حمله هوایی جان 50 سرباز و غیر نظامی را گرفت
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۰۴    ۱۳۹۷/۵/۱۶ کد خبر: 153482 منبع: پرینت

در نتیجه حملۀ طالبان و بمبارد نیروهای خارجی در ولسوالی ازرۀ لوگر، ۵۰ سرباز و غیرنظامی کشته شدند.

عبدالولی وکیل معاون شورای ولایتی لوگر گفت که طالبان مسلح، شب گذشته از چند طرف بر ولسوالی ازره حملات گروهی آغاز کرده اند.
وی افزود که در درگیری طالبان مسلح و نیروهای دولتی، تا کنون ۳۵ سرباز و افراد ملکی کشته شدند و درگیری هنوز هم جریان دارد. موصوف افزود که امروز صبح، نیروهای امریکایی دو پوستۀ پولیس را در ولسوالی مذکور بمبارد کرده، که در نتیجۀ آن ۱۵ پولیس کشته شده اند.

وی علاوه کرد: طالبان به طرف ولسوالی در حال پیشرفت اند و درگیری به شدت جریان دارد. حمیدالله حمید ولسوال ازره در این مورد به پژواک گفت که در حملات طالبان؛ بر افراد ملکی، نیروهای افغان و طالبان مسلح تلفات وارد شده است.

نامبرده در این مورد جزییات دیگر ارائه نکرد. از سوی دیگر، طالبان نیز این درگیری را تایید می کنند. ذبیح الله مجاهد سخنگوی طالبان، گفت که در ولسوالی ازره لوگر، حمله طالبان با موفقيت جريان دارد.
این در حالى است که دیروز باشندگان و مسئولان امنیتی گفته بودند که این ولسوالی از سوی طالبان محاصره شده و سران دولتی، باید در این مورد اقدام نمایند.

کد (10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
لوگر
حمله هوایی
نظرات بینندگان:

>>>   معلوم نیست که در آتش بس پیش روی ، که در ایام عید دولت اعلان میکند،طالبان اجازه پیدا میکنند که از قریه جات وارد ولایت لوگر شوند و یا این که اشرف غنی و سربازان دولتی موقتاً اجازه پیدا میکنند که وارد لوگر در ساح تحت کنترول طالبان شوند و با آنها بغل کشی کنند؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است