یورش نیروهای امنیتی به مکتب افغان-ترک شبرغان
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۱۴    ۱۳۹۷/۵/۶ کد خبر: 153148 منبع: پرینت

نیروهای امنیتی وابسته به ولایت جوزجان دروازه ورودی مکتب افغان-ترک را به روی شاگردان این لیسه بسته است.
به گزارش شبکه ی اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper) مکتب افغان-ترک شبرغان از دیشب تاکنون توسط نیروهای امنیتی محاصره شده است و به کسی اجازه ورود و خروج نمی دهند.

مکتب ذکور افغان-ترک شبرغان از دیشب تا حال توسط نیروهای امنیتی ویا پولیس محاصره شده و به کسی اجازه دخول ویا خروج از مکتب را نمی دهند. به قول یک منبع موثق امروز صبح والی ولایت جوزجان با قوماندان امنیه به مکاتب ذکور و اناث شبرغان یورش می برند و هر دو مکتب را به زور بسته خواهند کرد. گمان میرود که موضوع در ۳ روز گذشته در جریان حضور والی جوزجان در کابل با دفتر معاونیت اول ریاست جمهوری و سفارت ترکیه نیز هماهنگ شده و مورد تائید شان قرار گرفته است.

نیروهای امنیتی دروازه ورودی مکتب افغان ترک شبرغان را بروی شاگردان این لیسه بسته است، گفته میشود دو روز قبل یک هیئت چند نفری برای بررسی این لیسه فرستاده شده بود اما از سوی مسئولین این مکتب اجازه ورود برای حیئت فرستاده شده داده نشده است

یک منبع که نخواست نامش ذکر شود گفت که پس از اینکه دو روز به هیئت اعزامی اجازه ورود به این مکتب داده نشد آنان مجبور شدند که دروازه ورودی را برای شاگردان این لیسه بسته نمایند.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
مکتب افغان ترک
نیروهای امنیتی
یورش
نظرات بینندگان:

>>>   تمام اش از دست دوستم است.
دوستم در بیانیه اش گفت که بعضی دختران مکتب در زیر چادری انگلیسی حرف میزدند و از من حمایت میکردند.حالا دولت دروازه این مکتب ها را میبندد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است