بجای تشکیل ایتلاف به براندازی اشرف غنی فکر کنید
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۲۰    ۱۳۹۷/۵/۱۶ کد خبر: 153458 منبع: پرینت

وقتی سردمدار یک نظام یک فرد روانی و خودشيفته ی مانند اشرف غنی احمدزی باشد، بی تردید که هر گروهک تندرو و تروریستی کودکان هم از پسر و دختر را در (درزآب سرپل) و هر گوشه و اطراف اکناف شهر های زیر سیطره شان به کنیزی جنسی بگیرند.

اشرف غنی جای اینکه بفکر اشتغال زایی و تسهیل زمینه کار به شهروندان کشور باشد که هزاران جوان تحصیل یافته و کدری در سطوح مختلف در این سرزمین از بیکاری به موادمخدر و اعتیاد روی میآورند.
غنی احمدزی بجای تسهیل زمینه کار به شهروندان کشور هنوز به یک تیم کوچک خودی می اندیشد، هنوز پابند همان فکر تاریک در حلقه خبیثه ارگ است، هنوز در پی کمپین برای انتخابات ریاست جمهوری آینده است.
غنی با این برخوردهای خودکامه اش کشور را بیشتر در منجلاب بدبختی غرق می سازد.

اشرف غنی احمدزی همایون قیومی را ضمن آنکه سرپرست وزارت مالیه گماشته در عین زمان مشاور ارشد در امور زیر بناها و اکنون وظیفه سوم یعنی نماینده ویژه رییس جمهور در امور دولت های آسیای میانه را نیز به وی سپرده است، این خودکامگی های اشرف غنی احمدزی بساط نظام و دولتداری وی را بزودی بر می چیند، اما اشرف غنی احمدزی مانند مکناتن و چند فرد دیگر راه فرار در پیش دارند این ما مردم هستیم که با هر بدبختی ای در این کشور بمانیم و دست و پنجه نرم کنیم.

بهتر است بجای تشکیل ایتلاف های چند روزی و ساخت و ساز های احزاب و روندهای زود گذر و تاثیر ناگذار در یک نشست ملی و مردمی برنامه برای خلع قدرت چنین افراد دیوانه و فاشیست طی نشست ملی و سراسری طرح نمود تا در چنین شرایط حساس جلوی خودکامگی های چنین افراد باد آورده و بی بنیاد را گرفت در غیر آن بعید نیست که سمت های حساس دولتی بزودی در گروی یک تیم کوچک و مختار قرار گیرد و آنگاه از نظام و دولتداری بازی های طفلانه بسازد و سرنوشت این ملت بدتر از امروز خواهد ساخت.

رحمت نیکان


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
نیکان
اشرف غنی
نظرات بینندگان:

>>>   آقائ رحمت رحمت برشمادرواقیع نظرتان قابل تائیدمباشدبازهم منتظری اراده ومشیت خداوندمیباشیم

>>>   کسی جرات براندازی اشرف غنی را کرده نمیتواند برعکس اشرف غنی احمدزی برنده مطلق انتخابات ریاست جمهوری اینده نیز میباشد
گل مراد پروانی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است