عنوان عاریتی: ایتلاف دزدان و جنگسالاران
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۵۱    ۱۳۹۷/۵/۶ کد خبر: 153132 منبع: پرینت

این عنوان را از هواداران غنی به عاریت گرفته ام!

اخیرا یک "ایتلاف بزرگ ملی" در افغانستان با حضور جنرال دوستم، عطامحمد نور، لالی حمیدزی، ظاهر قدیر، محقق، احمد ضیا مسعود، صلاح الدین ربانی و... در شهر کابل اعلام موجودیت نمود.

هواداران رژیم و اعمال ناتو، غرب و پیروان مکتب طالب و داعش صاف وسچه آن را ایتلاف "دزدان و جنگسالاران "نام گذاشتند. دزد تادزد است و جنگسالار تا جنگسالار. رژیم غنی جنایتکار همین اکنون تمام قوای خارجی را بشمول آمریکا، اسراییل در افغانستان مستقر ساخته و دو دانه پروژه تروریستی آنها را به نام طالب و داعش حمایت می نمایند.

این رژیم بهترین سنگرداران ضد طالب را زندانی می نماید، ترور می کند و سربازان وطن را جوخه جوخه توسط طالب نابود می کند اما جنایتکار و خونخوار و جنگسالار نیست‌. رژیم فاسد غنی احمدزی تمام معادن افغانستان را در خدمت باداراش آمریکا گذاشته است و به ارزش تریلیون‌ها دالر تنها از کوه های اورانیم در هلمند و لیتیم توسط آمریکا چپاول شد و بیلیونها دالر زمین های تریاک را در خدمت بادارش قرار داد اما اینها چپاولگر و دزد نیستند.

غنی احمدزی هزاران جریب زمین را در ساحه میدان هوایی به قیمت کاه ماش به شرکت الکوزی معامله کرد اینها چپاول نیست بلکه خس دزدان و مخالفین طالب و داعش دزد و جنگسالارند اما خوبی این ایتلاف چیست؟

این ایتلاف در زمانی اعلام موجودیت کرد که رژیم فاشیستی و تروریستی غنی احمدزی افغانستان را به کوله بار آتش جنگ قومی کشانیده است. این ایتلاف با ترکیب فراقومی اش می تواند الترناتیف به نسبت خوب در مقابل رژیم یاغی غنی احمدزی باشد. این ایتلاف در خط مقابل پروژه های طالب و داعش رژیم ایستاده است و خطر اصلی که فعلا افغانستان را تهدید می کند نه دزدان و جنگ‌سالاران بلکه آمریکا، غنی احمدزی، طالب وداعش است.

این ایتلاف کدام ایتلاف ایده‌ آل نیست اما هزاران بار بهتر از رژیم ضدملی، جنایتکار، تروریست و خونخوار غنی احمدزی است. امید است این ایتلاف رژیم تروریستی غنی احمدزی را لگام نموده و مسیر آن را تعویض نموده و به بقای این رژیم دست نشانده پایان دهد.

بگذار هرگاه راهی بسوی گذر بسوی وحدت و همبستگی ملی باقی است آنرا غنیمت داریم. بگذار هر آنکه سنگی بسوی رژیم طالب و داعش پرتاب می دارد آن را نیکو خواند.

توریالی خاوری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
ایتلاف ملی
جنگسالاران
نظرات بینندگان:

>>>   قلمچر فرض میکنیم که گویا هواداران غنی یاوه سرایی میکنند ، شما در میان افراد متذکر یکی از ایشان را به ملت معرفی کنید که در طول عمر خود یک کار مثبت برای ملت انجام داده باشند .
اگر اینها دزد و غارتگر نیستند. پس کی ها ؟
شما در نوشتار و ادعای تان کمی تعمق کرده و انصاف به خرچ دهید .
ملت ناتوان افغان ازچنین افراد نفرت دارد .

>>>   خاوري صاحب ، صرف نظر از برداشت تان ، در انتخاب واژه ها و ارقام ، خيلي اغراق كرده يي ! :
"هزاران جريب زمين ، تريليون ها دالر يورانيوم ، انهم از 'كوه هاي هلمند' و بليون ها دالر زمين هاي ترياك .... "
مردم افغانستان حالا تا حدي داراي شعور سياسي هستند و به آساني فريب چنين سخناني را نميخورند.

>>>   گر بیخردی ساز کند هرزه زبانی
بگذار که چون شعله بمیرد به همان بحث
بیدار شد از ناله من غفلت انصاف
گرداند به حیرت ورق خواب گران بحث. ....
بیدل
قلمت رسا جناب توریالی خاوری

>>>   9+پ098قثص جناب خاوری صاحب
ایکاش واقعیت را باز گو میکردی تامنهم با توهمنوا میشدم تواز کسی پشتیبانی کردی که سالها خون ملت را مانندخمندک مکیدن واکنون نیز میمکنددیگر برای ما جای شرم وخجالتی است که دمباله روهمچو قاتلین وخون خوران چه تاجک ،پشتون ، ازبک هزاره وغیره باشند دریک کلام من از شمامیپرسم صادقانه جواب دهید که همین تفگ سالاران ودذدان شمایه ملیاردها دارلری را از کجا به دست اوردن ازخود شان بپرسید مانند عطامحمدنور دوستم ،سیاف ، صلاح دین ربانی ،اسماعیل ،ظاهرقدیر ، قانونی ، امیر لالی، گل آغ شیرزی ، مسلم یار ، برادر حامد کرزی ، فهیم ،ابراهمی ،الله گل مجاهد ، مولوی تره خیل ،کریم خلیلی ، محقق ، انوری ، احدی ،احمد ضیا مسعود ،امرلله صالح وصدهای تن دیگرشان که قلم از ذکر نام های شان خجالت میکشد نامبرد چرا از آنها دفاع نمایم ایمان وجدان خود راآلوده به جنایات آنه نمایم وآخرت خود را برباد دهیم وسلام

>>>   صد فیصد ایتلاف دزدان وبدماشان ترسو


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است