کمیسیون انتخابات هم با چه موجوداتی سروکار دارد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۶    ۱۳۹۷/۵/۳ کد خبر: 153059 منبع: پرینت

کمیسیون مستقل انتخابات چون شدیدا مستقل بود کاندیداتوری به نام عبدالخبیر را با نشان تبر وارد اوراق این کمیسیون کرد با تبر زد به فرق عبدالخیر و شد فضل احمد شادمانی.

کمیسیون برایش نشان پسته داد تا پسته بخورد و به قدرت الهی حاجی شود یعنی کسی که پسته بخورد حتما حج می رود همین شد که ایشان تبدیل می شوند به الحاج فضل احمد شادمانی.

خود کمیسیون که متوجه سه عکس با سه نام در یک صفحه می شوند به همان حاجی تابلیت می دهند که صحتمند شوند و در شفاخانه بستری شود که چرا وقت کمیسیون را می گیرند. واقعا کمیسیون انتخابات با چه موجوداتی دست و پنجه نرم می کند مثل اجنه تبدیل به سه نفر می شوند.


کمیسیون انتخابات عبدالخبیر فضل احمد شادمانی



مهدی ثاقب

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
کمیسیون انتخابات
کاندیدها
نظرات بینندگان:

>>>   آفرین به این هنر که از یک نفر سه نفر جور میکند

>>>   از اشرف غني احمد زي ياد گرفته كه اول خود را داراي دكترا ناميد و زن خود رابي بي گل وبعدا در مصاحبه با بي بي سي گفت كه لسانس دارم و زنش هم بي بي گل نام نداشت بلكه لورا نام داشت و امرخيل هم با دوازده فيصد راي برنده اعلانش كرد. فعلا خود امرخيل به نام ديگر كانديد شوراي ملي است. بنابرين حاجي شادماني هم كار بدي نكرده صرف تخنيك هاي اشرف غني را كاپي كرده.

>>>   بسیارجای شرم و خجالتی است القاب دوکتور وّپوهاند و شش لک معاش در پشت نام ما جای نمی شود و ظرفیت کاری ما سفر اګر من بجای اراکین بلند پایه کیمسیون میبودم شش لک افغانی معاش را دوباره به اکونت دولت واریز میکردم تا لیاقتش را پیدا میکردم
قیام


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است