ کد خبر: 153500 منبع: پرینت

وقتى مى آييد ایتلاف مي سازيد و به مردم مى گوييد اين دولت قابل اعتماد نيست، تقلب كرده و باز هم برنامه تقلب دارد، جوانان ما هر روز تلف مي شوند چون دولت بى كفايت است، به ما گوش نمى دهد و هزاران شكايت ديگر... خوب مردم فكر مي كنند شما به نتيجه نهايى رسيده ايد و برنامه اى داريد و آنهم بعد از بارها آزمون اين دولت و حاكم آن. اما فكر نمى كنيد طرف با يك دعوت و يك تصوير همه زحمات شما را به باد فنا مى دهد و شما را دروغگو و بى ظرفيت معرفى مي كند؟

اگر طرف آزموده شده است با رفتن و حرف زدن باز چى را مي خواهيد بيازماييد؟
آيا واقعاً فكر مي كنيد طرف نمى داند چيگونه شفافيت را در انتخابات جایگزين تقلب بسازد و نياز به مشوره شما دارد؟
آيا واقعاً فكر مي كنيد طرف نمى داند سياست هايش قومى، آلوده به تعصب و خلاف اصول دموكراسى است و براى اصلاح آن نياز به مشوره شما دارد؟ بدون شك كه مى داند ولى از شما مانند بازيچه سود مي برد.

چى وقت مي خواهيد سياست بياموزيد و از گذشته منزجر كننده تان پند بگيريد؟
اگر واقعاً ريگ در كفش نداريد و به مردم و اصلاح جامعه كمر بسته ايد، حاكم و دستگاه ظالم ان را در انزوا همه جانبه قرار دهيد و با استفاده از عدم مشروعيت مردمى آنها طرح نو بريزيد و مردم را همگام با خود بسازيد.

ظهیر آریایی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ایتلاف
آریایی
نظرات بینندگان:

>>>   اریایی! دشنام دادن فایده ندارد! فرهنګ اریایی و خراسانی چه شد؟

>>>   اگر اتلاف واقعا مردمی است باید سخنگویانش از هر ملاقات اش به مردم را اگاهی دهد ومشوره نمایداز هر طریق حتا از فیسبوک نظریات مردم را بگرید تحلیل تجزیه کند بنظرمن باید به تغیر نظام کوشش نمایند بازهم اگر کرز ی یا زی دیگرا ریس جمهور نماید بازهم قدرت بدست ریس جمهور است هر زی که باشد بازهم یکه تازی نموده وفاشیست می شود

>>>   Mansoor Badry
یکی از ریش سفید های جهان دیده به ببرک کارمل مشوره داده بود که مجاهدین به پول ضرورت دارند ، به آنهاپنهانی پول بدهید ، اگر از شرم تسلیم نشدند ، جنگ در برابر دولت شما نمی کنند . ۹۰% مجاهدین پول دولتی می گرفتند و در امنیت دولتی به نام گروپ پروتوکول مشهور بودند . امروز هم همان مجاهدین پروتوکولی به پول ضرورت دارند!

>>>   Saboor Raheel
آیا از اینهمه ایتلافها و اپوزیسونها شما تاکنون حتی یک تحلیل همه جنانبه از چگونگی ساختار قدرت و اداره کشور توسط غنی و عبدالله به دست داده است؟ اگر همچو تحلیل و ارقامی وجود دارد، کسی لطف کند و آن را به همه برساند. این که کسی بگوید دولت بد است، دولت ناکاره است. دولت خاین است.... کافی نیست. باید نشان داده شود که چگونه دولت خاین است و چگونه و چرا ناکاره است؟ م

سلسله مراتب قدرت در نظام غنی از چه قرار است؟ کدام مقام و بر مبنای کدام قانون وتشکیلات زیر نظارت و فرمان کدام مقام قرار دارد؟ کدام تشکیلات چقدر بودجه دارد؟ تشکیلات اصلی کدام اند؟ تشکیلات فرعی کدام است؟ تیم اداری اعلان شده کدام است. تیم اداری بعد از وقت (شبانه) که کشور را اداره می کند کدام است؟

استراتیژی اقتصادی دولت غنی چه بوده است؟ در بخشهای اجتماعی و فرهنگی غنی درین چهار سال چه کرد و سمت و سوی برنامه های سیاسی اش کدام بوده است؟ غنی کدام قبله را نشانه گرفته و نماز قدرت می خواند؟ مثلا چرا دغدغه بزرگ و تاخیر ناپذیر دولت جابجایی کوچیها و تذکره دادن به آنها در مناطقیست که از نگاه تاریخ متعلق به تاجیکان و سایر اقوام غیر پشتون است؟

آیا ایتلافها وظیفه ندارند که حد اقل برای کسب پشتیبانی مردم دولت غنی را انتقاد کند و نشان بدهد که با کدام برنامه هایش موافق است و با کدام برنامه مخالف؟

گنگه تورغی‌هایی که بقایای یک دوره سپری شده در تاریخ این کشور اند و هیچگونه درک و شناختی از شرایط امروزی کشورو جهان ندارند،‌ نباید مورد اعتماد مردم قرار بگیرند. اینها تاریخ گذشته اند.

اما غنی که در غدر و خیانت به مردم دست هر شیاد تاریخ را از پشت بسته است، به جمع آوری آبهای گنده می پردازد. می خواهد همین قشر نادان،‌ مفتخور، پرمدعا،‌ و فاسد را مزدور خود بسازد. غنی به فکر ایجاد کادرهای رهبری تازه و جوان در کشور که خواهان ترقی و رفاه اجتماعی و اقتصادی کشور خود اند نیست.

باز به حرف نخست خود می آیم. آیا کسی کدام تحلیل همه جانبه سیاسی- اقتصادی- امنیتی- اجتماعی و فرهنگی از جامعه و برنامه های دولت غنی که متکی بر ارقام باشد، درین راستاها دارد؟

شما دوستان عزیز لطف کنید و چنین تحلیلهایی را، اگر هست، نشر کنید و بنده را نیز تگ کنید تا روشن شویم.

>>>   Arsalan.
" کفن کش قدیم"
بازی های براه انداخته شده توسط کرزی گروه های مختلف را وادار به مراجعه به مرکز فساد و تروریزم یعنی همان کفن کش قدیم نمود.
مراجعه به کرزی به معنی این است که:
طالبان را دوباره زنده نمودی وتقویت کردی خوب کردی
ترور های زنجیروی را سازندهی نمودی خوب کردی
جنگ را به شمال وغرب کشور انتقال دادی خوب کردی
بازی سازی را در شمال وغرب کشور توقف دادی خوب کردی
فساد را در سراسر کشور گستردی خوب کردی
در انتخابات با جعل وتقلب غنی احمدزی را برنده ساختی خوب کردی
وضعیت کنونی که ناشی از عمل کرد نا بخردانه و دشمنانه نسبت مردم و این کشور است خوب کردی
و ده ها جرم جنایت دیگری که کرزی با حواریونش مرتکب شده .
حالا این مراجعه به کفن کش قدیم به جز ادامه همین وضعیت اسفبار کنونی هیچ تغیر مثبتی را درپی نخواهد داشت .

>>>   آیا این گروه دزدان بشمول غنی چیزی جز دروغکویی و عوامفریبی هم یاد دارند؟؟؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است