ایتلاف زر و زور بالای نعش به خون افتاده مردم (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۱۹    ۱۳۹۷/۵/۱۵ کد خبر: 153422 منبع: پرینت

اینها ... در وجود باندهای تبهکار اقتصادی که در حدود هجده سال هست و نیست مردم افغانستان را تصاحب کردند برای ادامه حفظ قدرت و ثروت دست به دامن پدر مافیایی کشور، بنیانگذار فساد و مروج کننده اخلاق فساد حامد کرزی در افغانستان شده اند.

میراث زمامداری حامد کرزی برای مردم افغانستان فساد، فقر، بیکاری، معتاد شدن چهار میلیون انسان به مواد مخدر، احیا و تقویت گروه تروریستی طالبان و بالاخره تقلب در انتخابات که نتیجه آن حکومت فاسد، ناکارآمد و تک قومی اشرف غنی احمدزی می باشد.

اکنون که اشرف غنی احمدزی در تضاد درون قومی پشتون های قندهار را از مرکز قدرت به حاشیه قدرت رانده است حامد کرزی را به آن واداشته است که دوباره درپی احیای قدرت پشتون های قندهار محور برآید و از وجود کرگسان و لاشخواران معامله گر استفاده ابزاری نماید.

این مجموعه در طول مدت زمانی که در قدرت بوده است برای مردم افغانستان چه کرده که بعد از این بکند بنابراین درد این مجموعه درد قدرت و ثروت است نه درد مردم افغانستان.


ایتلاف ملی افغانستان حامد کرزی



حسن علی عدالت

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کرزی
ایتلاف ملی
نظرات بینندگان:

>>>   Mansoor Badry
یکی از ریش سفید های جهان دیده به ببرک کارمل مشوره داده بود که مجاهدین به پول ضرورت دارند ، به آنهاپنهانی پول بدهید ، اگر از شرم تسلیم نشدند ، جنگ در برابر دولت شما نمی کنند . ۹۰% مجاهدین پول دولتی می گرفتند و در امنیت دولتی به نام گروپ پروتوکول مشهور بودند . امروز هم همان مجاهدین پروتوکولی به پول ضرورت دارند!

>>>   Salam
تمام لاف و گزافه گويى ها از سوى تيكه داران قومى و بعد مى روند و به دامن كرزى پناه مى برند . اين است اخلاق مسؤوليت اينها .

>>>   Saboor Raheel
برداشت من اینست که حامد کرزی کرزی این عالیجنابان را به امید .... قچ نگه می دارد. این افراد چنان سقوط کردگی استند که به بوی چوکی چشم به بسته به خانه شیطان هم می روند. اینها سودای ملت و مردم ندارند.

بیایید تنها جمعیت اسلامی و بقایای حوزه جهاد و مقاومت را نظر بگیریم. آیا اینها هرگز هم بین خود کدام «ایتلاف» ساخته اند که اهداف مشخصی استراتیژیک و شریفانه یی به نفع مردم را در نظر داشته باشد؟ آیا جمعیت در بین خودش کدام ایتلاف روی مصالح مشترک شان ساخته اند؟ آیا صلاح الدین، اسماعیل خان، قانونی و عطا گاهی هم کدام گردهمایی یی داشته اند که بحث و فحصی در مورد خواستها،‌ نیازها و اهداف مردم شان بودده باشد؟‌‌ آیا اینها مردم شان را می شناسند؟ آیا می دانند که این مردم در کدام جغرافیا زندگی می کنند و نیازهای محیطی شان چیست و با کدام مشکلات امنیتی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی روبرو اند؟‌ آیا اینها محصول جامعه و به فکر جامعه اند؟‌ آیا جمعیت اسلام منحیث یک حزب اهداف مشخص خود نسبت به مقوله سیاست و اقتدار سیاسی روشن ساخته است؟‌

اگر کسی پاسخ سوالات بالا را بلی می داند، لطف کند و توضیح بدهد که چگونه. اگر منفی می داند،‌ پس ایا نمی شود نتیجه گرفت که این جمع به دنبال چوکی و اهداف شخصی خود به دنبال کرزی جمع می شوند. هریک تصور می کند که از دربار و دنبال و دم کرزی به اینها چیزی می رسد. به سخن دیگر اینها هریک به گونه انفرادی به کرزی بسته همبستگی دارد نه بین خود و نه روی اهدافی که بدون کرزی بتوان آن را بازشناخت.‌

خصوصیت دیگر اینها قراضه‌گی آنهاست. محفل اینها تداعی کننده قبرستان موترهای قراضه - Junkyard است. با این تفاوت که یکی زیر سقف است و دیگری در هوای آزاد.

>>>   Amin
من از ينكه اينها هر روز نزد مردم خورد وخمير وبي آبرو ميشوند ناراحت نيستم . هرقدر اينها زود تر از صحنه بروند و ريشه كن شوند بنفع جامعه است حتي اگر با رفتن اينها تمام مقامات واختيارات بدست فاشيست ها بيفتد بازهم يك مرحله كار جلو رفته است.
3

>>>   همه چهره های شناخته شده که دست های شان با خون 65 هزار کابلی رنگین است.
اختلاس، دزدی و غضب زمین ها و دارائی عامه شغل دائمی این جنگسالاران است.
هنوز هم شکم اینها سیر نمیشود.
چشم کور جنگسالاران را
یا قناعت پُر کند یا خاک گور

>>>   اوبچا گوشه شوین بگریزین که اینجا چند نفرجمع شده

>>>   جرگه قاتلان ملت برای نابودی بازمانده های دوره قبل

>>>   قسم بخدا است اگریکی شان درغم مردم باشند اینها مردم را دربدرکرده است صرف درغم کسب چوکی وقدرت میباشند یکی تانرا هم کارنداریم این خانه های مجلل واین دارائیها را ازکجا کرده اید یک کمی با وجدان تان مکث کنید نزد خداوند ج میروید چی جواب میدهید اگرمردم را فریب داده میتوانید خداوند ج را خوفریب داده نمیتوانید وای بحال شما بیچاره ها دلم برایی تان میسوزد جمع کرده میروید آخرش کفن هم درشک است

>>>   خاموش :
ایتلاف های خون خوران در کشور ما سابقه چندین ساله دارد واین ایتلاف ها تاکنون هچ جای رانگرفته اندونه میگیرد ایتلاف های امروزی که شکل میگیرد ایتلاف های تبهکاران ،جلادان خون آشامها، مافیاهای غاصبین زمین ، پودر ، قاچاقبران انسان ، آدم ربایان بیوقار ،ترورست های گرگ صفت بیش نیستند این خفاشان که امروز دور هم در بلدینگ های مجلل وکاخ های در باری محفل خوش گذرانی راترتیب اعیاشی وفواشی مینمایند وخودرا نماینده گان مردم معرفی مینمایند برسر خود ریشخند وپوسخند میزننداین ها در طول ا8 سال که در اریکه قدرت بودن برای این وطن ومردم چه کردن که حالابکنند جز زراندوزی از راه های حرام ونامشروع دیگر کدام دست آورد ندارندآزمودهرا آزمودن دیگر خطا است مردم باید از این ویروسهای چرکین دیگر دوری نمایند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است