برادران غنی و رولا لبنانی بار دیگر وحشت آفریدند
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۸    ۱۳۹۷/۵/۱۴ کد خبر: 153398 منبع: پرینت

آیا کسی می داند که انسان های بافرهنگ و متمدن با انتحار و انفجار و کشتار بی رحمانه ی انسان های بی گناه چه رابطه و مناسبتی دارند؟

هنوز بحث های داغ روی حرف های ناب و بی بدیل رولا لبنانی متفکر اول جهانی و کشاف سرشماری جدید و فرهنگ عالی و تمدن و عامل صلح و ثبات درکشور ما و راهنمای سیاسی غنی در رسانه های اجتماعی جریان داشت که همان برادران بافرهنگ و متمدن رولا لبنانی در شهر گردیز به خانه خدا حمله بردند و ده ها انسان بی گناه هموطن ما را حین ادای نماز و هنگامیکه برای ادای فریضه ی اسلامی و سجده به خداوند صف بسته بودند کشتند.

آیا کشتار مردم بی گناه هنگام ادای نماز در شهر گردیز پکتیا نشانه ای از فرهنگ عالی و تمدن است؟
حالا متفکر اول جهانی و کشاف فرهنگ عالی و انسان های متمدن و صلح و ثبات رولا لبنانی و راهنمای سیاسی متفکر دوم در این مورد یعنی برگشت به صلح و ثبات چه ارشاداتی خواهد داشت؟

محمد اسلم سلیم


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
انتحاری
گردیز
اشرف غنی
رولا غنی
نظرات بینندگان:

>>>   خوب اول ...... مزدور دال خور ابن كشور را اداره ميكرد
حال لبناني هاي كه از رها ..... بدنيا امده از بدبختي صاحب فغانستان شده

>>>   این ها از دین اسلام چیزی حالشان نیست این ها در کوه های هند گاو ومیمون می پرستیدن اینها نمی دانن خدا چیست اسلام چیست تمدنشان خلاصه شده در اینکه مثل خر انسانهای بی گناه را بکشن به همی خیال باشن که می توانن سرزمین مارا از ما بگیرن
زنده باد خراسان بزرگ.

>>>   این زن .... یهودی چشم پت دان واز گپ می زند رولا غنی یک یهودی .... است چی می فهمد از این کشور و با فرهنگ وبی فرهنگ آن.
اریانفر

>>>   زیاد این زنک را لبنانی نگوئید، زیرا لبنانی گفتن باعث این می شود که ما فراموش کنیم که ایشان یهود و از دشمنان سرسخت مسلمین هستند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است