جنرال دوستم محتاج فرمان اشرف غنی است
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۲۴    ۱۳۹۷/۵/۶ کد خبر: 153105 منبع: پرینت

رهبرانی که نتوانند از حقوق خود دفاع کنند چگونه می توانند از حقوق مردم خود دفاع کنند؟

صرف نظر از چند و چون های سیاسی ایتلاف جدید در بخشی از «مواضع ایتلاف بزرگ ملی افغانستان» آمده که گویا «حالت موجود معاون اول ریاست جمهوری غیرقانونی و... وضعیت معاون اول ریاست جمهور باید روشن شود»!

آیا معاون اول ریاست جمهوری خلع شده، سلب صلاحیت شده و یا بنابر فیصله کدام محکمه ای خاص مجرم شناخته شده که حالت موجود او غیرقانونی و وضعیت او روشن نیست؟
آیا اشرف غنی برایش اجازه نمی دهد که به دفتر خود برود و بر چوکی خود بنشیند؟

اگر معاون اول ریاست جمهوری که در بزرگترین «ایتلاف» شامل است و از پشتیبانی صدها هزار مردم آماده به قربانی برخوردار است نتواند از حقوق حقه خود دفاع کند و وضعیت خود را روشن سازد چگونه می تواند از حقوق مردم مظلوم خود بشمول قیصاری ها و هزاران فرزند دیگر آن کشور دفاع کند؟

آیا باید اشرف غنی برای شما فرمان بدهد که به دفتر خود بروید، بر کرسی خود بنشینید و از صلاحیت های خود کار بگیرید در حالیکه اشرف غنی اگر یک رای پاک داشته باشد آن هم از شما است؟

وقتی شما با داشتن چنین قدرت دولتی و امکاناتی مردمی در پیشگاه یک دیکتاتور کرنش کنید وای به حال مردم بیچاره ی ما که در گرمای بالاتر از 40 درجه در مقابل او ایستاده شدند و حاکمیت او را به لرزه درآوردند تا شما وارد کشور شدید.

شما که خود را فرزند راستین بابر، تیمور و... می دانید، «قطعه مردم» را در اختیار دارید آن را ارزان نفروشید زیرا زور مردم، زور خدا است! چشمان صدها هزار مردمی که از بدخشان تا کابل و مزار و هرات به میدان آمدند و برای بازگشت شما شعار دادند منتظر «عملکرد» شما است.


دوستم سران ایتلاف رهبران افغانستان

دوستم سران ایتلاف رهبران افغانستان



عبدل لعلزاد

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
جنرال دوستم
ایتلاف
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است