غنی کمرش را برای انزوای ملاتره خیل بسته است
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۲۸    ۱۳۹۷/۵/۱۰ کد خبر: 153288 منبع: پرینت

کسی مثل ملا تره خیل که هم ملا باشد و هم فرمانده و هم وکیل باید به حکومت و رییس جمهور هشدار بدهد.

زورگویی اینها از آدرس دین و مذهب و خدا مرا یاد هامون های معبد آمن هوتب در دوره ی فراعنه می اندازد طوری آدم می کشند و زور می گویند که کسی به این راحتی آب نمی خورد اصلا عادت کردند که به خود حق بدهند و زور بگویند یعنی تا جایی پیش رفته اند که به اصطلاح عوام سر رییس جمهور هم جمپ نمی گیرند.

حالا اشرف غنی کمرش را برای انزوای ملا تره خیل بسته کرده است در آنطرف شهر هم تعدادی جمع شدند به هواداری از ملا تره خیل که اسلام در معرض خطر افتاده و هر چی دم دست شان آمده می سوزانند و سرک ها را هم می بندند کسی هم نیست که برایشان بگوید جنابعالی! ملا تره خیل که دین نیست، اسلام نیست، هر کسی که یک لنگی شانزده متره دور کله اش پیچاند و سه قبضه ریش را آویزان زنخ مبارکش کرد که نمونه های آیات قرآنی نمی شود ولی کو گوش شنوا.

بنظر من مقابله با این موجودات در سایزهای مختلف باید در یک برهه و شرایطی آغاز شود یک زمانی رهبران می آمدند و بصورت تفریحی می کشتند و تجاوز می کردند و فعلا بعنوان خدایان زمینی توسط عده ای جاهل پرستش می شوند و حالا هم نوچه های رهبران مثل اینها تعدادی در پغمان تعدادی هم در ده سبز و برخی هم در سر کوتل خیرخانه و درالاامان و شهرک امید سبز به غصب و تاراج و چور زمین های مردم برآمده اند اگر بپرسید که شما اینهمه سرمایه را از کجا پیدا کردید جواب منطقی نمی دهند بلکه با هاوان و داشکه و توپ و تانک علیه شما لشکر کشی می کنند.

مهدی ثاقب


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اشرف غنی
ملاتره خیل
نظرات بینندگان:

>>>   Khorosoni
دوستان وعدالتخواهان همسنگر!!
هوشیار باشید فاشیزم ارگ میخواهد " تره " را با انسان مالچه کند !
از نیرنگ فاشیزم که میخواهد توطیه حذف لطیف پدرام را از لست کاندید شدن با یک سناریوی قبلا ساختگی "تره خیل" باخبر شوید که میخواهند این هردو را قاطی کنند ، ارگ با این سناریوی شرم آور به این به این فکر است که ن گویا برای یرقراری عدالت برای شان تاجیک ، اوغان کوچی فرق نمیکند .
بیخبرازاینکه اکثرباشندگان این سرزمین بافرهنگ از قوم " تره" نیستند .

>>>   مهدی خان, تنها ملا تره خیل نی بلکه تمام زوزمندان در شمال جنوب شرق و غرب کارد را به استخوان مردم رسانیده اند. شما از هواداران شمال استید ولی فرق بین ملا تره خیل و زور گویان شمال منطاقاً وجود ندارد اینها هم میگویند ما زور داریم و آنها هم میگویند که ما زور داریم. پس صرف سی میلیون نفوس کشور گنهکار است که در این کشور بنام جنگل حیوانات وحشی زنده گی میکنند و روزانه طعمه این حریصان میشوند.

>>>   انشاء الله بزودی تمام جنایتکاران ودزدان را به سرنوشت اعمال شان میرساند چون این خواست مردم است

>>>   زور و زر و تزویر در ملا تره خیل و امثال او نمود دارد. این گونه افراد باید نابود شوند تا مردم از شر فاکتورهای آنان نجات پیدا کنند.

>>>   ملا تره خیل نه تنها که قاچاقبر است در مدرسه اش طفلان و جوانان پشتون را جمع کرده درس ترورستی و انتحاری میدهد سلاح های غیر قانونی بیشتر در اختیار دارد غصب ده ها جریب زمین را در شهر کابل با زور غصب کرده و در ساحه کابل جدید زمین های دولتی ره همین ملاه تره خیل غصب کرده بدرجه دوم الله گل مجاهد دارای جنگ افزار غیر قانونی میباشد و زمین را در کابل جدید غصب کرده و فروش کرده اند و حتی از داش های خشت پزی هم ماهانه پول بزور سلاح های شان همین دو خاین میگیرند ملا تره خیل دو موتر پولیس را در ناحیه سوم توسط افراد مسلح غیر قانونی اش به اتش کشید و چندین پولیس را مجروح کرده است در سر چوک نزدیک مسجد پل خشتی دوباره چند انسان را بدون موجب قتل و زخمی کرده است قابل پرسش اینست که ملاتره خیل این مقدار پول و سرمایه خانه مجلل و سرای و موتر و باغ و زمین را از کجا کرده است همچان الله گل مجاهد جنگسالار غاصب زمین جدن قابل سوال است و برادر زاده های ملاتره خیل اختطاف چی در ناحیه دوازدهم هم قابل دقت ارگانهای مربوط امنتی است.

>>>   Hamidullah Hamid heeft een video gedeeld.
اگر کلمرغ غنی بخواهد با نمایشِ مضحکِ مقابلهِ دروغینش با ملا تره خیل، مردم را فریب دهد و قومگرایی اش را ماست مالی کند، ملا تره خیل یک ملا تره خیل نیست، هزار ملا تره خیل است که باید بازجویی و دادگاهی شوند: (زرداد، کامران علیزی، جمعه خان همدرد، فاروق وردک، زاخیلوال، گلبدین، دارودسته کرزی، ضیاالحق امرخیل، یوسف نورستانی، اکلیل حکیمی، ستانکزی، حنیف اتمر.... و الی خود کلمرغ و به صدها افغان (پشتونِ) چپاولگر، فاسد، و جنایتکارِ همکاسه اش)


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است