با وجود غنی در دریای خون کشتی رانی خواهید کرد
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۳۹    ۱۳۹۷/۵/۱۵ کد خبر: 153425 منبع: پرینت

بادرد و تالم از طریق رسانه های جهانی آگاه شدیم که به تعداد چهل تن از جوانترین فرزندان وطن ما توسط طالبان جنایتکار و خونخوار در ولایت ارزگان به قتل رسیدند.

در افغانستان اصلا در زیر سایه جنگ تروریستی نسل کشی در جریان است. این قتل عام ناشی از سیاست های تبعیضی، نژادپرستانه و ضدملی حکومت اشرف غنی احمدزی است که دم ساطور آن روزانه ده ها و صدها جوان وطن را به هلاکت می رساند.

همین چندی قبل به تعداد 30 تن از بهترین جوانان شمالی در ولایت وردک به خاک و خون غلطیدند اکثر این قربانیان را فرزندان بی بضاعت مناطق شمال و ساحات مرکزی هزاره جات تشکیل می دهند که نابودی آنها از جمله اهداف مستقیم رژیم تروریستی ضد ملی می‌ باشد.

مجموع شواهد نشان می دهد که یا در اثر خیانت رژیم و تبانی آن با طالبان و یا بخاطر بی‌کفایتی و خیانت صریح وزرای امنیتی و دفاعی و بویژه حنیف اتمر رییس شورای امنیت و طراح اصلی حوادث فاجعه بار کشور این جنایات پیهم و بدون وقفه در گردش است.

اوضاع جاری نشان می دهد که اگر هرگاه به عمر رژیم خونخوار غنی احمدزی این تروریست عریان و انسان معامله گر خاین پایان داده نشود در آینده نزدیک افغانستان در دریای خون کشتی رانی خواهد کرد.

توریالی خاوری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ارزگان
حمله
حکومت
طالبان
نظرات بینندگان:

>>>   Azimi
مستر غنی و رفیق اتمر میتوانند دوصد داعشی را در یک ساعت از محاصره طالبان نجات دهند و چهل سرباز نیروی امنیتی که روزها در ارزگان در محاصره گیر مانده و تا آخرین مرمی میجنگند نجات داده نمیتواند.
تاسف به چنین وزیر دفاعی، ریس جمهوری و ریس شورای امنیتی.
وجدان شان مرده است.

>>>   به گفته خانم زهرا سعادت نادری یکی از روسپی های مشهور نامدار سیاسی کسی که اوغانستان را در امواج طلاطم دریای خون رهبری میکند بجز اشرف غنی کسی دیگر بوده نمتواند اوست که این کشتی را همیشه رهبری کرده و میکند.

>>>   دادفر اویانی
در گردیز و در اروزگان نسل کشی تباریست!
میگویند «چرا فاشیزم میگی».
چرا نگفت باید که نسل کشی دارد رژیم کابل؟
چرا نباید‌گفت که این رژیم فاشستی است؛ چون برنامه کشتار دارد و دستور و کار کشتار.
رژیم فرمانروای کشور، با نامنهاد برساختی «حکومت وحدت ملی»، فاشستی است و نسل کشی دارد.
باز هم کشتار؛
کشتار تباری؛
باز هم نسل کشی و این بار در گردیز.
تاجيكان شيعه مذهب را در خانه خدا و در پكتيا کشتن و در اروزگان، سربازان ما را به لشکر درنده (به طالبان) خود سپردن، فاشیزم است؛ فاشیزم پشتونیزم .
این کشتار ها برنامه ريزى شده کارفرمایان شورا های «امنیت و ...» فاشستی ی دستگاه فرمانداریی کابل براى قتل عام پارسى زبانان است.
فاشیزم ندارد شاخ دیگری و نه هم کدام دم.
کشتار های تباری و همگانی، همان «هولوکاست» های هتلریست که محکوم تاریخ است.
در کشور ما هر روز هولوکاست دارد فاشیزم افغانسازی.
جنبش های ملی و آزادیخواه، از شمال تا جنوب و از خاور تا باختر، باید برخیزند و برای واژگون ساختن کاخ و بنیاد این فاشیزم، وارد پیکار شوند.
راه دیگری برای رهایی از این فاشیزم که چند سده است، تنها تبهکاری دارد و ویرانگری، نیست.

