توصیه به رولا: بزرگتر از دهنت حرف نزن!
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۸    ۱۳۹۷/۵/۱۴ کد خبر: 153391 منبع: پرینت

اظهارات اخير رولا غني ضمن آنكه از يک طرف تاختن به اسلام و ارزش های اسلامي است از سوي ديگر توهين بشدت عقده مندانه به ساير اقوام ساكن در افغانستان است.

از اينكه هموطنان پشتون ما مردمانی با فرهنگ باشند و هستند همه بايد خرسند و خوشحال باشيم اما اين خانم مسيحی فراموش كرده است كه ديگران نيز تاريخ بشدت زرين دارند كه تمام سر و ته مسحيت را رقيبشان حساب نمی كند.

برای اين بانوی پروژه مدار و مسيحی توصيه می شود كه حرف بزرگتر از دهن اش نزند زيرا اين مردم هرچی دارد يا ندارد مشتی محكمي دارد كه بارها و بارها بر دهان بيگانگان كوبيده اند و خواهند كوبيد.

سید میثم احسانی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
رولا غنی
ارزش اسلامی
نظرات بینندگان:

>>>   رولا مسیحی باید بداند که اسلام و مسلمانان هرگز ذلت نمی پذیرند.

>>>   او در اظهارات اش چه گفته است؟
آیا او گفته است که زنده باد قوم یهود و مسیحی با شهامت پشتون افغانستان؟

>>>   به نویسنده متن باید یاد اوری کرد که بانو اول چیزی رانه ګفته که توهین به اقوام غیری پشتون باشد انچه ګفته حقیقت روشن از افتاب است سالهای ۱۳۷۱ رابه یاد دارم که شهر کابل را همین غیری پشتونها به چندین حکومت تقسیم کرده بود وشهر کابل را به ویرانه تبدیل کردند همه دار ونه دار این شهر را به یغما بردند وسایط اموال منقول وغیری منقول را چورکردند زمین های ملکیت عامه را غصب کردند به هزارها میلیارد افغانی به پشتوانه را چاپ وبینی خود تقسم کردند میخ کوبیدنها رقص مرده زایمان زن ودها جنایت دیګر درحق این مردم بی چاره روا داشته اند بعد ازطالبان قدرت در دست همین غیر ی پشتونهاه قرار ګرفت که شاید هر وجدان بیدار قضاوت داشته باشیند که این همه شهرکها وتلویزونها ازهمین غیری پشتونها بوده که از پول حرام ساخته شده اند قلم از جنایت این غیری پشتونها عاجز اند دراشغال افغانستان عزیز همین غیر ی پشتونها پش قراولان امریکا بود
ګیلانی

>>>   امروز با تاسف پشتونیزم تبهکار از قوم شریف پشتون در سطح جهان بحیث مردم نامتمدن، خشونتگرا، قانون گریز، فاسد، قاچاقچیان مواد مخدر، تروریست پرور و طالب پرست، انتحارگر، ویرانگر و اجیر در دست قدرت های خارجی ترسیم کرد. سخنان بی بی گل اوج ترس و زوال روایت پشتونیزم را نشان می دهد این خانم تلاش می کند که خاک بر چشمان تیز بین جامعه جهانی که خود در افغانستان حضور دارند و همه چیز را می بینند بیاندازند.

او از یک طرف می کوشد که تقصیر مدیریت ناکام شوهرش را به گردن دیگران بیاندازد و از طرف دیگر از پشتون یک چهره متمدن، قانونمدار و خشونت ستیز، اکثریت قومی و صاحبان اصلی به جهانیان معرفی کند و بار مسوولیت خشونت ها، انتحار، انفجار و ویرانگری را به گردن اقوام دیگر بیاندازد.

>>>   آقای ګیلانی خیلی بی چشم و رو هستی و همین طور خیلی پررو و خودخواه هستی و در نبشته ات تفکر فاشیستی پیدا میشود فکر میکنی همه چیز باید برای قوم خودت باشد اگ شهرک ها و تلویزیون هایی برای اقوام دیگر مشاهده کردی چشم دیدن آن نداری چون انحصار طلب و تمامیت خواه هستی متاسفم برای این تفکرهایت به نظر من همین افکار کشور را به آشوب و جنګ میبرد.

>>>   آقای ګیلانی فکر کردی هرچه برای قوم تو باشد از دزدی و جنایت و تقلب جور شود حلال است ولی سرمایه های مردم بومی تاجیک و هزاره که بعضی اوقات هم توسط کوچی ها غصب شده است مال حرام میشود؟ کمی بشرم و از خدا طلب توبه گو


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است