همایون قیومی آمریکایی بجای همه برکنار شده ها
 
تاریخ انتشار:   ۲۳:۳۶    ۱۳۹۷/۵/۱۰ کد خبر: 153312 منبع: پرینت

براساس حکم ریاست جمهوری، محمد همایون قیومی، مشاور ارشد رییس جمهور در امور زیربناها و سرپرست وزارت مالیه، برعلاوه وظایف فعلی‌اش، به صفت نماینده خاص رییس جمهور برای کشورهای ازبکستان، تاجیکستان، ترکمنستان و قزاقستان، گماشته شده است.

اسپوتنیک نوشت: مشاور رييس‌جمهور در امور زيربنا، سرپرست وزارت ماليه و نماينده فوق‌العاده در امور كشورهاي آسياي مركزي، وظایف جامع‌الکمالاتی به نام همایون قیومی است.
قیومی اگر استعداد انشتین، ظرفیت افلاطون‌ و تجربه ارسطو را هم داشته باشد، بازهم از پس این وظایف و مسوولیت‌های سنگین بر نخواهد آمد.
دکتر غنی بخشی از کار حکومت‌داری را خود پیش می‌برد، بخش دیگر را به آقای قیومی واگذار کرده است. یعنی در افغانستان دو عقل کل وجود دارد که هر دو پرورده دانشگاه‌های امریکا هستند. دیگر هرچه آدمی است فاقد توانایی و مدیریت می‌باشند!

در متن حکم ریاست جمهوری که توسط محمد اشرف غنی، امضا شده، آمده است: "به منظور تحکیم هرچه بهتر روابط با کشورهای ازبکستان، تاجیکستان، ترکمنستان و قزاقستان تعیین داکتر محمد همایون قیومی مشاور ارشد رییس جمهوری در امور زیر بناها و سرپرست وزارت مالیه برعلاوه وظایف فعلی شان به حیث نماینده خاص رییس جمهوری اسلامی افغانستان برای کشورهای فوق الذکر باحفظ حقوق و امتیازات فعلی مندرج فرمان شماره (۳۵) مورخ ۱۳۹۴/۴/۲۲ ریاست جمهوری ا.ا منظور است".

کد (10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
همایون قیومی
شاکر کارگر
نظرات بینندگان:

>>>   شاکرکارگرچی شد

>>>   اگر کسی واقعا کار کند پدرش این وظایف را به صورت درست انجام داده نمیتواند اگر صرف نام باشد حالا شما مرا که یک بسیواد هستم ریس کره زمین تعین کنید باز هم کار کره زمین تکان نمیخورد وهرکس کارش را انجام میدهد ولی فرق آن این است که مه شاید هیچ خبرنباشم که کی به کجا , چه وقت , باکی چه میکند , حالا هم این آقا به نام درست است ولی از هیچ چیزخبر ندارد اگر از او پرسان کنید که شب چه خورده اگر گفت انشتین ثانی است
مجاهد امینی فرخاری

>>>   خوب شد كارگر فاسد و بداخلاق منفك شد آبروى افغانها را برده بود با عياشي و بدكارگى


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است