>>>   چی کسی شایسته است بانی انقلابی برای رفع مشکل کشور؟
گفته های زهرا فرخنده نادری درعملی پیاده نشد و متفکر روانی دو جهان داکتر بنام اشرف غنی بی برنامه انسان مریض و متعصب کشتی لرزان افغانستان را در طی چهار سال به ساحل کشیده نتوانست. متاسفانه كه غني نه تنها كشور ره نجات داده نتانست بل به غرق شدن نزديك اش ساخته است.
چی کسی شایسته است ، کشور ما را از عقب ماندگی تاریخی، جهل، فقر و وابستگی، و جنگهایِ خانمان سوزِ بیرون آورد و به جاده‌یِ آسایش و رفاهیت ، وحدت و امنیت رهنمون کند. هموطنان در بسیاری از کشورجهان نشانداده است که سپردن کار به اهل کار آن در جامعه تحول ایجاد می کند .
بنا ؛ زهرا نادري براي كمپاين از اغراق گويي كرد ولی غنى احمد زی و اطرافيان اش مانند يک باند مافياىی يک گروه فاشيستى را در ارگ جمع كرده است و هر روز مصروف توطئه علیه مخالفین سياسى اقوام غیر افغان ، منتقدین و نیروهای است كه به تبار اش ربط ندارند مصروف است و شكى ندارم كه نیم قلب قبیله ای اش با طالبان است و نیم دیگر آن با آمريكای ها و اسرائیل برای بدنام ساختن مردم شریف شجاع افغانستان است .
هموطنان نظر به گزارش نهاد های اجتماعی به دلیل بی کفایتی و بیکارگی حكومت ضعیف غنی كه امروز از طریق تلویزیون طلوع به نشر رسيد، ١٦ مليون انسان يعنى بيشتر از نيم شهروندان افغانستان زير خط فقر قرار گرفته اند، كه این آمار برای آگاه هان سیاسی خیلی تكاند هنده است.
قابل يادآوريست كه مافياىی ارگ بجاى اينكه فكرى بخاطر إيجاد فرصت هاى كارى و فراهم آورى لقمه نانى به اين فقرا نمايند، تلاش دارند تا در پهلوى نان شان هويت پنچ هزار سال شان نيز گرفته شود و مردم شریف کشور بى هويت شوند.
ضمناَ با ید بپذیریم که این حکومت مستبد ثابت ساخت که اهل حکومت وسیلست نیست, بجای وفاق، نفاق را در جامعه ترویج مي كند و بجای عدالت استبداد را پايگذاري مي نمايد، بجاي صداقت خيانت را رشد مي دهد، بجاي وطندوستي وطن فروشي را تعليم مي دهد، بجاي ازاد منشي، غلامي را آموزش مي دهد و بجاي اخلاق، بد اخلاقي را مروج مي نمايد فرض است!
هموطنان دلسوز ادامه رهبری این حکومت تنبل و سست ٍ ضعیف بی نظم و بی برنامه در مدیریت ا مور رفا ه و آسایش شهروندان قضاوت به دست شما هموطن ! اگربرای شما هموطن زحمت نه باشید یک دوسطر تبصره در پای مضمون کنید و کامنت گذارید . ممنون
داکتر یارمحمد حیدر زاده
داکتر علوم در بخش محیط زیست

>>>   غنی احمدزی کوچی ناکام‌ ترین سیاستگر قوم افغان پساطالبانی است اعمال غنی صرفا شماری از نوچه‌ ناسیونالیست‌ های برتری طلب، کم سوادان قوم افغان و پیران شوونیست پشتو زبان را خوشحال می‌کند و بس غنی نه تنها رهبران ازبک، تاجیک و هزاره را از خود دور کرد که با شمار زیادی از متحدان سیاسی همتبار قوم افغان خودش نیز سر به مهر نشست.

