جنگ قدرت میان فاشیزم "صادق" و فاشیزم "مهربان"
در آستانه کارزارهای انتخاباتی بازار فاشیست پرستی گرم است. جنگ قدرت میان دو شاخه فاشیزم است و جنگسالاران "مقدس" در جستجوی لقمه چرب اند. یک تعداد در خدمت "فاشیزم صادق" و دسته دیگر متمایل به "فاشیزم مهربان" 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۰    ۱۳۹۷/۵/۱۶ کد خبر: 153471 منبع: پرینت

فاشیزم، فاشیزم است چه "صادق" باشد و یا "مهربان" هر دو یک هدف را تعقیب می کنند ولی در دو چهره متفاوت ظاهر می شوند.

1) فاشیزم صادق؛ فاشیستان صادق چند صفت برجسته دارند، برنامه دارند، اصول فکری دارند و صادقانه از آیین خود پیروی می کنند و به کسی رحم نمی کنند. غنی احمدزی و همدستان او نظیر حکمتیار و طالبان غلجایی شامل همین دسته هستند.

2) فاشیزم مهربان؛ این دسته فاشیستان هم برنامه عمل دارند و هم اصول و آیین نامه دارند ولی خونسردند. صفت برجسته این دسته فاشیستان این است که ظاهرا مهربان و بی خطر اند و تو را برادر خطاب می کنند و به زبانت حرف می زنند ولی اینها خیلی خطرناکتر از فاشیستان صادق اند. اینها تو را طوری خونسردانه و بی آزار می کشند که از کشتن شان لذت ببری یا با زهر بر سر سفره غذا می کشند و یا در بستر خواب شیرین. یک صف برجسته دیگر این دسته فاشیستان این است که جسد تو را به سر شانه هایشان گذاشته و سوگوارانه دفن می کنند و عکس های یادگاری بر سر تابوتت می گیرند. حامد کرزی و حنیف اتمر از همین قماش فاشیستان هستند.

3) جنگسالاران مقدس؛ اینها به رهبران، فرماندهان و ناجیان مقدس شهرت دارند که گویا شاخ کمونیزم را شکستند ولی حالا فاشیزم شاخ خودشان را شکسته است اما جنگسالاران مقدس بجای شکستن شاخ فاشیزم کمر، عزت و غرور مردم خود را شکستند و خود بحیث طفیلی ها در لجنزار فساد، زر اندوزی، زورگویی، جنایت و خیانت غرق اند اینها به هیچ آیین و اصول فکری و اخلاقی باور ندارند و مهمترین داعیه اینها زر اندوزی است اینها از درون قوم، زبان، مذهب، خانه، شهر و ده و منطقه تو سر بلند کردند و به بلای جان تو تبدیل شدند.
ظلم، خیانت و جنایت اینها بدتر از تروریزم و فاشیزم است.

در آستانه کارزارهای انتخاباتی بازار فاشیست پرستی خیلی گرم است. جنگ قدرت اصلا میان دو شاخه فاشیزم است و جنگسالاران "مقدس" در جستجوی لقمه چرب اند یک تعداد آنان در خدمت "فاشیزم صادق" قرار دارند و دسته دیگر آن تمایل به "فاشیزم مهربان" دارند جبهه فاشیستان "مهربان" ظاهرا بسیار شلوغ و پر سر و صدا در تحت رهبری حامد کرزی ایتلاف بزرگ تشکیل داده اند.

اکثریت جنگسالاران شکست خورده، بد نام و راه گم در زیر چتر این ایتلاف پناه برده اند در این میان "مارآستین" خوش خط و خال سرگردان است و نمی داند در آستین کی داخل شود او اخیرا با استاد "دندان شکن" آشتی کرد تا از طریق او در آستین ایتلاف بزرگ داخل شود.

واقعیت این است که ایتلاف فاشیستان صادق در موقعیت بهتر قرار دارند و امکانات سرشار دولتی و کمیسیون انتخابات در دستشان است و مهمتر از همه ارباب بزرگ آمریکایی هم در کنارشان قرار دارد.

هارون امیرزاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
فاشیستان
جنگسالاران
نظرات بینندگان:

>>>   عطا صفوی
بازار معامله گرم وامتعه هم خیلی ارزان...!!
------------------------------------------
" که خریدار هرگز ضرر نمیکند..."
وقتی انسان سرگردانی ودق الباب کردن یک تعداد افراد معلوم الحال بیچاره سبکسر را که در این شب روز گاهی صف کشیدن درعقب دروازه ارگ ، گاهی دربیرون ازارک ، گاهی بنام ایتلاف "اسارت "وگاهی هم ایتلاف" ناقلین "شمالی که این خود توهینی است استفاده ازنام عیاران شمالی متوجه میشود که هرکدام شان برای فروش "عزت وشرف " خویش همچون مال ویا امتعه سعی میکنند که از یک دیگرسبقت جویند وحتی گاهی هم در زمینه مسابقه میدهند و بقول معروف در این راه "هر کس برای مطلب خویش دلبری میکند." و دقیقآ ازهیچ گزینه هم رسیدن به این هدف ننگین حتی تا فروش آبروی برباد رفته انسانی خویش آنهم درصورتیکه باقیمانده باشد دریغ نخواهند ورزید.
مقوله سیاسی اش را اخلاقا به خود اجازه نمیدهم بیان کنم ، زیرا نهایت وزنین است . ولی مقوله اقتصادی اش یعنی :" بازار معامله وامتعه هم ارزان" که خود مفهوم زیبایی را بیان میکند درخور اهمیت است.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است