دختر 16 ساله بازداشت شده داعشی است؟ (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۴۳    ۱۳۹۷/۵/۱۰ کد خبر: 153284 منبع: پرینت

یک دختر 16 ساله از ولسوالی بهسود ننگرهار توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده است که گفته می شود عضو گروه داعش می باشد.
سخنگوی والی ننگرهار گفته است، این دختر که «خدیجه» نام دارد، در تحقیقات ابتدایی به جرم خویش اعتراف کرده و تاهنوز مورد تحقیقات و بازجویی قرار دارد.
هرچند ممکن است این دختر زیر شکنجه های جسمی و روانی اعتراف به عضویت در گروه داعش شده باشد اما لازم است تا کمیسیون حقوق بشر و ریاست امور زنان ولایت ننگرهار تحقیقات لازم را بعمل آورده و نتیجه تحقیق را به اطلاع رسانه ها برسانند.
کد (10)


دختر 16 ساله بازداشت شده داعشی

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
دختر داعشی
ننگرهار
نظرات بینندگان:

>>>   حتماً شنیده که در گروه داعش جهان نکاح رواج است . خود را برای آن آماده ساخته و برای جهان نکاح میرفته.

>>>   باور شدنی نیست که دختر افغان با وحشی های داعش باشد به خاطر اینکه زن دختر نظر به عنعنه کشور نمی تواند این قدر قدرت داشته باشد
داعش از ما نیست
مطمین که در قبال ان تهدید باید موجود باشد نزد داعش زن حیثیت یک حیوان را دارد و صرف از ایشان برای شهوت رانی استفاده مینماید انهم به زور
احمدی از کابل افغانستان

>>>   خواهر ناراضی غنی وکرزی است.

>>>   حتما قومندانی یا کسی او را میخواسته و دختر نخواسته بعد گفته که این داعشی است

>>>   ای بیچاره دیگه خدا داند که حالا در چند جای مورد تحقیق و بازرسی قرار بگیرد.
اول ریاست امنیت و قوماندانی امنیه و قوماندانی قوای سرحدی و ریاست سارنوالی و ریاست محکمه و ریاست حج و اوقاف و ریاست مهاجرین و مقام ولایت ننگرهار مورد بازرسی و تحقیق قرار میگیرد.
بعد از آن که تحقیقات اولیه در آنجا پایان یافت، به کابل انتقال داده میشود و درینجا در وزارت های مربوطه مورد باز پرسی و سوال قرار میگیرد.
در نهایت مورد عفو رییس جمهور قرار میگیرد، اما رییس محابس زنان کابل موافقت نمی کند و میگوید که اقلآ باید یک ماه حبس را او در محبس زنانه کابل تیر کند و بعد از آن مورد عفو قرار گیرد.

>>>   صورت این دختر بدون پوشش نمایش داده شده پس نتیجه می گیریم که داعیشی درکارنیست اگر داعیشی بود که صورتش را نشان نمی دادند تاحالا عنس حقانی مشهورترین تروریست دونیا را حکومت اسلامی افغانستان ای قسمسی واضع وشفاف نشان نداده بود

>>>   زنان متحجر نیستند ،زنان مجبور ساخته میشوند ،زنان قربانی جنگها اند ،زنان را حمایت کنید که اینها فرشته های اند که ما مردها بر آنها همه قهرو ظلم را روا داشته ایم و حالا نقش داعش را برآنها داده ایم .
با احترام
رادمنش


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است