برترین ها در میان اعجوبه های بحران در جهان (عکس)
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۲۳    ۱۳۹۷/۵/۸ کد خبر: 153210 منبع: پرینت

اینها با این سایزها و ابعاد گوناگون دولتمردان کشورمان افغانستان هستند.

در ابتدا خواستم اینها را با چنگیزخان مغول مقایسه کنم اما دیدم این بی انصافی در حق چنگیزخان است درست است که چنگیز خون بسیاری از انسان ها را ریخت اما برای اعتلای امپراتوری مغول ها در سطح جهان بسیار کوشید اما اینها چه کردند؟ غیر از ریختاندن خون مردم افغانستان و از دست دادن استقلالیت و اراده ی سیاسی حکومت هیچ کاری نکردند.

خواستم اینها را با هیتلر مقایسه کنم اما باز هم دیدم این موضوع بی انصافی در حق هیتلر است هیتلر فاشیست بود اما برای همین تعصب تلاش می کرد تا مردمش برترین های دنیا باشند ولی اینها چی نه تنها برای ملت خود کاری نکردند بلکه تا توانستند ملت را به تباهی و مردم خود را به نام های مقدس و ارزشگرا به نابودی کشاندند.

اینها غیرقابل مقایسه هستند. برترین ها در میان اعجوبه های جنگ و بحران در سطح جهان هستند که هیچ دستاوردی غیر از تباهی مردمشان نداشتند.


سران ایتلاف ملی افغانستان



مهدی ثاقب

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سران ایتلاف
رهبران
نظرات بینندگان:

>>>   بلی درست گفتی مگر اینها تعداد کم شان است

>>>   مهدی صاحب خیلی بهتر نوشتید. بقلم ات بر کت. اګر از کمونستها سوال شود که حاصل اقلاب تان چیست خواهد ګفت هیچ. اګر از مجاهدان سوال شود حا صل جهاد تان چیست خواهد ګفت هیچ. زیراکه دست اورد ندارد. فرموده شما ملت عظیم و غیرتی این سرزمین را بیچاره و غلام ساخت. در دنیا دربه در میګرده. جای برای شب تیر کردن خودرا ندارند.

>>>   واقعاشروفساد هستند خصوصا حامد کرزی فاسد ترین انها است.

>>>   دار دسته دوزدان!
کبوتر با کبوتر باز با باز
دوزد با جنایتکار همراز

>>>   شرم ملت هستند، همه شان بايد به مردم حساب جائيداد هاي به باد آورده خود بدهند.

>>>   خاک سیاه بالای همه شان ،همه از یک کاسه نان میخورند ،این ها همه خونخوار وظالم و. بی مروت هستند باید مردم فریب گرکسان خون آشام را نخورند ،این دسته دزدان ورهزان در زمان قدرت خود هیچ دستوردی نداشتند وفقط وفقط دالر جمع کردند اندوخته های بزرگ جمع کردند و خون مردم مکیدن ،مثال برازنده آن والی اعطا است که هیچ شرم وحیا ندارد ،باید این اشخاص وافرادبه میز عدالت کشانیده شوند
عبدالله ریحان

>>>   بهتر است اینها را نوکران امریکا بنامیم زیرا برای خوشنودی امریکا به هر ذلتی تن در میدهندمخصوصادولت مردان فعلی که در نتیجه امر جان کیری به قدرت رسیدند و ملت را فراموش کردند حالا در کوجه و بازار ناامنی روان است و چرت اینها خراب نیست زیرا خود در بین دیوار های کانکریتی قید کرده نه کسی آنهارا میکشد نه موبائل شانرا دزدی میکند و نه موتر شانرا و در بهای آن کشور را به امریکا و انکلیس میفروشند مثلا همین اکنون افغان فلم به انگلیس هدیه داده میشود

>>>   یک دست آورد دولت فعلی را برای ما نشان دهید بسیار خود دوستان گرامی؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است