راه آسان بهشت رفتن از دیدگاه مذهب وهابیت
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۳    ۱۳۹۷/۵/۱۴ کد خبر: 153401 منبع: پرینت

از نگاه تعلیم مذهب وهابیت بهشت رفتن بسیار ساده و آسان است و نیازی به تجسس و ریشه یابی ندارد و آن اینکه هرکه وهابی است بهشتی است و هرکه و هابی نیست واجب القتل است و قتل کسانیکه وهابی نیستند باعث رفع گناهان و مقام شامخ در بهشت می گردد.

از آنجاییکه مذهب وهابیت با رنگ و بوی سیاسی ایجاد گردیده و در خدمت تحکیم پایه های قدرت آل سعود هستند و بسیاری از کشورهای عربی بشمول عربستان سعودی دارای پیروان شیعه مذهب هستند بنابراین مفتی های وهابی با اتفاق نظر شاهان آل سعود در قدم اول پیروان مذهب شیعه را تکفیر کردند و شاید در 90 درصد متون مذهبی وهابیت، شیعیان تکفیر شده باشند و راه بهشت با کشتن شیعیان نشان داده شده است.

اکنون که سعودی ها در اوج اختلافات با ایرانی ها به سر می برند انتقال مرکز وهابیت از کشورهای عربی به افغانستان یکی از اهداف کشورهای عربی در راس عربستان سعودی است افغانستان که سال‌ های سال دارای مدارای مذهبی بود اکنون بیش از هر وقت دیگر در معرض فروپاشی ساختار مذهبی قرار گرفته است. تعلیمات مدارس دینی و حتی موعظه‌ های دینی وهابیت و تروریزم را تشویق می نمایند.

گرچه راه بهشت رفتن شیعه ها در افغانستان با کشتن اهل تسنن میسر نمی گردد و در نزد اهل تشیع کشتن اهل تسنن باعث بسته شدن دروازه بهشت و رفتن به دوزخ می گردد اما متاسفانه قتل عام دو روز گذشته شیعیان گردیز نشان داد که مرکز تجمع شیعیان به صورت منظم، سازماندهی شده و پی در پی مورد حمله قرار می گیرند و حکومت در دفاع از پیروان مذهب تشیع کاملا شکست خورده است.

اکنون فقط یک راه باقی مانده است که اگر پیروان مذهب اهل تسنن علیه وهابیت و تروریزم بسیج نشوند و مدارای مذهبی را تبلیغ ننمایند آنگاه فجایع بیشتر و غیرقابل کنترلی در انتظار مردم افغانستان خواهد بود.

حسن علی عدالت


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
وهابیت
افغانستان
عربستان
نظرات بینندگان:

>>>   محترم صاحب حسن علی عدالت هرچند نوشتار شما روشن وشفاف است اما یک لفظ مذهب که برای وهابیت اوردید بنظر اینجانب اشتباه است. باید بپذیریم وهابیت مذهب نیست یک فرقه منحرف وخارج از دین مبین اسلام است .دین مبین اسلام فقط د ارای دو مذهب تسنن وتشیع است ومذهب اهل سنت عزیز وگرامی چهار مذهب حنفی شافعی حنبلی و مالکی دارد که پذیرفته شده دربین جمیع مسلمانان جهان میباشد.بنا"در بین جمیع مسلمانان فرقه وهابیت هیچ جایگاهی ندارد وساخته تفکرباطل استعمار است.
رفتار منحرفانه وضد انسانی حکام عربستان سعودی وایجاد جنگ وخونریزی وکشتار مسلمانان مظلوم یمن وبحرین ساخته همین تفکر انحرافی وهابیت است که رفتارشان همانند صهیونیستهای کودک کش وظلم به مردم فلسطین است.
این تفکر انحرافی امروز باصرف دالرهای نفتی در پاکستان وافغانستان به تربیه ملاهای خود فروخته مصروف تفرقه در بین مردم مسلمانان هستند و روحانیت عزیز واگاه ودانشمند همچون گذشته با وحدت وهمدلی اجازه تفرقه به وشکاف را به این ازخدا بخبران ندهند .امروز برهمه مسلمانان فرض است در برابر این فرقه انحرافی بپاخیزند چون وهابیت باهردو مذهب راستین اسلام( تسنن وتشیع )دشمنی دارد.
داکتر عبدالرب آچکزی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است