خطاب به سران ایتلاف: از سخنان انتقام آمیز بپرهیزید
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۵۶    ۱۳۹۷/۵/۶ کد خبر: 153144 منبع: پرینت

سران ایتلاف سیاسی جدید از گفتن سخنانی که از آن بوی انتقام می آید جدا بپرهیزند!

یکی از باصلابت ترین و قدرتمندترین چهره های ایتلاف نجات گفته است: اگر کار دیگری از دستشان برنیاید دست کم داکتر عبدالله را اجازه ی برگشت به قدرت نخواهند داد. این گفته ی آقای... از دوحال خالی نیست.

یا زور آزمایی مسالمت آمیز حمایتی _ مردمی است یا زور عریان. صورت اول بیانگر رقابت سالم و دموکراتیک با داکتر عبدالله است که همه آن را به فال نیک می گیریم اگر منظورشان وضع موانع برسر راه داکترعبدالله باشد این کارشان باز زیان های بزرگی را هم متوجه هردوی اینها و هم متوجه حوزه مقاومت خواهد کرد بنابراین از این نوع چلنج ها و سخنانی که از آن بوی انتقام می آید بپرهیزند.

به عقیده من این سخن رهبر ایتلاف جدید به معنی رفتن به سمت یک رقابت سالم با داکتر عبدالله است تا نشان دهد که نسبت به عبدالله پایگاه عمیق تر و محبوبیت بیشتر دارد هر چند داکتر عبدالله نتوانست از حوزه جهاد و مقاومت خوب نمایندگی کند و حق خود و حامیان خود را از گلوی تکنوکراتان قلدر و زورگو بکشد اما نفس صدای اعتراضی هرچند مبهم و مجهول او نسبت به داکتر غنی توانست تبر تیز سران ایتلاف سیاسی جدید را تیزتر کند.

محمد مدقق


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
سران ایتلاف
سخنان انتقام آمیز
نظرات بینندگان:

>>>   از حوزه فساد وشرارت خوب نمایندګی نکرد

>>>   محمد مدفق شما دارید به یک مُشت جنگسالار درس اخلاق سیاسی می آموزید. ازینها چیزی به دردبخور بور نمیشه.

>>>   عزيزم اين كشور مربوط به مردم حوره مقاومت و جهاد است كه شما انرا از روي جهالت و نابخردي جنگسالاران خطاب ميكنييد. نميدانم شما از كدام قماش مزدوران هستيد؟ آ س اي، عرب عجم زردها..... حياء داشته باشيد همين جنگسالاران به قول شما خانواده شما از تجاوز پنجابيها، پشتونهاي دوسوي مرز ،عربها،شورويها وامروز هم مبارزه شان در برابر اشغالگران ديگر ....كه ديگران از از انها با هديه ناموس شما وخاك شما به تحكيم قدرت وادامه حكومت شان تلاش ميكنند مبارزه مينمايند. عرق شرمساري را از جبينا در فضاي حاكميت مزدوراني چون ملاعمر، بن لادن،كرزي، غني ... خشك نميگردد

>>>   خاموش
برادر محترم نمتوان که آفتاب روشن را به دو کلک پنهان کرد من از گفتن مقومت سخت خجالت میکشم کدام مقاومت مفاومت که گاهی در زیز چتر روسه وگاهی زیر چتر امریکایی ها بیشرمانه ادامه دادید در زمانیکه همین جنگ سلاران وحشی صفت به کابل در یک معامله نگین در سال 1371 وارد کابل شدن به قتل ،غارت چور وچپاول دارای ها عامه شروع نمودن از پدر وپدر کلان خر نداشتن امروز ملیارددر هستند به یاد دارن مردم زمانیکه همین لاشخوران تفنگ دار وجنایت پیشه که با گروساخته شده امریکاه ، عرب وپاکستان بنام طالب به خاطرمنافع شخصی ،تنظیمی خود درجنگ ومناقشه بود ربانی بالای امریکایی ها از طریق مخابره وستلایت صدامیکرد خه خط اول رابمباردمان نماید که جلوپیشروی طالبان گرفته شودبعد از سقوط طالب نماهمین جنگ سالاران بار دیگر به دامن ودست بوسی امریکا وانگلیس هارفتند وسند فروش کشور را در بدل به قدرت رساندنشان دوبار به انه بیشرمانه دودسته تقیم نمودن وآنها را به کشور ما آوردن جای تعجب وافسوس است که از جریان های تاریخ یا بیخبرهستید ویا خود را به کوچه حسن چپ میزنید دفاع از جنگ سالاران روی سیاکردن است وبس


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است