قیام ملی برعلیه فاشیستان ارگ نشین اشدی لازم وضروری است .

بخاطریکه ارگ نشینان وحشی از صدای عدالت خواهی مردان شجاع سخت در حراس اند و از ریختن خون اقوام عیر افغان توسط تروریستان مزدور پاکستان لذت می برند.

حکومت نا مشرو ع غنی « یعنی حکومت حفظ الله امین ادم کش است » اشرف غنی احمدزی پیشا هنگ نیروهی ا شغالگر امریکایی مقصر همه بدبختی درکشور اسلامی ما همین غنی احمدزی کوچی روانی و متعصب و گذافه گو است .
اشر ﻏﻨﻲ احمد زی ﻓﺎشیست و ﻣﺘﻌﺼﺐ تنها ﺭﻳﺲ ﺟﻤﻬﻮﺭ احمدزی متعصب است ﻧﻪ ﺭﻳﺲ ﺟﻤﻬﻮﺭ نه پدر معنوی ازبک ، تاجیک ، هزار ه دیگر اقوام شریف کشور است.

در بین قبیله احمدزی ناقلین هندی الاصل ملتانی یک آدم روشنفکرد با تفکر انساتی و اسلامی دیده نمی شود ولی صد ها تن فاشیست وطن فروش آدم کش تروریست دارند که امروز نسل کشی می کند، حکومت قبیله احمدزی کوچی با طالب وحشی هم دست است , جوانان پولیس و ارتش ، امنیت مربوط به یک قوم خاص غیر افغان را اشرف غنی احمدزی کوچی هر روز دسته دسته می کشد و یا به دست طالب می سپارد.

غنی احمدزی کوچی هیچ درک فهم از بدامنی ، بیچاره گی ، فقر ، ناداری، گرسنگی و بیکاری و بی دفاعی مردم عام کشور از دست تروریستان ندارد ، مفکوره غنی مانند حفظ الله امین یک شخص خون آشام و خون خوار کم اصل و کم درک است و تنها غنی احمدزی درک حیوان صفت مانند کفتار ها دارد . سیاست و رفتار کردارغنی در مقابل جان بی دفاع مردم عام و سربازان شجاع ما و مردم شریف وطن ما مانند افکار حفظ الله امین خون خوار و خون ریز است به آگاهی همه جامعه مدنی و سران احزاب سیاسی چه در داخل و خارج از کشور به عرض می رسانم که ادامه حکومت اشرف غنی مزدور و خون خوار در قدرت باعث بحران کلان مانند جنگ بین اقوام در کشور است حتی کشور را بسوی تجزیه می برد و در این چهار سال حکومت نابکار بی برنامه غنی احمدزی کوچی فاشیست فقد آغوشته تعصب قومی بین مردم غیر افغان و انها را آغوشته به فساد ، رشوت ، را ه د گیری نا امنی می برد .

از اینکه هر روز تابوت عزیزان مان را با اجسادشان به زیر خاک دفن کرده خسته شدیم، هیچ بی وجدان و بی غیرت تاجیک هزاره و ازبک نیست که تمام جوانان ما را از جنوبی جمع کرده بیاورد تا هر قوم امنیت ولایت و خانه و محل زندگی خود را بگیرد، ما هر روز از جنوبی محافظت می کنیم، با تاسف در بدل محافظت از خانه و منزل این بزرگواران نا سپاس کوچی تابوت جوانانمان را هدیه می گیریم. مظاهره چیان زن چند روز پیش در ولایت جوزجان گفته اند که غنی مسلمان نیست و آنها غنی کوچی را به صفت ریس جهمور کشور مشور نمی شانس ؛ بخاطریکه طلبان به کمک غنی در نواحی شان ظلم ستم و بیدا می کنند .

مبارزان دلسوز به بوطن مردم شریف چه در داخل و خارج کشور همه خواهان برکناری غنی متغصب و خون ریز و دیگر رهبران بی کفایت دولت نا و حدت ملی هستند و محاکمه ای علنی آنها میخواهند.

