داعش از نیروهای امنیتی باارزش تر است؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۴۳    ۱۳۹۷/۵/۱۱ کد خبر: 153337 منبع: پرینت

سخنگوی طالبان گفته است که طالبان در درزاب جوزجان به جنگجویان داعش شکست سختی را تحمیل کرده است او می‌گوید که یک گروه 150 نفری از سران و جنگجویان داعش که در محاصره مجاهدین امارت اسلامی قرار داشتند توسط چرخبال‌های حکومت نجات داده شدند.

نیروهای امنیتی جوزجان ادعا کرده‌اند که این گروه 150 نفری جنگجویان داعش که در جنگ با طالبان شکست خورده بودند به نیروهای امنیتی تسلیم شده‌اند.

اکنون پرسش اساسی این است که بارها در فاریاب، جوزجان، قندوز، غزنی، ارزگان، هلمند و... شاهد بوده‌ایم که نیروهای امنیتی روزها بلکه هفته‌ها در محاصره طالبان قرار داشتند اما چرخبال‌ های حکومت هیچگاه آنها را از معرکه نجات ندادند اما برای نجات جنگجویان داعش از محاصره طالبان چرخبال‌های حکومت مانند برق سریع عمل کردند و آنها را از محاصره نجات دادند.

محمد نسیم حعفری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
داعش
نیروهای امنیتی
دولت افغانستان
نظرات بینندگان:

>>>   بله این خبر حقیقت دارد، بنده بارها اعلام کردم که پروژه داعش توسط اشغالگران و غلامانشان در افغانستان به وجود امده است ، خدا میداند که اشغالگران و غلامان حلقه بگوش شان چه خواب های برای مردم مظلوم افغانستان دیده اند ، مردم هوشیار باشید ،
حبیب الله یوسف زی

>>>   قابل تامل است اين گپ

>>>   بالاخره كليم امريكا ومزدوران انها از اب درامد واين دزدان با بشتاره كير امدند و حالا صد فيصد معلوم شد كه داعش در افغانستان يك بروزه اى امريكايى و مزدوران انهاست .

>>>   اکثر رسانه های ملی و بین‌المللی و همچنان شبکه های اجتماعی این خبر را تصدیق کرده اند که در حدود 154 نیروی داعش که در محاصره طالبان در آمده بودند بشمول سرکرده های آنها توسط قوای مسلح افغانستان نجات داده شده اند.

گرچه بعضی مقامات امنیتی پایین رتبه می گویند که داعش تسلیم نیروهای امنیتی کشور شده اند اما داعش با طالبان نزدیکتر است نسبت به دولت افغانستان در بسا موارد در یک جبهه علیه نیروهای امنیتی و مردم افغانستان جنگیده اند همین دوسال پیش در قتل عام مردم هزاره در میرزاولنگ در یک سنگر متحد قرار داشتند و فرق آنها فقط در بیرق سفید و سیاه آنها است وگرنه اکثرا در افغانستان طالب داعش است و داعش طالب.

حالا که نیروهای امنیتی افغانستان با داعش ایتلاف کرده اند اسرار و معمایی است که مشکل است کسی بتواند به آن پی ببرد ده ها بار نیروهای امنیتی افغانستان در محاصره طالبان از بین رفته اند و متحمل سنگین ترین تلفات شده اند هیچگاه به این سرعت نیروهای مسلح افغانستان به کمک هم مسلکان خود نشتافته اند و واقعا این چه معجزه و معمایی است که نیروهای مسلح افغانستان داعش را از چنگال مرگ نجات می دهند؟

حسن علی عدالت

>>>   نيروهاي امنيتي تحت قومانده شوراي امنيت شخصي است. انتقال داعشيان از يك منطقه به منطقه ديگر و گسترش اين گروه از اول بهمين شورا نسبت داده ميشود. ريس ان همه كاره دولت با اختيارات عام و تام است. امكان اين ميرود كه بخاطر خدمات خسته ناپذير خود به (؟) ريس جمهور آينده باشد. البته اگر حكمتيار برايش اجازه بدهد.

>>>   انها فرزنذ افثان /ایتها فرزتذ ذلبتذ امریکا /انگلیس اند غرق از نجاتا به محاست

>>>   بسیار عجبیب است و پشت پرده قطعا بوی خیانت میاید چون داعش به هیچ وجه از عقاید تکفیری خود کوتاه نمی آید فقط شاید چند روز تظاهر نماید اما آخر جنایت خود را در وقت اضافه انجام میدهد و انفجار و انتحار میکند الآن دولت عراق و سوریه با مشکل هسته های خفته داعش مواجه شده است حتی بعد از پاکسازی هنوز تفکرات داعشی در میان خود و پیروان آنها نفوذ دارد و جنایت ها تکرار میشود.

>>>   انها فرزند افغان اند اینها غرزندان دلبند امریکا اتگلیس پس فرق ازکجا تا به کجاست داعش را ازعراق تااینجا به بسیار تکلیف اورده اند
زهره اتمر از دبی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است