زیر پای قاتل ملت فرش قرمز هموار می کنند
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۱۹    ۱۳۹۷/۵/۶ کد خبر: 153112 منبع: پرینت

روزی که گلبدین حکمتیار به کابل برگشت چه اتفاقی افتاد؟

گلبدین حکمتیار نماینده شناخته شده پاکستان و نازدانه آمریکا که شصت درصد کمک آمریکا را در وقت گویا جهاد حاصل می داشت طراح کنفدراسیون با پاکستان و سرجنایتکار همه جنایتکاران جهان، قاتل 65 هزار کابلی و ویران کننده افغانستان، حامی طالب، تروریزم و انتحاری روزی که به کابل تسلیم شد بسیاری از قلم های وجدان شکسته به دوران افتاد و با هزاران ترفند این جنایتکار خونخوار را تنها بخاطر زبانش بی‌شرمانه و در برابر نور آفتاب دفاع کردند.

این قلم ها همیشه در برابر جنایت ناتو، رژیم خونخوار غنی، طالب و داعش و انتحاری داخل غلاف هستند، همه یخ زده و مرده و بی جان اند اما برعکس دو روز گذشته یک ایتلاف در کابل ایجاد شد و مشخصه اصلی سران این ایتلاف که مبارزه با طالب و تروریزم است، ترکیب تنوع قومی و زبانی و سمتی دارد و اقلا یک الترناتیف وحدت ملی حساب می شود تنها بخاطر وجود سه قوم تاجیک، هزاره و ازبک در آن مورد خشم و غضب این صاحبان قلم واقع شده و تو گویی که این ایتلاف به جان اینها آتش زده و افغانستان را ویران ساخته است و اینها را عاجل از دایره قدرت بیرون نموده و اقتدار میراثی پدری اینها را به زیر می کشد.

با چنین تضادهای اتنیکی این گروه آدم نماها و اکثرا چپ نماهای مسخ شده، فاشیست، شوونیست و عظمت طلب با همه پیشداوری این ایتلاف را سنگسار ساختند و فتوای مرگ او را صادر ساختند. این است نمایش سطح سقوط سیاسی و اخلاقی جامعه ای به نام افغانستان در زیر پای نماینده پاکستان و قاتل ملت فرش قرمز هموار می دارند و زیر پای دیگری آتش می افزوزند. با این گروه آدم نماهای شرف باخته چه باید کرد؟

توریالی خاوری


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حکمتیار
ایتلاف نجات
نظرات بینندگان:

>>>   TZ Bakhshi Bakhshi Zafari
اگر اشتباه نکنم صرف ۴ در صد نفوس پاکستان را پشتون ها تشکیل میدهند،یعنی پشتون ها در پاکستان بسیار یک اقلیت کوچک اند.اما حالا اکثریت آرا را درست سیاستمداری از همین اقلیت از آن خود مینماید.
هیچ بلوچ،سندی و یا پنجابی ای به این دلیل اسلام آباد را #راکت باران نمیکند...
دلیل راکت باران کابل در زمان حکومت اسلامی از طرف قصاب کابل(کلب دین) و کشته شدن ۶۰ هزار کابلی درست این بود که استاد ربانی یک #تاجیک بود.

>>>   در جنایات گلبدین شکی نیست ولی چه شد که از جنایات سایر احزاب اسلامی چون حزب وحدت ملی شیعیان شورای نظار ،سیاف خیل و غیره نام نمیبرید، زمانیکه نازی ها محاکمه شدند سایر حکومات وابسته به آنها در اروپای شرق و همکار نزدیک او موسیلینی نیز مجازات شدند و حتی مو سیلینی را مردم محاکمه کردند ، شیکه ای اطلاع رسانی مملو از تبلیغات علیه پشتون ها است و زیاد تر مقاله نویسان آن هزاره ها هستند که در ایجاد شکاف میان تاجیک ها و پشتونها که سال‌های با هم در صلح زندگی کرده و هزاران پیوند فامیلی میان ها صورت گرفته است ، آگاهانه تلاش می‌کنند. ما طرفدار مبارزه علیه هر نوع بیداد از هر حلقه ای باشد هستیم اما عمومی ساختن و محکوم کردن یک ملیت را بخاطر جنایات یک گروه و حلقه ای مشخص کاری ناروا. میدانیم اگر قرار باشد به خاطر جنایات ضد بشری چنگیز خان تمام هزاره ها را محکوم بدانیم خطا است و یا به خطر جنایات نازی ها در المان همه المان‌ها را فاشیست بنامیم به خطا رفته ایم.
کنشکا....

>>>   چپیی ها شکست خورده و رسوا بنام مبارزه با جنگسالاری و مبارزه با اخوانیزم تمام قوت خود را صرف حمایت از غنی کوچی اتمر لنگ و استانکزی و بقیه تیم او میکنند و اینکه این حلقه فاشیستی مدافع و حمایتگران طالب داعش و گلبیدین هستند را درین عقده کشایی هایشان کاملن فراموش کرده اند.
در حقیقت همین به اصطلاح جنگسالاران حاکمیت و قانون این دولت را قبول کردند ولی بازهم چپی ها بخاطری عقده شکست که در مقابل آنها دارند همان طالب و داعش آدمکش و انتحاری مخرب را و حامیان آنها را حمایت میکنند و تمام نیروی خود را تنها مصرف در تخریب همان به اصطلاح جنگسالاران ساخته اند، قسمیکه درین راه آکاهانه یا ناخودآگاه طالبان داعش را و حامیان این دو چون غنی کوچی و تیم فاشیستی او را حمایت میکنند.
آیا امروز اینهای که حاکمیت دولت و قانون را پذیرفتند مشکل بزرگ کشور است یا آنهای که سلاح بدست هنوز هم مردم میکشند آتش میزنند تخریب میکنند و انتحار و انفجار میکنند؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است