یکی از اولین گام درراه ازبین بردن ختلافات و تعصبات قومی وقبیلوی تخییر نام افغانستان به بنام خراسان یا باختر است. زیرا افغان ، علاوه بر اینکه درزبان انگلیسی به سگ شکاری ، اطلاق شده است، وهم در اروپا این نام از نظر مواد مخدربنام سورته افغان« جرس سیاه افغان » ! از نظر تاریخی متاسفانه یکی ازسه نامهای یک قوم واحد است، یعنی ، افغان؛ پتان، پشتون یا پختون، هرسه این نامها به یک قوم خاص اطلاق میگردد. بقیهء ملیتهای این کشور هرگز نه افغان استند ونه هم با افغان کدام پیوند تاریخی وفرهنگی ویا نژادی دارند.

افغانها مطابق تیوری پدر ژورنالیزم اوغانی، محمود خان طرزی، زبان قومی خودشان را دارند، که زبان اوغانی یا پشتو می باشد.
ازنظر تباری،افغانها یا پشتونها تعدادی ازقبایل هندی الاصل ملتانی بوده که سرزمینهای آبایی شان اطراف کوه سلیمان، خیبر پشتخوا و وپشین وژوب می باشد و این مناطق درتاریخ بنام افغانلند یاد شده است و دریاد داشتهای تاریخی بعضی ازنویسنده گان انگلیسی منجمله ( الفنستون) مولف کتاب افغانان نمایندهء انگلیس در دربار شاه شجاع نامهای تمام مناطق افغان نشین با تفصیل آن ذکر گردیده است.

درقرن بیست ویک برای ازبین تعصبات قومی وقبیلوی، یگانه راه حل در افغانستان کنونی، تغیر نام قومی افغانستان است که اساس تعصب های قومی پنداشته میشود.

ظلم کن اشرف غنی امروز فردا می شود
شمر ثانی گر شوی مختار پیدا می شود
مثل فرعون گر همه مردم در کشتن دهی
کودک این سر زمین یکروز موسی می شود
گیرم این قصر ریاست از تو قوم تو شد
قوم طغیان گر آخر غرق دریا می شود
قوم پرستی کن رها پرهیز استبداد را
ورنه از هر کوچه یک خالق هویدا می شود
ملت آزاده را گویید از ما این خبر
شاد باشید روز ظالم زود بیگاه می شود

به آن يكعده آدم هاي ساده لوح كه ميگن جابجايي و اسكان دهي كوچي به حال ما فرق نميكند و اهميت اين مسئله بی درک بومی ناديده مي گيرند . حالا ببنيد !!
اگر برنامه ناقلين کوچی تكميل شد و كوچي ها در تمام نواحي شمالمی و شمال جاي يافتند عاقبت اش چنين خواهد بود ، لکد مالی باغ و حاصلات و چرگاه هر روز جنگ و خونريزی با کو چی ها ! باد از برنامه اسکان کوچی های جاهل آفت طبعی آور را کرفته شود اگر فردا دیر خواهد شد.

>>>   دیمکراسی بسیار یچال خوب جوز کرده هر نوع عذاب میتی ملت بتی بگذار چیغ پرته کوی فریاد ناله سر بزند .نانش تو بخور سر نوشت هم تو تعین کو بد بختانه یکمی اجازه بر امدن در جاده ها داده میشد که در افغانستان هم از دست واسکت های که در گرد گوشه خورده خواب هستند عندالموقع از سوراخ های برون شده کورکورانه ساحه در ظرف چند ثانیه محدود به دریای خون پارچه های گوشت تبدیل میکنند.
الله رحم کند این مکر نیرنگ و این نفاق افگنی شیاطین حلقه بگوش را از هر قوم قبیله و تبار که است بدرد های گرفتار کند که مرگ را به پول بخرد صحت را را چی میکنی الله برش سخت گرداند.
بیدار شوید او ملت شریف ای مداری ها شما را بنام های مختلف از جدا میکنند ولی هدف شان دانه دانه از بین بردن ملت و تربیه نسل های بعدی به جنگ های نیابتی است.الله به هدف شوم شان اگاه است .
باحترام


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است