داعش دفن نشد، از مرگ نجات یافت
داعش دفن نشده بلکه توسط اداره کابل از مرگ نجات یافته است. جنگجویان داعش، در یک‌قدمی مرگ قرار داشتند اما بالگردهای اداره کابل به کمک آنان آمد و تک‌تک این جنگجویان را از مرگ حتمی نجات داد 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۵۵    ۱۳۹۷/۵/۱۶ کد خبر: 153498 منبع: پرینت

یکی از ادعاهای خنده‌دار و مضحک اداره‌اشرف غنی، مبارزه با داعش است. او همواره در مصاحبه‌ها و اظهارات خود، از برخورد شدید اداره‌اش، با داعش خبر داده است. اشرف غنی در 25 ژانویه 2016 برابر با پنجم دلو 1394 در گفتگو با «بی‌بی‌سی» با لحن تندی بیان داشت: "داعش یک پدیده افغانی نیست و دولت افغانستان تصمیم دارد که این گروه را دفن کند."

اکنون‌که داعش دفن نشده بلکه توسط اداره کابل از مرگ نجات یافته، این گمانه در حال تبدیل شدن به یقین است که احتمال دارد گروه‌هایی از داخل دولت افغانستان، به حمایت داعش در سه سال گذشته مبادرت کرده باشند.

جالب است بدانید که طالبان مدعی شده با 1200 جنگجوی خود، داعش را به‌طور کامل در ولایت جوزجان نابود کرده است. مقامات دولتی ازجمله والی جوزجان نیز تایید کرده که داعش کاملاً در این ولایت از بین رفته است.

اکنون سؤال این است که آیا دولت افغانستان با 300 هزار نیروی نظامی خود نمی‌توانست داعش را در ولایت جوزجان از بین ببرد؟ پاسخ واضح و روشن است که دولت و حامیان خارجی‌اش، توان این کار را داشتند اما بنا به دلایلی نکردند. موضوع زمانی پیچیده‌تر می‌شود که بدانیم جنگجویان داعش، در یک‌قدمی مرگ قرار داشتند اما بالگردهای اداره کابل به کمک آنان آمد و تک‌تک این جنگجویان را از مرگ حتمی نجات داد.

همان‌طور که می‌دانید؛ در حال حاضر جنگجویان داعش که دست‌شان تا مرفق به خون مظلومان و ملت افغانستان آلوده است، در میهمان‌سراهای دولتی بسر می‌برند و مطمئن باشید تا چند روز دیگر، در پوشش برنامه کاریابی، جذب ادارات و نهادهای نظامی و غیرنظامی خواهند شد تا باشد که مأموریت جدیدی برای آنان تعریف شود.

مرادی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
داعش
مرادی
نظرات بینندگان:

>>>   داعش تسليم شده به حكومت در شمال داعش نيست همه شان مانند گروي از بچه بي ريش ها و مفعول ها است،

>>>   دولت اشرف غنی با نجات دادن داعشیان این جانیان بالفطره از چنگال طالبان و مرگ حتمی، به وضوح ثابت کرد که حامی داعش است. دولت آنان را با هلیکوپتر از محاصره طالبان به شهر جوز جان منتقل نموده و از آنان پذیرایی گرمی انجام دادند. این کار دولت بر سخنانی که در گذشته گفته می شد هلیکوپترهای ناشناس داعشیان را در مناطق مختلف افغانستان جابجا می کنند،مهر تأیید گذاشت. پس تمام جابجایی های داعشیان در افغانستان از سوی خود دولت انجام می گیرد. به یقین داعشیانی را که از چنگ طالبان نجات داده در جای دیگر کشور از آنان استفاده خواهد شد.

>>>   مه ده خارج افغانستان هستم ولی این دولت با داعش هست


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است