قیصاری تکرار می شود اما فراموش نه (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۵۳    ۱۳۹۷/۵/۱۵ کد خبر: 153427 منبع: پرینت

آیا قیصاری زنده است؟ آيا برگشت دوستم به بهای خون قيصاری بوده است؟!

بشير احمد ته اينج در يک جمله معنادار در صفحه رسمی خود نوشته است: قيصاري تكرار می شود اما فراموش نه! ته اينج با ماندن يک عكس از قديم خود و قيصاری نوشته عجيب كرده است و جمله دوم نشان از درگذشت قيصاری می دهد.

آيا دستور غنی چنين بوده است كه قيصاری كشته شود و در همان آغاز عمليات كشته شده است كه ته اينج آن را كتمان می كند؟ ته اينج با اين نوشته خود می خواهد آهسته آهسته ذهن مردم را براي پذيرش درگذشت قيصاری آماده كند.

علت احتمال بيشتر نوشته همين باشد كه قيصاری تكرار می شود اما فراموش نمی شود!


قیصاری ته اینج



گل امیری

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ته اینج
قیصاری
نظرات بینندگان:

>>>   معمای قیصاری !
سالهای نه چندان دور یک قلاده اوغانی بود به نام حفیظ الله امین مارکسیست که هر کسی را در دم و دستگاه جهنمی ( اکسا ) ی او می بردند ، دیگر خبری از او نمی شد . او کمبخت بیچاره حتی به دوستان خود گفته نمی توانست : مرا ببوس برای آخرین بار ، که میروم به سوی سرنوشت !
امروز همان دم و دستگاه را چند قلاده اواغنه دیگر به نام نگهداران دموکراسی و یهودی های اسلامیست و سلفیست دوباره احیا نموده اند که هر بدبختی ازین دم و دستگاه فرمان نبرد ، به همان سرنوشتی دچار می شود که در دم و دستگاه امین مارکسیست دچار می شد .
نظام الدین قیصاری هم جز همان نگون بخت های دوران امینی است که با وجود داشتن پشتیبان قدرتمند ، چنان در منجلاب پرسش های چی شد و کجا شد فرو رفته که از سنگ آواز بر می خیزد ولی از قیصاری و طرفداران و هوادارنش نه .
او برداران اعتصاب چی و احتجاج چی که برای رهایی نظام قیصاری و بعدا جنرال دوستم تقریبا یک ماه زدید و کندید و راه بند ها به راه انداختید ، یک پرسش دارم از شما :
کجاست نظام الدین قیصاری ؟
این همه قدرت نمایی ، فریاد داد خواهی و واویلا کشیدن های شما تنها برای رهایی جنرال دوستم از تبعید بود یا رهایی نظام قیصاری از بند زندان اواغنه ، تغیر نظام و فلان و بسمدان هم جز خواست شما بود ؟ نمی دانم چرا یکباره همه خاموش شدید ؟ شاید درین خاموشی شما دو مطلب نهفته است :
۱ -- یا قیصاری دیگر زنده نیست و رهبران تان با ارگ معامله نموده اند و نمی خواهند کسی از سرنوشت قیصاری آگاه شده دوباره غالمغال نمایند .
۲ -- یا اینکه قیصاری یک آدم بی ارزش و هرزه یی بوده که نام از او شد و کام از دیگری . پرسش های دیگر پیش می آید ،
-- چرا جنرال دوستم معاون اول رئیس جمهور و شخص دوم قدرتمند دولت غنی خاموشانه این دسیسه نامردانه اواغنه را تماشا می کند و هیچ واکنشی ندارد ؟
-- یا جنرال دوستم درین قضیه شریک است ، یا اینکه زورش نمی رسه که یار و نماینده وفادار خود را از دستگاه جهنمی دولت غنی رها کند ،
-- یا نامردانه ملیون ها دالر حق السکوت خود را گرفته است و در کمپاین وکلالت بانو راحله دوستم به مصرف می رساند .
دوستان ارجمندم ، باور کنید دل من به عزیزان و خانواده نظام الدین قیصاری ، کشته و زخمی شده های این رویداد خونین می سوز که از خاطر چی و برای چی اینقدر خون ها ریخته شد ؟ آنهایی که به دیار خفته گان شتافتند آرام شدند ولی هیهات یتیم ها و بیوه های بازمانده کشته شده ها که با این محشر و قیامت برپا شده در خانواده شان باید زنده گی کنند و هر دم شهید شوند و اشک نامرادی بریزند . باز هم از رهبران احتجاج کننده از برای رهایی قیصاری می پرسم :
معمای قیصاری حل شده تا هنوز ؟ کجاست نظام الدین قیصاری ؟
منصور بدری

>>>   فوز فوز
درود برشماجناب منصورصاحب مبارز وبشردوست دیارم دقیقن مطلب راکه زکرکردین بسیاربجاست شمازنده وسلامت باشید منصورجان مبارز وبشردوست دیار به وجودشما افتخارمیکنم روزی خواهد رسید این آه وفریاد اولاد یتیم دامن گیری این بزرگان بی تفاوت راخواهد گرفت ایره هم بیاد داشته باشید برادر ارجمندمن

>>>   قیصاری قیصر شده!

>>>   یگانه چیزی که را که در دو سه سال اخیر از برکت تحولات اموختم اینکه همی مردم ولایات شما بسیار جذبه و طمطراق و به اصطلاح کش و فش دارند
لیکن اخرش فسسس
نه چرکی میباشه و نه پرکی
مثلآ معلم عطا چه حال را انداخته بود گوش را چک گرفت ، اخطار ها داد، میگفت تا ۲۴ ساعت باید وقتی شورای امنیت منحل و حنیف اتمر سبکدوش شود، میگفت دو روز بعد کاروان ده هزار نفری طرف کابل حرکت میکنیم و.....
چندی قبل مردمان جنبش هم راه ها را بند کردند که فقط و فقط رهایی با عزت قیصاری را میخواهیم
ههههههههههه
و حالا میگویند میخواهیم تا بدانیم که قیصاری چطور کشته شده است
منیب چاریکاری


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است